SANTRAUKA
Integruoto projektinio darbo „SPA Vilnius“ įmonės Druskininkuose išorinės komunikacijos analizė“ autoriai: Simona Šeputytė, Miglė Čypaitė, Greta Konaržiauskaitė, Aistė Valinskaitė. Projekto lektoriai: Vilija Mačiulienė, Aldona Vosyliūtė, Andrius Šmitas, Andrius Švarplys. Kauno kolegijos Verslo fakulteto turizmo ir laisvalaikio katedros, sveikatingumo ir SPA paslaugų vadybos studijų programa.
Šiuolaikinėje visuomenėje vis daugiau laiko skiriama savo sveikatai, vidinio bei išorinio grožio puoselėjimui. Kitaip tariant, dėl šių priežasčių sparčiai didėja SPA ir joje esančių paslaugų paklausa. Lietuvoje yra nemažai SPA centrų, vienas iš jų ,,SPA Vilnius“ Druskininkai. Todėl kiekvienai įmonei, norinčiai siekti pelningų tikslų bei teikiančiai sveikatos gerinimo paslaugas, yra reikalinga efektyvi išorinė komunikacija. Taigi, šiame darbe bus aprašoma išorinės komunikacijos priemonės ir jų svarba ,,SPA Vilnius“ įmonėje.
Darbo tikslas – išanalizuoti „SPA Vilnius“ Druskininkuose išorinę komunikaciją.
Darbo uždaviniai:
Išsiaiškinti išorinės komunikacijos sampratą;
Aprašyti „SPA Vilnius“ išorinės komunikacijos priemones;
Pateikti komandinio darbo refleksiją.
Darbo problema – Kokios yra ,,SPA Vilnius“ Druskininkuose išorinės komunikacijos priemonės? Ar jos yra pakankamai efektyvios?
Darbo metodas: informacijos šaltinių ir mokslinės literatūros analizė.
Darbo struktūra: darbo teorinėje dalyje yra pateikiama išorinės komunikacijos samprata bei jos svarba, analizuojamos profesinė bei verslo etika, nagrinėjamos etinės koncepcijos, tokios kaip utilitarizmas ir deontologija. Be to, darbe aprašoma socialiai atsakingo verslo (SAV) koncepcijos bruožai, tikslai bei jos svarba įmonei. Praktinėje dalyje yra aptariama ,,SPA Vilnius“ Druskininkuose istorija, veikla, darbuotojai ir jų karjeros perspektyvos, aprašomos organizacijos išorinės komunikacijos priemonės bei atskleidžiami SAV bruožai šiame SPA centre.
Rezultatas – remiantis atlikta informacijos šaltinių ir mokslinės literatūros analize, galima teigti, kad šiame SPA centre didelis dėmesys yra skiriamas išorinei komunikacijai. Tinkamai parinktos viešinimo priemonės skatina visuomenės susidomėjimą bei įmonės populiarėjimą. Taigi, ,,SPA Vilnius“ naudodamas išorinės komunikacijos priemones, tokias kaip reklaminis platinimas, spauda, socialinė erdvė bei ryšiai su visuomene. Šiais būdais SPA centras sudomina žmones savo teikiamomis paslaugomis, įgyja partnerių, tiekėjų bei kuria savo įvaizdį žiniasklaidoje ir socialinėje erdvėje.
Šį darbą sudaro 5363 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!