Darbo aktualumas. Komunikacija kiekviename versle – neišvengiamai reikalinga. Geri komunikacijos įgūdžiai praverčia teikiant pasiūlymus, dėstant sąlygas klientams, darbuotojams ar kitoms šalims, su kuriomis verslas susijęs, taip pat ir derybų metu. Efektyvi komunikacija – sudėtingas, bet labai svarbus žingsnis sėkmingo verslo link, o vidinė ir išorinė komunikacija yra neatsiejamos kiekvieno verslo dalys. Spartus interneto ir skaitmeninės žiniasklaidos vystymasis rodo, kad mus supanti aplinka nuolat kinta. Technologijos tobulėja, komunikacijos kanalai plečiasi, o vartotojų greita reakcija į pokyčius sąlygoja nuolatinę įmonių veiksmų kaitą, siekiant tikslų. Svarbiausias jų – žinoma yra pelnas, o pagrindinis būdas jį pasiekti yra vartotojai. Tačiau šiuolaikiniai vartotojai yra reiklūs ir norint juos pritraukti nebeužtenka paprastos reklamos ar ryškiai spindinčios iškabos. Būtina užmegzti ryšius ir kurti santykius. Tam pasiekti ir yra pasitelkiama komunikacija internetiniuose socialiniuose tinkluose – vietoje, kurioje viskas vyksta greičiau ir patogiau. Pasirinkta tema yra aktuali todėl, kad labai svarbu įvertinti komunikacijos efektyvumą, norint, kad ji atsipirktų. Internetiniai socialiniai tinklai yra galinga terpė, kurią tinkamai išnaudojant galima įtakoti verslo sėkmę.
Išorinės komunikacijos valdymo dėka, organizacija formuoja palankų įvaizdį visuomenės akyse, kuria ryšį tarp esamų bei potencialių klientų, lengviau įveikia iškilusias grėsmės, krizes. Sėkmingas išorinės komunikacijos valdymas sukuria didelę naudą ir formuojant organizacijos įvaizdį. Šie du elementai – išorinė komunikacija ir teigiamo įvaizdžio formavimas – glaudžiai persipynę tarpusavyje. Be vieno iš jų – nebūtų antro. Ir jie neabejotinai svarbūs ryšių su visuomene aspektu . (Jucevičienė, 2018) (Karpavičiūtė, 2016).
Darbo tikslas - išanalizuoti „Apple“ įmonės išorinį komunikacijos turinį.
Darbo objektas: įmonės išorinio komunikacijos turinio analizė.
1. Išanalizuoti Apple pateikiamą informaciją vartotojui/klientui.
2. Išanalizuoti Apple pateikiamą informaciją būsimiems bei esamiems darbuotojams.
3. Išanalizuoti Apple komunikaciją soc. tinkluose.
4. Įmonės išorinės komunikacijos su klientais įvertinimas.
Darbo metodai: Mokslinės literatūros ir dokumentų analizė.
Raktiniai žodžiai: išorinė ir vidinė komunikacija, komunikacijos rūšys, įvaizdis, tikslinė auditorija.
„Apple“ Svetainės Išorinės Komunikacijos Analizė
J. Fiske (1998) teigia, jog komunikacija – tai viena iš daugelio žmonių atliekamų veiklų, kurias...
Šį darbą sudaro 2036 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!