Prekės gyvavimo ciklas. Kainų Politika
Prekės gyvavimo ciklas – tai laikotarpis nuo prekės atsiradimo rinkoje iki jos išnykimo. Prekės pardavimo apimtys nuo jos atsiradimo rinkoje iki išnykimo keičiasi, pereidamos tam tikras stadijas. Taip pat kinta ir pelno, kuris atsiranda pardavus prekę, dydis. Tai vadinama prekės gyvavimo ciklo koncepcija.
Išleidimo į rinką etape pardavimo apimtys auga lėtai. Gamintojų rinkoje mažai, konkurencijos beveik nėra. Pagrindinis uždavinys – informuoti vartotojus apie naują produktą, pažadinti susidomėjimą juo, sukurti platų produkto paskirstymo tinklą. Gamyba nuostolinga, nes daug išlaidų reikalauja rėmimo programa.
Brandos etape prekės pardavimo tempai sulėtėja. Rinkodaros požiūriu – tai labai sudėtingas etapas. Daugelis gamintojų sukaupia nemažus prekinių atsargų kiekius, todėl neišvengiamai aštrėja konkurencija komercinėje srityje. Vis dažniau taikomos kainų nuolaidos, pataikaujama didmeninės ir mažmeninės prekybos dalyviams.
Šį darbą sudaro 786 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!