4. PAMOKOS TEMA: Savarankiškas darbas. Procentai. Šeimos ekonomika
5. PAMOKOS TIKSLAI: a) lavinamieji – lavinti mokinių gebėjimą tiksliai reikšti mintis, tiksliai atsakyti į užduotus klausimus,analizuoti tekstą.
b)auklėjamieji - mokoma suprasti kitų mokinių mąstymą,lavinti toleranciją.
6. PAMOKOS TIPAS: mišrus.
7. METODAI: aiškinimas, diskusija, klausimai – atsakymai, savarankiškas darbas.
8. PRIEMONĖS: lenta, kreida, sąsiuviniai, rašymo priemonės.
B. PAMOKOS PROTOKOLAS
Pamokos dalys ir laikas
PAMOKOS EIGA
Pastabos
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Pasiruošimas pamokai
Mokiniai iš pirmo žvilgsnio pamokai pasiruošę (knygos, sąsiuviniai, rašymo priemonės išdėlioti ant suolų. Sėdi ramiai laukia mokytojos.
Klasės aplinka: klasė, šviesi, jauki, tvarkinga, tačiau nenuvalyta lenta.
8.31
Į klasę po skambučio įeina mokytoja. Ji pasisveikino su mokiniais, tačiau iš klasės išeina
Kol mokytoja kažkur išėjo, mokiniai pradėjo garsiai diskutuoti ne mokslo temomis.
Pasiruošimas pamokai triukšmingas.
8.33
Mokytoja grįžo į klasę. Paklausia, ar visi turi lenteles, kurias praeitą pamoką liepė atsinešti.
Mokiniai atsakė, kad neturi tų lentelių.
Pasirodo, kad mokiniai visiškai nėra nepasiruošę pamokai, nors iš anksto žinojo, kad bus rašomas savarankiškas darbas ir reikės tam tikrų lentelių.
8.34
Mokytoja pasako, kad mokiniai rašys savarankišką darbą. Išdalina užduotis. Liepia nepradėti pulti spręsti, paaiškina užduotį.
Mokiniai vykdo mokytojos nurodymus.
8.35
Mokytoja praneša, kad po 15 min., t.y. 8.50 darbai turi būti baigti.
Mokytoja tuo tarpu pildo žurnalą, žymi, ko nėra klasėje.
Mokiniai pradeda darbą.
Mokiniai spręsdami savarankiškai uždavinius dirba tyliai, ramiai, nesiblaško.
Mokytoja nestebi, kaip mokiniai atlieka savarankišką darbą. Ji sėdi ir kažką skaičiuoja skaičiuotuvu.
Tuo tarpu pastebimos 2 mergaičių poros, kurios žvilgčioja į svetimus darbus. Naudojasi proga nusirašyti, kol mokytoja nemato.
Mokytoja galėtų visgi stebėti, kaip mokiniai atlieka savarankišką užduotį, nes savarankiškas darbas yra individualus ir mokytojo užduotis yra prižiūrėti, kad tai ir būtų.
8.40
Mokytoja jo neignoruoja. Pasodina į pirmą suolą ir duoda užduotį.
Į klasę įėjo pavėlavęs mokinys.
Jis tyliai atsisėda ir mikliai ima spręsti užduotį.
8.46
Mokytoja žvilgčioja į laikrodį.
8.47
Valo lentą.
Tuo tarpu vienai mokinei kyla klausimas, jis prieina prie mokytojos paklausti.
8.48
Mokytoja nurodo, kur jam atsisėsti, pasako, kad vėliau kitą pamoką galės parašytį šį darbą ir liepia nuvalyti lentą.
Į klasę gerokai pavėlavęs įeina dar vienas mokinys.
Mokinys vykdo mokytojos...
Šį darbą sudaro 1627 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!