Terminas organizacija yra daugiareikšmis. Pirmiausia organizacija suprantama daiktine prasme: universitetas, gamykla, bankas, mokykla, ligoninė ir t.t. Organizacija yra tokia visuma, kurios dalys prisideda prie jos tikslo sėkmingo įgyvendinimo, todėl ją galima pavadinti ir kitaip – institucija. Institucija - tai sąveikaujanti hierarchizuota žmonių grupė, turinti tam tikrus išteklius ir susibūrusi pasiekti bendrų tikslų.
Organizacija kaip visuma turi ribas, kurios ją atskiria nuo išorinės aplinkos, ir susideda iš atskirų dalių. Šios dalys tarpusavyje yra susijusios ir sąveikauja, todėl kiekviena organizacija turi savo paskirtį ir tam tikrus veiklos tikslus. Tai, kad organizacija turi vykdyti savo paskirtį, reiškia, kad ji turi keistis produktais su išore ir iš jos pasiimti išteklius, nes viskas ką organizacija gamina skirta vartotojų(visuomenės narių) poreikiams tenkinti.
Organizacijos tikslas – tenkinti vartotojų poreikius ir gauti naudą. Ar organizacija pasieks tikslus, ar jos veiksmai bus efektyvūs, daug priklauso nuo to, kaip ji orientuosis išorinėje aplinkoje, todėl organizacijos tikslams įgyvendinti reikalingas efektyvus darbas, vadovai ir inžinieriai turi būti atitinkamų specialybių ir reikiamos kompetencijos, nes parinkti ir išlaikyti talentingus vadovus – pagrindinė šiuolaikinės organizacijos problema. Vartotojas – tai ne tik fizinis asmuo, bet ir įstaiga, todėl kiekvienas jų skiriasi savo charakteriu, skoniu, norais. Organizacija privalo žinoti, kas lemia vartotojo apsisprendimą įsigyti jos pagamintą produktą: kaina, kokybė, aptarnavimas, asmeniniai ryšiai, įsitikinimai, todėl tikslinga vertinti, koks organizacijos, jos prekių ar paslaugų įvaizdis susiformavo vartotojų akyse.
Organizacijos įvaizdis - tai savarankiškas daugelio žmonių įmonės ar kompanijos valdymas. Įspūdis apie įmonę formuojasi asmeninio žmogaus susidūrimo su įmone metu, klausantis visuomenėje sklandančių gandų bei iš įvairių žiniasklaidos pranešimų. Įvairių kompanijų ir firmų vadovai dažniausiai nori, kad būtų sukurtas palankus, teigiamas jų kompanijų įvaizdis. Jie nori, kad toks įvaizdis sukeltų teigiamas ir įsimintinas vartotojų emocijas, sužadintų norą pirkti kompanijos produkciją, pasinaudoti teikiama paslauga. Taigi kalbant apie organizacijos įvaizdį svarbu atsakyti į šiuos klausimus: kaip mes atrodome mūsų vartotojams? Kaip mes patys sau atrodome?...
Šį darbą sudaro 2247 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!