1.
Mokinio mokymosi mokykloje pagrindinis tikslas yra mokytis suprasti pasaulį.
Mokytojo darbo pamokoje tikslas yra mokyti mokinius atsižvelgiant į jų savybes parinkti tinkamus mokymo ir vertinimo metodus.
Mokydama savo dėstomo dalyko, aš stengsiuosi sudominti mokinius perduodama mokslo pagrindus, išmokyti šiomis žiniomis naudotis praktiškai, formuoti įgūdžius, lavinti gebėjimus kritiškai mąstyt, būti komunikabiliais. Atsižvelgdama į mokinių savybes parinkti mokymo ir auklėjimo metodus.
2.
Per pamoką aš stengsiuosi įgyvendinti šiuos tikslus:
• Sudominti mokinius;
• Sistemingai mokyti (nuo žinomo pereiti prie nežinomo);
• Vadovauti mokinių žinių ir įgūdžių įsisavinimo procesui;
• Atsižvelgiant į mokinių savybes ir mokymo turinį parinkti tinkamus mokymo metodus;
• Tikrinti ir vertinti mokinius;
• Derinti mokymo ir auklėjimo principus.
Pamokoje man buvo svarbiausia paprastai, bet įdomiai išaiškinti temą ir įsitikinti, ar mokiniai ją suprato, bei paversti mokinius pagrindiniais pamokos dalyviais.
Po pamokos aš supratau (pagalvojau), kad svarbiausia pamokoje tinkamai mokinius sudominti, nes tada atsiranda motyvas mokytis ir mokiniai patys mokosi. Belieka tik nukreipti juos tinkama kryptimi.
3.
Per praktiką man buvo sunkiausia, kai viena mokinei į pažangumo knygelę reikėjo įrašyti, kad ji jau kelintą kartą neatlieka namų darbų, o mokinė pradėjo verkti bijodama, kad tėvai supyks ir ją nubaus. Buvo iš tiesų labai nemalonu, netikėta. Nuraminau mergaitę, paaiškindama, kad ji visada turi galimybę pasitaisyti, o tėvų paprašiau padėti atlikti namų darbus. Skatinau ją stropiai dirbti, visada daryti namų darbus. Kalbėjau draugiškai ir įtikinamai, todėl problemą išsprendėme. Vis dėlto pati ilgai negalėjau pamiršti jos verkiančios.
Laimingiausia buvau, kai pajusdavau, jog mokiniai suprato naujai išdėstytą medžiagą. Buvo malonu rašyti mokiniams pagyrimus. Širdžiai džiugu, kai pajunti, kad išmokai vaikus naujų dalykų.
Įgyvendinti savo tikslus ir norus man labiausiai trukdė tai, jog praktikos metu mokiniai dažnai sirgo ir praleisdavo nemažai pamokų. Dėl šios priežasties buvo sunkiau pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Per pedagoginę praktiką aš supratau, kad geras mokytojas turi ne tik puikiai išmanyti savo dėstomą dalyką bei žinoti ir taikyti mokymo metodikas, bet ir pajausti, suprasti mokinius.
4.
Geriausia mano, kaip mokytojos, savybė yra...
Šį darbą sudaro 1531 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!