• Ekonominių sistemų kaita lemia esminius transformacinius visuomenės ir ūkio procesus, kurių metu atsiranda naujos ūkio sistemos pagrindai bei likviduojamos ankstesnės struktūros ir ryšiai. Transformaciniai procesai apėmė tiek ūkio dalyvius ir jų organizacijas, tiek jų tarpusavio sąveiką. Transformacinių procesų pasekmė - būtinų rinkos struktūrinių dalių tolygus susiformavimas: pradėjo funkcionuoti darbo, kapitalo ir vartojamųjų prekių rinkos, paslaugų ir informacijos rinkos; formuojasi nekilnojamojo turto rinka.
• Naujų nekilnojamojo turto produktų rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip per 15 Lietuvos nepriklausomybės metų išaugo naujų nekilnojamojo turto produktų rinkos verslas.
• Todėl šios priežastys naujų nekilnojamojo turto produktų pardavimo organizatorius verčia rimtai ieškoti naujų, ypatingų rinkodaros formų, o naujų nekilnojamojo turto produktų rinkai išsaugoti ir prekybos pakilimui vystyti tenka kurti tinkamas pardavimų strategijas.
• Taigi šios priežastys, paskatinusios pasirinkti ir analizuoti rinkodaros ypatumus organizuojant naujų nekilnojamojo turto produktų pardavimą Lietuvoje, pažymi darbo temos aktualumą ir daro ją svarbią, reikšmingą ir reikalingą.
• Darbo tikslas yra išanalizuoti investicijų į naujų nekilnojamojo turto produktus rinkodaros ypatumus.
• Tyrimo objektas. Investicijų į naujų nekilnojamojo turto produktų rinkodaros ypatumai.
Tikslui pasiekti, buvo iškelti tokie uždaviniai:
• Siekdamas minėto pagrindinio darbo tikslo suformulavau šiuos uždavinius:
• 1. išanalizuoti naujų nekilnojamojo turto produktų rinkos rinkodaros ypatumus;
• 2 nustatyti investicijų į naujų nekilnojamojo turto produktų ypatumus ir jų rėmimą;
• 3. ištirti rinkodaros taktiką organizuojant naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimą ir pardavimą Lietuvoje;
• 4. išanalizuoti tarptautinė naujų nekilnojamojo turto produktų rinką ir perspektyvas;
• 5. įvertinti tarptautinės naujų nekilnojamojo turto produktų prekybos pakilimo tendencijas ir pateikti savo prognozės.
Darbo metodai
• Darbe buvo remtasi sisteminės analizės, logikos, lingvistinės ir statistinės analizės tyrimo metodais. Analizuodamas naujų nekilnojamojo turto produktų investicijų Lietuvoje ir Europos Sąjungoje rinkodaros ypatumus, autorius naudojosi sisteminės analizės, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų pateikimui naudotas kompleksinis šių metodų taikymas. Lentelės ir grafikai, kuriose nenurodytas šaltinis, yra sudaryti paties autoriaus.
Darbo naujumas
•...
Šį darbą sudaro 1469 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!