Mokytojas, organizuodamas mokymo procesą, visą laiką stebi mokinių darbą, o atskirais mokymo proceso etapais duoda specialias užduotis ir tokiu būdu renka bei sistemina informaciją apie jų mokymosi rezultatus, siekia nustatyti mokinių išsilavinimo lygį, t.y. vertina. Vadinasi, mokymo rezultatų vertinimas – tai žinių, mokėjimų ir įgūdžių, kuriuos apibrėžia atitinkamos mokymo programos, o taip pat mokinių asmenybės raidos lygio nustatymas bei tam tikrais simboliais, vertinamaisiais sprendimais ir kitais būdais išreiškimas. Juk kiekvienas be išimties mokinys nori būti įvertintas, ir dauguma konfliktinių situacijų siejasi su mokinių mokymosi rezultatų vertinimu. Svarbu siekti, kad rezultatų vertinimo sistema būtu kuo palankesnė ir įvairesnė, skatintų mokinių norą mokytis, požiūrį į mokymąsi, žinias ir pačią mokyklą. Mokymosi rezultatų vertinimas gali skatinti mokinius atsakingai mokytis, siekti geresnių mokymosi rezultatų. Mokymosi vertinimo procese mokytojas alieka teisėjo vaidmenį ir tai iš jo reikalauja didelio pedagoginio meistriškumo, gilaus humaniškumo, pedagoginės intuicijos.
Matematika – ganėtinai sudėtingas ir sunkus mokslas, ir ne kiekvienas mokinys yra jai gabus. Matematikos mokytojo užduotis – kuo teisingiau įvertinti kiekvieno vaiko matematinius gabumus, neatbaidyti, o, atvirkščiai, skatinti gilinti žinias i šią mokslo šaką.
Yra nemažai literatūros ir pavyzdžių kaip teisingai vertinti matematikos (ir ne tik) pamoką, skatinti mokinius gauti kuo geresnius rezultatus. Galbūt dauguma literatūros yra išleista dar praeitame amžiuje, tačiau tokie dalykai kaip objektyvus, sąžiningas vertinimas nesikeičia. Keičiasi tik vertinimų nuostatos, sistema. Visa tai aptarta šiame darbe.
Mokant matematikos pirmiausia siekiama, kad visi moksleiviai taptų matematiškai raštingi, t.y. kad kiekvienas pagrindinę mokyklą baigiantis moksleivis mokėtų pagrindines matematikos sąvokas ir procedūras, gebėtų atpažinti matematinius objektus ir juos pavaizduoti, pritaikyti standartinius ar jau taikytus sprendimo algoritmus naujai užduočiai spręsti, matematiškai tirti paprastas matematines situacijas, pagrįsti sprendimus, argumentuoti, remtis analogijomis, įvairiais būdais (grafikais, simboliais, lentelėmis ir pan.) apdoroti pateiktą informaciją bei gebėtų ją šiais būdais perteikti. Mokant matematikos taip pat svarbu plėtoti kiekvieno mokinio matematinius gabumus, sudaryti sąlygas gabiems moksleiviams atsisklesti ir pademonstruoti savo...
Šį darbą sudaro 2857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!