Marketingo esmė: pastoviai atnaujinti ir abejoti produktais ir metodais, orientuoti įmonės veiklą vartotojų potencialiems poreikiams tenkinti. Tokį nusiteikimą lemia kokybinė ir kiekybinė rinkos analizė: gamintojo, produkto, konkurencijos, įstatymų leidėjų elgesio, Tai padeda įmonei gauti informaciją, nustatyti tikslus ir veikimo kryptis.
Įmonė pradeda planuoti savo darbo metodus rinkoje, po to nustato politiką gamybos, pardavimų, komunikacijų srityje.
Marketingo strategiją nustato pagrindine įmonės politika. Strategija susideda iš 4 etapų:
1. Rinkos diagnostinė analizė (produkto vartotojai, distributoriai, tie
sioginė ir netiesioginė konkurencija);
2. Palankių galimybių vystymuisi paieška, turint omenyje techninį, fi
nansinį įmonės potencialą, siūlomą technologinį progresą, aiškius ir paslėp
tus poreikius, konkurencijos charakterį;
3. Trumpalaikių ir ilgalaikių tikslų nustatymas, atsižvelgiant į situaciją
rinkoje ir firmos galimybes;
4. Biudžeto nustatymas ir politikos planavimas trumpalaikiu ir ilgalai
kiu periodu, siekiant realizuoti užsibrėžtus tikslus;
Po strategijos nustatymo eina taktinė stadija:
tarpinių tikslų nustatymas (yra bendrųjų tikslų dalys) arba tokių specialių tikslų, kurie turi įtakos pagrindinės politikos realizavimui; priemo
nių nustatymas, turinčių įtakos specialių tikslų realizavimui; programos sudarymas, t.y. tikslų trumpalaikiam periodui nustatymas (3,6,12mėn.), kiekvienos paprogramės, atitinkančios kiekvienam specialiam tikslui įgyvendinimas (rinkos studijavimas, reklaminė kompanija ir t.t).
Kai įmonė pradeda funkcionuoti, ji pirmiausia ištiria priemones, o po to įgyvendina stiprią kontrolę savo darbui. Ši kontrolė susideda iš pastovaus užsiduotų ir pasiektų rezultatų lyginimo, galimų nukrypimų iškėlimo, nukrypimų dydžio nustatymo ir nukrypimų priežasčių analizės.Priklausomai nuo nukrypimų atsiradimo ir reikšmės, įmonė privalės tęsti numatytą politiką arba paruošti kitas taktines priemones, pakeisti specialius ar net ilgalaikius tikslus.Šių veiksmų ir etapų bendrumas nustato vientisą marketingo sistemą.Sis-temoje užsiduotų ir gautų rezultatų lyginimas apsprendžia nuoseklų grįžimą į pradines stadijas klaidų taisymui iki to laiko, kol numatoma ir faktinė situacija nesutaps arba nukrypimai bus leistinose ribose.
Pagrindinės gamybinės paskirties produktų charakteristikos
Skirtingai nuo plataus vartojimo prekių, pramoninės-gamybinės paskirties produkcija (įrengimai, medžiagos, žaliavos) įmonių įsigyjama naudojimui technologiniame procese arba tolimesniam apdirbimui.Šios produkcijos struktūra skiriasi nuo plataus vartojimo prekių struktūros. Pramonės rinka charakterizuojama sekančiais ypatumais:
• Technika vaidina svarbiausią vaidmenį. Dažnai gamybinės paskirties
prekės gaminamos...
Šį darbą sudaro 2325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!