Prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, skirti atpažinti vieno pardavėjo. Ši grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų p rėki ii bei paslaugų.
Galbūt pats isskirtiniausias profesionalių komunikacijos specialistų menas yra gebėjimas sukurti, remti, apsaugoti ir stiprinti produktų prekių ženklus. Vartotojams prekės ženklas yra svarbi produkto dalis, nes jis rodo esant didesnę produkto vertą. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų įsivaizduoja, kad „Chanel" kvepalai yra labai kokybiškas ir brangus produktas. Tačiau tuos pačius kvepalus, supiltus į nepaženklintą flakoną, vartotojai tikriausiai palaikytų mažiau kokybiškais, net jei jų kvapas būtų toks pat.
Prekės ženklas yra pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, naudojami atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms ir atskirti joms nuo konkurentų prekių bei paslaugų.
Darbo objektas – prekės ženklo komunikacijos procesai.
Darbo tikslas – išanalizuoti prekės ženklo komunikacijos procesą jo poveikį pardavimams skatinti.
Darbo metodai – teorinės literatūros sisteminė ir loginė analizė, lingvistinė analizė.
Atskirų komunikacijos priemonių funkcijos, savybės ir būdai taip glaudžiai susiję tarpusavyje ir su kitais marketingo komplekso elementais, kad praktinėje veikloje juos vieną nuo kito atriboti ar išskirti grynu pavidalu sunku. Tuo labiau kad komunikacinę funkciją atlieka ir kitos prekybos marketingo priemonės: prekių ir paslaugų asortimentas, kainos, prekybos objekto vieta, jo įrengimas.
Bet kuri komunikacinių priemonių klasifikacija yra sąlygiška. Praktiniu požiūriu svarbu žinoti, kokia vienos ar kitos priemonės esmė ir sudėtis ir kaip ją kuo efektyviau naudoti.
Prekybos įmonės marketingo specialistai, norėdami efektyviai spręsti bendravimo su tiksline rinka ir kitais rinkos dalyviais (tiekėjais, reklamos agentūromis, konsultacinėmis firmomis ir kitais pardavimo pagalbininkais) bei svarbiomis visuomenės grupėmis uždavinius, turi suvokti komunikacinio proceso esmę ir turėti supratimą apie jo pagrindinius elementus.
Komunikacinis procesas - tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją. Taigi komunikavimas - tai tam tikros žinios (pranešimo) perdavimo ir priėmimo procesas, kuriame dalyvauja dvi pusės - siuntėjas ir gavėjas.
Trumpai apibūdinsime kiekvieną...
Šį darbą sudaro 9753 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!