ĮŽANGA
Nuo 1995 metų dirbu vienoje iš Lietuvos Respublikos civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos institucijų – Marijampolės apskrities viršininko administracijos Civilinės saugos departamente. Kasdieniniame darbe dažnai tenka susidurti su civilinės saugos politikos formulavimo ir įgyvendinimo problemomis.
Pastaruoju metu periodiškai stebime netgi viešumon iškylančius civilinę saugą įgyvendinančių institucijų nesutarimus dėl atsakomybės ribų, neišspręstų procedūrinių problemų ir neaiškiai formuluojamų funkcijų.
Tai ir paskatino pasirinkti viešosios politikos ir analizės kursinio darbo temą “Lietuvos Respublikos valstybinės civilinės saugos politikos analizė”.
Šio darbo tikslas – atlikti valstybinės civilinės saugos politikos analizę, nustatyti politikos formulavimo spragas bei pasiūlyti galimus sprendimus, siekiant politikos įgyvendinimo pagerinimo.
Pirmojoje dalyje informacijos šaltinių, įstatymų analizės metodu apžvelgiama civilinės saugos politikos atsiradimo istorija pasaulyje ir Lietuvoje, palyginama jų raida, apžvelgiamas šiandieninės Lietuvos Respublikos civilinės saugos politikos formulavimas.
Antrojoje dalyje Lietuvos Respublikos įstatymų, kurių pagrindu veikia valstybės politiką įgyvendinančios institucijos, analizės metodu analizuojama civilinės saugos institucinė struktūra, institucijų funkcijos, civilinės saugos politikos įgyvendinimo metodai ir formos, institucijų bei programų finansavimas.
Trečiojoje dalyje žiniasklaidos pranešimų apžvalgos ir anketavimo duomenų analizės metodais tiriamas civilinės saugos politikos vertinimas.
Ketvirtojoje dalyje ekstrapoliacinio prognozavimo metodu prognozuojama ateities civilinės saugos politika, apžvelgiama sistemos vystymo strategija. Prognozavimo metodą pasirinkau remdamasis prielaida, jog integracija į Europos Sąjungą ir Šiaurės sutarties organizaciją yra nekintamas mūsų valstybės prioritetas, dėl to iš esmės sutaria visos politinės partijos ir šis siekis yra deklaruojamas pagrindiniuose įstatymuose.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados, nustatytos problemos ir trūkumai, siūlomi galimi jų sprendimo būdai.
Rezultatai galėtų sudominti civilinės saugos politikos formulavimo ir civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos administravimo institucijų, visuomeninių organizacijų atstovus, kitus Lietuvos piliečius.
1. Civilinės saugos politikos atsiradimo istorija, formulavimas
1.1. Naujoji ekstremalių situacijų valdymo samprata.
Organizuotas vadovavimas nelaimėms atsirado 1948 metais sukūrus Civilinės gynybos planavimą Jungtinėse Amerikos Valstijose. Vadovavimo nelaimėms programa svarbiausią dėmesį kreipė priešiškų vyriausybių užpuolimui.
1979 metais, vienintelis šios sistemos veiklos tikslas – pasiruošimas atominiam karui, užleido vietą visapusiškam įvairių nelaimių traktavimui, kaip potencialiai grėsmei gyvybei ir turtui [1, 8...
Šį darbą sudaro 6799 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!