nei blogai
Negerai
Visai negerai
Kaina
Kokybė (skonis, maistinės savybės ir pan.)
Dizainas, pakuotė
Naujovės (produkto inovacijos)
Pristatymas (nuolat švieži produktai, pakankama gausa)
Informacija, reklama
Prekiniai ženklai
Kad ir kaip stengtumėmės neigti, vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių prekės paklausą ir jos sėkmę rinkoje, yra dizainas. Tai yra natūralu, nes kiekvieno žmogaus gyvenime (neskaitant anomalijų) grožis vaidina labai svarbų vaidmenį. Manau, būtų labai įdomu sužinoti, kaip lietuviškų produktų dizainą vertina skirtingas pajamas gaunantys žmonės, skirtingų lyčių (tik vyrai ir moterys), amžiaus ir profesijų atstovai. Iš viso buvo apklausti 137 žmonės.
Siekdami kaip įmanoma tikslesnių tyrimo išvadų, maisto produktus suskirstome į:
• pieno
• mėsos
• žuvies
• vaisius ir daržoves
• duonos ir pyrago gaminius
• konditeriją
• gėrimus (stiprius alkoholinius, alų, gaivinamuosius ir kt.)
Kiekvieną produktų segmentą nagrinėsime atskirai, kartu atskirai aptarsime ir gautus rezultatus.
LIETUVIŠKŲ MĖSOS PRODUKTŲ DIZAINO VERTINIMO ANALIZĖ
Mėsa - tai visame pasaulyje populiarus maisto produktas, turintis savyje daug kalcio. Be jo savo raciono neįsivaizduoja mažiausiai trys ketvirtadaliai šios žemės gyventojų. Mėsos produktų patiekalai dažniausiai yra valgomi pietums, kadangi tai – labai kaloringas ir sunkiau virškinamas maisto produktas. Tiesa, ne visa mėsa yra vienodai kaloringa: ji skirstoma į riebią (kiauliena) ir neriebią (vištiena, jautiena, veršiena, kalakutiena, triušiena (be odelių)). Savo tyrime apie mėsą kalbėsime apskritai. Taigi, lietuviškų maisto produktų dizaino analizę ir pradėsime nuo maisto produkto, be kurio savo gyvenimo neįsivaizduoja didesnė dalis žmonijos.
1 lentelė Mėsos produktų dizaino vertinimas skaičiais ir procentais:
Viso
Procentai
labai geras
geras
nei nei
negeras
visai negeras
nėra vertinimo
viso
7
58
51
18
2
1
137
5,11
42,34
37,23
13,14
1,46
0,72
100
Turėdami galvoje, jog buvo apklausti lietuvaičiai, visiškai nesunkiai pastebime tą visiems gerai pažįstamą lietuvišką pasyvumą. Matome, jog žmonės nėra linkę mėsos produktų dizaino nei girti, nei peikti – didžiajai daliai atrodo, kad dizainas nei šioks, nei toks, arba tiesiog jiems į dizainą nusispjauti. Bet visumoj – labiau linkstama dizainą vertinti gerai – kaip yra, taip gerai.
Dabar panagrinėkime, kaip vertinimas priklauso nuo amžiaus grupės. Pateikiame lentelę, kurioje žmones suskirstome į tris amžiaus grupes. Imame, kad jauni yra iki 30m., pagyvenę – 30-65 m., o seni...
Šį darbą sudaro 7187 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!