Šiame darbe bus aptariama konteinerių srauto Klaipėdos uoste tendencija. Iš kur importuojami, konteineriai, kur daugiausia jie yra eksportuojami, kokios yra pagrindinės Klaipėdos uosto konteinerių linijos. Kitaip tariant aptarsime, kokie yra gavybos ir vartojimo regionai. Aptarsime kokios komapnijos perkrauna daugiausia konteinerių. Kokie yra uosto pajėgumai pekraunant šią krovinių rūšį ir kas apriboja jų srautus. Taip pat aptarsime kaip patys konteineriai yra transportuojami, kokios jų rūšys, kaip jie yra sandėliuojami. Analizuosime paskutinūjų dešimties metų krovos rezultatus, kokiais metais buvo krauta daugiausia, kuriais mažiausia. Šios analizės duomenų pagalba prognozuosime Klaipėdos uosto konteinerių srautą penkeriems metams į priekį.
Laivininkystė yra viena iš svarbiausių pasaulio tarptautinių industrucijų, nepaslaptis, jog nemažą laivinkystės proceso dalį pasaulyje sudaro konteinerių gabenimas. 1960 metais tradicinis krovinių gabenimo būdas nebepajėgė susitvarkyti su esamais krovinių srautais, todėl buvo pasiūlyta krovinius krauti ant standartinių išmatavimų palečių/padėklų bei krovinių konteinerizavimas, būtent tuomet pradėjo vystytis konteinerių krova ir prasidėjo naujas laivininkystės laikotarpis. Toks krovinių krovimo būdas turėjo pagreitinti krovinių srautus, ši konteinerių industrija tobulėjo ir toliau tobulėja jau daugelį metų. Šiai dienai daugiau kaip 80% pasaulio krovinių transportuojami jūra ir iš jų 60% transportuojami konteineriais. Konteinerizacija turi daugybę pliusių, ji padeda apsaugoti krovinį ne tik nuo išorinių pažeidimų, vagystės, bet suteikia efektyvų ir greitą perkrovimą iš vienos transporto priemonės ant kitos bei krovinio organizavimo greitį. Trimis pagrindiniais gamyboos regionais pasaulyje yra laikomi: Europos Sąjunga, JAV, Pietryčių Azijos valstybės. Vienas iš jau minėtų pagrindinių regionų turi konteinerių laivybos maršrutą Azija – Europa, šis maršrutas yra vienas iš labiausiai apkrautų maršrutų pasaulyje.
Kalbant konkrečiai apie Klaipėdos uostą jis specializuojasi plačioje krovinių nomenklatūroje. Šiame uoste perkraunami birūs, skysti, generaliniai, šaldyti ir konteinerizuoti kroviniai. Uostas veikia kaip paskirstymo centras, mūsų diduma konteinerių yra importuojama iš tarpinių uostų, o į juos iš Kinijos, JAV, Turkijos, Vietnamo. O konteinerių kroviniai eksportuojami į užuosčio teritorijas. Tokias kaip pats Lietuvos užuostis, Latvija, Estija, Rusija ir...
Šį darbą sudaro 1226 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!