Referatai

Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje

10   (1 atsiliepimai)
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 1 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 2 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 3 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 4 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 5 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 6 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 7 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 8 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 9 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 10 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 11 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 12 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 13 puslapis
Konfliktinės situacijos ir sprendimo būdai paslaugų sferoje 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visuomenės, bendruomenės, organizacijos, šeimos, pavienio žmogaus gyvenime ir sąveikose vienokie ar kitokie konfliktai yra nuolatiniai palydovai.
Konfliktų problematika sudėtinga dėl kelių aplinkybių. Konfliktai vyksta visur ir kartu yra unikalūs savo eiga, šalių veiksmais, savo teisine ir moraline aplinka, tad nelabai pasiduoda klasifikuojami, analizuojami ir apibendrinami. Konfliktas, kaip reiškinys, yra bendrybių, skirtybių ir priešybių junginys. Norint konfliktą pažinti, juolab suvaldyti reikia tikslios ir konkrečios analizės. Konflikto eiga priklauso ne tik nuo šalių siekių, jų veiksmų kryptingumo, bet ir nuo aplinkos, kurioje jis vyksta, ypač teisinių, organizacinių, kultūrinių jo veiksnių.
Vienas labiausiai lemiamų momentų, teikiant paslaugas aptarnavimo sferoje, yra santykiai tarp kliento ir aptarnaujančio personalo, jų bendravimas. Vartotojas – ne tik lygiavertis paslaugos teikėjo partneris, bet ir būtinas paslaugos teikimo dalyvis – be jo nebūtų paslaugos. Kiekvienas kliento kontaktas su aptarnaujančio personalo darbuotojais turėtų didinti ir stiprinti kliento pasitenkinmą. Aptarnaujančio personalo elgsena pirmiausiai turėtų būti suderinta su klientų požiūriu į jiems teikiamas paslaugas, su jų mąstymo būdu, lūkesčiais.Tik taip galima užmegzti glaudų ryšį tarp aptarnaujančio personalo ir klientų.
Konfliktas – tai priešprieša bent tarp dviejų priklausomų pusių (žmonių, žmonių grupių, organizacijų ir pan.), skirtingai suvokiančių tikslus, jų siekimo būdus. Tai yra priešingų, nesuderinamų tendencijų susidūrimas, sukeliantis stiprius, nemalonius išgyvenimus. Tačiau konfliktai yra neišvengiama mūsų gyvenimo dalis. Todėl svarbu juos mokėti efektyviai įveikti.
Konfliktas – tai susidūrimas, kova, kylanti iš interesų, vertybių, poreikių prieštaravimo arba nesuderinamumo, nepasitenkinimo. Konfliktas gali būti objektyvios, bet gali būti ir subjektyvios prigimties. Jį sukelia žmones supanti aplinka, kuriai tiesioginės įtakos jie neturi. Tačiau konfliktas slypi ir žmonėse kaip veiklos subjektuose, jų planuose, vertybinėse nuostatose, jų elgesio kultūroje.
Paprastai konfliktas siejamas su agresija, ginčais, pykčiu. Dėl to vyrauja nuomonė, kad konfliktai nepageidaujami ir jų reikia vengti.
Žmogiškų santykių mokykla konfliktus laikė neveiksmingos veiklos požymiu ir teigė, kad esant geriems santykiams konfliktų nebūna.
Pagal dabartines pažiūras, gerai valdomoje organizacijoje konfliktai gali kilti ir net yra pageidaujami. Žinoma,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3765 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. Konfliktinės situacijos ir jų sprendimo būdai paslaugų sferoje4
  • 1.1. Konfliktų atsiradimo priežastys 4
  • 1.2. Konfliktų rūšys, stadijos ir valdymas..6
  • 1.3. Konfliktų sprendimo būdai paslaugų sferoje.10
  • IŠVADOS14
  • NAUDOTA LITARATŪRA..15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
14 psl., (3765 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos referatas
  • 14 psl., (3765 ž.)
  • Word failas 48 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt