Kasdieniniame gyvenime žmonės nuolat bendrauja vieni su kitais. Tai daryti skatina tiek asmeniniai, tiek profesiniai interesai. Asmeninių interesų inicijuotas bendravimas labai dažnai būna neplaningas, pagrįstas žmogaus nuotaikomis, emocijomis ar tiesiog atsitiktinumais. Profesinėje srityje žmogus dažnai atstovauja ne tik savo paties, bet ir tam tikros organizacijos interesus. Tokį bendravimą tikslinga iš anksto planuoti, numatyti jo eigą ir naudotinas priemones. Todėl pirmiausia verta išsiaiškinti tokio proceso esmę bei tipišką nuoseklumą.
Bet koks bendravimas įmanomas tik tuomet, kai egzistuoja mažiausiai du šio proceso dalyviai. Vienas iš jų turi būti suinteresuotas paveikti antrąjį, ir tuo tikslu perduoda jam kokią nors informaciją. Siekiama, kad antrasis proceso dalyvis tą informaciją priimtų, suprastų ir sureaguotų taip, kaip pageidauja informacijos siuntėjas. Informacija gali būti siunčiama tiesiogiai arba panaudojant trečiąjį proceso dalyvį - informacijos perdavėją (perdavimo priemonę).
Prekybos marketingas sprendžia daug uždavinių, viena iš jų yra komunikacinė, t.y. bendravimas su potencialiais vartotojais ir kitais rinkos dalyviais. Jo esmė – perduoti jiems informacijąapie įmonę, siūlomas pirkti prekes ir jų kainas, pardavimo vietas, paskatinti juos pirkti ir kita.
Komunikacinė politika - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Prekybos įmonės komunikacinė politika- tai kompleksinis poveikis jos vidinei ir išorinei aplinkai, kad susidarytų palankios sąlygos stabiliai ir pelningai įmonės veiklai.
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprėjant konkurencijai, tobulėjant informatikos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nepaliaujamai auga.
• Pardavimo skatinimas;
• Asmeninis pardavimas;
• Ryšiai su visuomene.
Kiekviena iš šių priemonių yra kitokia:
1) Reklama – per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, kuri skatina prekių bei paslaugų pardavimą.
2) Pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai praneša potencialiems pirkėjams.
3) Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su klientų, pirkėjų kurio metu vyksta prekės pardavimas.
4) Ryšiai su visuomene siekia suformuoti visuomenėje...
Šį darbą sudaro 2867 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!