Komunikacija yra suprantama kaip procesas, kurio metu žmonės, perduodami simbolinius pranešimus, siekia pasikeisti reikšmėmis.
• Komunikacija yra suprantama kaip procesas, kurio metu žmonės, perduodami simbolinius pranešimus, siekia pasikeisti reikšmėmis.
• Komunikacija – viena iš būtinų organizacijos gyvavimo sąlygų.
• rašytinė ir nerašytinė,
• asmeninė ir dalykinė.
Komunikacijos proceso elementai:
• komuniktorius (siuntėjas),
• žinia arba informacija,
• kanalas,
• gavėjas.
Komunikacijos proceso modelis
• Žinios perdavimas
• Grįžtamasis ryšys
• Užkodavimas
• Persiuntimas
• Dekodavimas
• Siuntėjo prasmė
• Gavėjo interpretacija
Komunikacijos etapai:
• idėjos, arba informacijos atsiradimas,
• kodavimas ir kanalo pasirinkimas – prieš perduodant informaciją siuntėjas turi ją paversti žodžiais, gestais, toks kodavimas informaciją paverčia pranešimu.
• informacijos perdavimas – siuntėjas naudoja kanalą, perduodamas informaciją.
• dekodavimas – siuntėjo simbolių pervedimas į gavėjo mintis.
• grįžtamasis ryšis – apie tobulą komunikaciją galima kalbėti tik tada, kai gavėjo įspūdis, atitinka tai, ką norėjo pasakyti siuntėjas.
Informacijos rūšys:
• vienpusė (vadovo nurodymai) ir dvipusė (dialogas);
• formali (ataskaitos) ir neformali (užrašai, darbuotojų pokalbiai);
• vertikali ir horizontali (organizacijos struktūroje).
Vertikali komunikacija yra informacijos rūšis, kai informacija keliauja organizacijos komandų grandine aukštyn arba žemyn.
• Vertikali komunikacija yra informacijos rūšis, kai informacija keliauja organizacijos komandų grandine aukštyn arba žemyn.
Pagrindinis vertikalios komunikacijos (iš viršaus į apačią) tikslas – darbuotojams patarti, nurodyti, juos informuoti, instruktuoti ir įvertinti bei pateikti organizacijos nariams reikiamų žinių apie organizacijos tikslus ir politiką.
• Pagrindinis vertikalios komunikacijos (iš viršaus į apačią) tikslas – darbuotojams patarti, nurodyti, juos informuoti, instruktuoti ir įvertinti bei pateikti organizacijos nariams reikiamų žinių apie organizacijos tikslus ir politiką.
• Pagrindinis vertikalios komunikacijos (iš apačios į viršų) tikslas – pateikti...
Šį darbą sudaro 560 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!