Referatai

Komercinės įmonės veikla

10   (1 atsiliepimai)
Komercinės įmonės veikla 1 puslapis
Komercinės įmonės veikla 2 puslapis
Komercinės įmonės veikla 3 puslapis
Komercinės įmonės veikla 4 puslapis
Komercinės įmonės veikla 5 puslapis
Komercinės įmonės veikla 6 puslapis
Komercinės įmonės veikla 7 puslapis
Komercinės įmonės veikla 8 puslapis
Komercinės įmonės veikla 9 puslapis
Komercinės įmonės veikla 10 puslapis
Komercinės įmonės veikla 11 puslapis
Komercinės įmonės veikla 12 puslapis
Komercinės įmonės veikla 13 puslapis
Komercinės įmonės veikla 14 puslapis
Komercinės įmonės veikla 15 puslapis
Komercinės įmonės veikla 16 puslapis
Komercinės įmonės veikla 17 puslapis
Komercinės įmonės veikla 18 puslapis
Komercinės įmonės veikla 19 puslapis
Komercinės įmonės veikla 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandieninės ekonomikos sąlygos – ekstremalios. Tai sąlygoja konkurencijos augimas, rinkos prisotinimas, gamybos bei darbo organizavimo formų kaita. Tai verčia ieškoti naujų šaltinių efektyvumui didinti visose srityse: kuriant naujus gaminius, tokius kurie tenkintu vartotojų poreikius, diegti moderniausią techniką, technologiją, organizuoti darbą bei jo valdymą.
Pastaruoju metu besikeičianti verslo aplinka reikalauja kitokio požiūrio į įmonės sėkmingą veiklą. Dauguma jų kuria naujus produktus, siekdami vartotojų susidomėjimo bei stabilaus išsilaikymo rinkoje. Konkurencija tampa vis aštresnė, o produktai ar paslaugos vis labiau supanašėja, todėl įmonės yra priverstos skirti vis daugiau dėmesio santykiams su savo klientais. Dauguma įmonių suvokiančių esamą situaciją rinkoje bei jos kitimo tendencijas, gali įsigilinti į kiekvieno kliento poreikius, pagal juos taikyti produktus, paslaugas bei bendravimo būdus ir taip su klientais išlaikyti stiprius ryšius. Visuotinai priimtos mažmeninės prekybos įmonių klasifikacijos nėra. Daugelis specialistų laikosi nuomonės, kad skirstyti įmones į grupes tikslinga tuo pačiu metu atsižvelgiant į įvairius požymius, pvz., asortimentą, dydį, veiklos strategiją ir taktiką ir pan. Toks požiūris leidžia tipizuoti prekybos įmones. Nors didelė mažmeninės prekybos įmonių tipų įvairovė, taip pat ir atskirose šalyse egzistuojanti specifika, mažmeninės prekybos tinklo struktūroje galima pastebėti daug bendrų bruožų, bendrų plėtojimosi tendencijų.
Būtent šiame darbe ir bus analizuojama mišrios parduotuvės veikla. Individuali „Laura“ įmonė yra mišri parduotuvė užsiimanti mažmenine maisto ir kasdieninio vartojimo prekių prekyba. Mišrios parduotuvės pasižymi gausiu, bet tik būtiniausiu kasdieninės bei dažnos paklausos prekių asortimentu (maisto produktai, trikotažo, galanterijos, namų apyvokos, ūkinės prekės ir pan.), turi nedidelio ploto prekybos salę, pirkėjus aptarnauja pardavėjai. Šiuo metu tokio tipo parduotuvių galima rasti daugiausia mažuose miesteliuose, kaimuose, nes didžiuosiuose miestuose didžiąją rinkos dalį yra užkariavę didieji supermarketai galintys pirkėjams pasiūlyti žymiai platesnį ir gilesnį prekių asortimentą, o tuo pačiu palyginti žemas kainas. Šiuo darbu tikiuosi apibūdinti dabartinę įmonės veiklą ir rasti optimaliausią sprendimą įmonės veiklos ekonominiam efektyvumui pagerinti.
Darbo objektas: individualios įmonės „Laura“ komercinės veikla ir efektyvumas.
Darbo tikslas: išanalizuoti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8910 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PREKYBOS ĮMONIŲ KOMERCINĖS VEIKLOS TEORINIAI ASPEKTAI 4
  • 1.1. Mažmeninės prekybos įmonės ir jų klasifikavimo požymiai 4
  • 1.2. Asortimentas ir klasifikacija 7
  • 1.3. Reklamos įtaka mažmeninės prekybos įmonėms 10
  • 2. INDIVIDUALIOS ĮMONĖS „LAURA“ KOMERCINĖ VEIKLA IR EFEKTYVUMAS 17
  • 2.1. Trumpa įmonės charakteristika 17
  • 2.2. Rinkos ir aplinkos analizė 18
  • 2.3. Tiekėjai, prekių atsargų sudarymas, laikymas ir kontrolė 20
  • 2.4. Marketingas ir reklama 23
  • 2.5. Individualios įmonės „Laura“ komercinės veiklos efektyvumas 26
  • 2.6. SSGG analizė 28
  • IŠVADOS 30
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (8910 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo referatas
  • 31 psl., (8910 ž.)
  • Word failas 265 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt