Šiandieninės ekonomikos sąlygos – ekstremalios. Tai sąlygoja konkurencijos augimas, rinkos prisotinimas, gamybos bei darbo organizavimo formų kaita. Tai verčia ieškoti naujų šaltinių efektyvumui didinti visose srityse: kuriant naujus gaminius, tokius kurie tenkintu vartotojų poreikius, diegti moderniausią techniką, technologiją, organizuoti darbą bei jo valdymą.
Pastaruoju metu besikeičianti verslo aplinka reikalauja kitokio požiūrio į įmonės sėkmingą veiklą. Dauguma jų kuria naujus produktus, siekdami vartotojų susidomėjimo bei stabilaus išsilaikymo rinkoje. Konkurencija tampa vis aštresnė, o produktai ar paslaugos vis labiau supanašėja, todėl įmonės yra priverstos skirti vis daugiau dėmesio santykiams su savo klientais. Dauguma įmonių suvokiančių esamą situaciją rinkoje bei jos kitimo tendencijas, gali įsigilinti į kiekvieno kliento poreikius, pagal juos taikyti produktus, paslaugas bei bendravimo būdus ir taip su klientais išlaikyti stiprius ryšius. Visuotinai priimtos mažmeninės prekybos įmonių klasifikacijos nėra. Daugelis specialistų laikosi nuomonės, kad skirstyti įmones į grupes tikslinga tuo pačiu metu atsižvelgiant į įvairius požymius, pvz., asortimentą, dydį, veiklos strategiją ir taktiką ir pan. Toks požiūris leidžia tipizuoti prekybos įmones. Nors didelė mažmeninės prekybos įmonių tipų įvairovė, taip pat ir atskirose šalyse egzistuojanti specifika, mažmeninės prekybos tinklo struktūroje galima pastebėti daug bendrų bruožų, bendrų plėtojimosi tendencijų.
Būtent šiame darbe ir bus analizuojama mišrios parduotuvės veikla. Individuali „Laura“ įmonė yra mišri parduotuvė užsiimanti mažmenine maisto ir kasdieninio vartojimo prekių prekyba. Mišrios parduotuvės pasižymi gausiu, bet tik būtiniausiu kasdieninės bei dažnos paklausos prekių asortimentu (maisto produktai, trikotažo, galanterijos, namų apyvokos, ūkinės prekės ir pan.), turi nedidelio ploto prekybos salę, pirkėjus aptarnauja pardavėjai. Šiuo metu tokio tipo parduotuvių galima rasti daugiausia mažuose miesteliuose, kaimuose, nes didžiuosiuose miestuose didžiąją rinkos dalį yra užkariavę didieji supermarketai galintys pirkėjams pasiūlyti žymiai platesnį ir gilesnį prekių asortimentą, o tuo pačiu palyginti žemas kainas. Šiuo darbu tikiuosi apibūdinti dabartinę įmonės veiklą ir rasti optimaliausią sprendimą įmonės veiklos ekonominiam efektyvumui pagerinti.
Darbo objektas: individualios įmonės „Laura“ komercinės veikla ir efektyvumas.
Darbo tikslas: išanalizuoti...
Šį darbą sudaro 8910 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!