2005 m.
Vilnius
1. Kodėl marketingo (rinkodaros) komplekso elementų suderinimas lemia įmonės veiklą?
Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksnių ir sprendimų, naudojamų vartotojų poreikiams tenkinti ir firmos tikslams pasiekti. Jis veikia tam tikroje aplinkoje, kurią firma turi analizuoti ir įvertinti.
Kiekviena įmonė veikia nuolat besikeičiančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, įmonė privalo stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba prie jų prisitaikyti. Marketinginės veiklos dėmesio centras yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti skiriamos visos įmonės jėgos, kurios susijusios su sprendimais kokia bus prekė, kokia jos kaina, paskirstymas ir rėmimas. Šie keturi elementai sudaro marketingo kompleksą.
Prekė – jai priskiriami sprendimai ir veiksmai, susiję su prekės kūrimu, jos savybėmis, techninėmis charakteristikomis, dizainu, asortimentu. Kuo geresni bus rezultatai, tuo didesnė bus prekės paklausa.
Kaina – jai priskiriami sprendimai ir veiksmai, susiję su kainų strategija, kurios pasirinkimas priklauso nuo įmonės tikslų. Žinoma daug prekių kainų formavimo būdų:
• Pagal kaštus ir pageidaujamą pelno dydį. Prekių kainoms didėjant, atitinkamai didėja ir pasiūla, o kainoms mažėjant – pasiūla mažėja. Tai priklauso nuo gaunamo pelno dydžio: didėjant prekės kainai, o gamybos kaštams liekant tokiems pat, gamybos priemonių savininkas gauna didesnį pelną, todėl jis didina gamybą ir pardavimą kitų, nepabrangusių prekių sąskaita.
• Pagal konkurentų kainas. Kiekvienos įmonės kainas nustato rinka, kurioje pirkėjas spredžia, kiek jis nori mokėti už prekę, priklausomai nuo jos naudingumo, o pardavėjas – už kokią kainą jam apsimoka gaminti ir parduoti prekę. Kainos nusistovi tokios, kad rinka susibalansuoja. Rinka yra tam tikras tarpininkas tarp pirkėjų ir pardavėjų.
Paskirstymas – jam priskiriami sprendimai ir veiksmai, susiję su galimų prekių realizavimo kanalų numatymu. Įmonės siekia savo prekes vartotojams patiekti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.
Rėmimas – tai sprendimai ir veismai, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šie veiksniai sąlygoja tai, kaip vartotojas elgsis su preke, o nuo to priklauso ir kiekvienos įmonės tolimesnis darbas. Todėl būtinas sistemingas informacijos kaupimas...
Šį darbą sudaro 1463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!