Vakaruose jau senokai klajoja posakis "jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur". Todėl šiomis dienomis gyvenimo be interneto neįsivaizduoja ne tik įvairių įmonių vadovai ir darbuotojai, bet ir eiliniai žmonės. Kompiuterinis tinklas šiuo metu yra daugiausiai žmonių apimanti informacinė erdvė, prieinama ir naršoma ištisą parą 7 dienas per savaitę. Jokios tradicinės žiniasklaidos priemonės jau seniai nebegali konkuruoti su pasauliniu žiniatinkliu nei informacijos kiekiu, nei prieinamumo sparta, nei operatyvumu. Šiais laikais, kuomet elektroninės technologijos tapo neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, internetas užima labai svarbią vietą ir jo svarba tik auga.
Nagrinėjant Lietuvos ir užsienio internetiniuose puslapiuose pateiktą informaciją bei statistinius duomenis išryškėjo problema – kaip efektyviai galima pritaikyti internetą tarptautiniame versle. Problemai tirti pasirinktas literatūros ir statistinių duomenų analizės metodas.
Darbo objektas – internetas ir taprtautinis marketingas.
Tikslas - išanalizuoti interneto taikymo priemones ir naudą, plėtojant tarptautinį verslą.
Uždaviniai :
1. Apibūdinti interneto sampratą;
2. Apibrėžti interneto įtaką globalizacijos procesams ir įmonių veiklai;
3. Išskirti interneto taikymą per marketingo komplekso elementus;
4. Apibrėžti užsienio ir Lietuvos kompanijų patirtį, taikant internetą.
Darbo struktūra. Pirmoje dalyje yra apibūdinamas internetas ir globalizacija ir jo taikymas per marketingo komplekso elementus, bei interneto įtaka įmonių veikloje. Antroje dalyje apžvelgiama „IBM“ kompanja ir jos patirtis taikant internetą. O trečioje dalyje apžvelgiama Lietuvos kompanija „Vilniaus pergalė“ ir jos patirtis taikant internetą.
Darbo tyrimo metodai. Darbas parašytas remiantis moksline literatūra, bei Lietuvos ir užsienio internetiniuose puslapiuose pateikta informacija, taip pat remiantis aprašomąja statistika, kuri naudota pateikiant rezultatus grafiškai.
Darbe naudoti literatūros šaltiniai. Daugiausia remtasi Lietuvos ir užsienio internetiniuose puslapiuose pateiktais duomenimis.
Darbo struktūros paaiškinimas. Darbą sudaro trys skyriai. Darbo apimtis – 30 puslapių teksto be literatūros sąrašo, 3 lentelės, 7 paveikslai. Šio darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir naudotos literatūros sąrašas.
1. INTERNETAS TARPTAUTINIAME MARKETINGE
Internetas sujungė pasaulį į vieną tinklą, per kelias sekundes galima prisijungti prie kiekvienam norimo informacijos šaltinio, nesvarbu, kuriame pasaulio taške jis būtų. Šis pasaulis yra vienalaikis ir neturintis jokių...
Šį darbą sudaro 7909 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!