Referatai

Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai

9.6   (3 atsiliepimai)
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 1 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 2 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 3 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 4 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 5 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 6 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 7 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 8 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 9 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 10 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 11 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 12 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 13 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 14 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 15 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 16 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 17 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 18 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 19 puslapis
Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

IKIMOKYKLINĖS UGDYMO SISTEMOS.
KONCEPTOLIEJI IR PRAKTINIAI PAGRINDAI.
Referatas.
2.
ĮVADAS.
Mokymo ir auklėjimo vaidmuo žmonijos ateičiai lemtingas. Tik tinkamas ugdymas padeda siekti taikos, žmogaus teisių ir demokratijos, tarptautinio supratimo ir tolerancijos. Idėjas ir sumanymus, formuojančius rytdieną, jau šiandien reikia žadinti vaikuose.
Kad ir kur gyventų dabartiniai vaikai, jie visą laiką susidurs su pokyčiais: vyks socialinės ir politinės permainos, keisis aplinka, nestovės vietoje mokslas ir technologija, o pramonės pokyčiai įtakos darbo rinką. Gyvenant sparčiai kintančiame šiuolaikiniame pasaulyje, svarbu išugdyti vaikų troškimą mokytis visą gyvenimą.
Vaikas ir vaikystė – savaiminės vertybės. Pirmiausia – teisės būti vaiku pripažinimas. Sudarytos sąlygos išgyventi vaikystę kaip džiugų, vienintelį ir nepakartojamą gyvenimo laikotarpį nuo gimimo iki paauglystės. Pripažindami vaiko teisę būti tokiam, koks jis yra, tėvai patenkina visus A. Maslou (Maslow) paminėtus mažo žmogaus poreikius: fiziologinius, saugumo, meilės ir priklausymo, pagarbos ir pripažinimo, pažinimo, saviraiškos ir kūrybos, estetinius. Spręsdami vaiko aprangos, maitinimo, judrumo ir ramybės ritmo problemas, priimdami sprendimus, tėvai pirmiausia atsižvelgia į vaiko poreikius. Žodžiais, prisilietimu, veido išraiška, elgesiu perteikiame savo meilę mažyliui. Sukuria jam pažinimo, saviraiškos, estetinius poreikius tenkinančią aplinką. Suteikia laiką, erdvę, priemones įvairiai saviraiškai – jo energijai, augančios asmenybės ištekliams skleistis ir plėtotis. Pripažindami specifinę mažylio elgseną, judesius, ,,įsivaizdavimus“, paistalus, mėgdžiones, paišenimus, - įgyvedina svarbiausią mažylio poreikį – poreikį žaisti.
Suaugęs skiriasi nuo vaiko tuo, kad gali suvokti situaciją – kritiškai mąstyti, vertinti, daryti išvadas, keistis pats ir keisti aplinką. Patys vaikai pagerinti savo padėties negali. Jie yra priklausomi nuo suaugusiųjų.
Turime suvokti, kad būtina dabar investuoti į vaikus, nes nuo to priklausys mūsų ir valstybės ateitis. Tėvams verta pasitikrinti, ar jie nebesivadovauja tradicine patirtimi, kad vaikas yra baltas lapas, į kurį rašo tai, kas, jų nuomone, tinkamiausia. Kad ir norėdami vaikui vien tik gero...
Nenuoseklūs ir nesąžiningi yra teigiantys, kad vaikas ,,dar nesuvokia“, ,,dar nesugeba“, kad ,,jam sunku prisiminti“, ,,sunku susikaupti“, ,,jis nesiklauso“, kaprizingas,
3.
bijo... Tokie pasakymai byloja, kad iš vaiko laukiama besąlygiško...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4797 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
  • 1. ,,VALDORFO“ PEDAGOGIKA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  • 1.1. NUO UGDYMO PRIE SAVIUGDOS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  • 1.2. VAIKŠČIOJIMAS, KALBĖJIMAS, MĄSTYMAS – RYSPAGRINDINĖS VAIKO VYSTYMOSI FAZĖS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
  • 1.3. MEILĖ – PAGRINDINIS UGDYMO PRINCIPAS. . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
  • 1.4. VAIKUI SKLEISTIS REIKIA LAIKO IR ERDVĖS. . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
  • 1.5. ŽAIDIMAS – RIMTAS VAIKO DARBAS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
  • 2. ,,VĖRINĖLIS“ PROGRAMA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
  • 2.1. VAIKŲ UGDYMO DARŽELYJE TIKSLAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
  • 2.2. IKIMOKYKLINIO UGDYMO PRINCIPAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
  • 2.3. IKIMOKYKLINUKAS – INDIVIDAS, ASMUO. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
  • 2.4. INTERJERAS IR DAIKTINĖ APLINKA GRUPĖJE, DARŽELYJE,
  • JO TERITORIJA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
  • 3. ,,GERA PRADŽIA“ PROGRAMA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
  • 3.1. POŽIŪRIS Į ,,GERA PRADŽIA“ UGDYMĄ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
  • 3.2. TRYS PAGRINDINIAI PROGRAMOS ,,GERA PRADŽIA“
  • PRINCIPAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
  • 3.3. TIKSLAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
  • 4. ,,M. MONTESSORI“ PROGRAMOS PRINCIPAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
  • 4.1. METODO PAGRINDAI. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
  • 4.2. MONTESORIŠKA AUKLĖTOJA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
  • 4.3. TYLA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
  • 4.4. JUSLIŲ LAVINIMAS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
  • IŠVADOS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
  • LITERATŪRA. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4797 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 22 psl., (4797 ž.)
  • Word failas 136 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt