Kursiniai darbai

Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos

9.6   (2 atsiliepimai)
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 1 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 2 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 3 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 4 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 5 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 6 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 7 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 8 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 9 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 10 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 11 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 12 puslapis
Greitai gendančių krovinių gabenimo sąlygos 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas Transportas yra gyvybiškai svarbus visuomenei. Jis formuoja erdvę ir mūsų erdvės sampratą, formuoja bei atspindi mūsų gyvenimo būdą ir mūsų kultūrą, prisideda prie ekonominio vystymosi, nes ekonomika priklauso nuo gero transporto. Visuomenės funkcionavimas, būtent pati jos prigimtis, labai priklauso nuo transporto kokybės ir planavimo. Bloga transporto sistema smarkiai veikia visuomenę. Transportui tenka svarbus vaidmuo kuriant materialines vertybes, racionaliai išdėstant respublikos teritorijoje gamybines jėgas, įsisavinant gamtos turtus, tenkinant gyventojų susisiekimo poreikius, keliant žmonių materialinio ir kultūrinio gyvenimo lygį, stiprinant gamybą. Transportas būtinas norint pervežti krovinius tarp įmonių, rajonų, šalių, taip pat įmonių viduje. Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga. Šiuo metu labiausiai pasaulyje yra paplitę krovinių pervežimo būdai: automobilių keliai, geležinkeliai, jūrų transportas ir oro transportas. Kursinio darbo tikslas- greitai gendančių krovinių gabenimas. Darbo tikslui pasiekti iškeliami šie uždaviniai: • Išanalizuoti transporto sistemą; • Išanalizuoti greitai gendančius produktus bei jų gabenimą. Pabaigoje pateiksiu išvadas. 1. Transporto sistema 1. 1. Fiziniai komponentai Krovinių vežimas- pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiantis didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: • Medžiagų vežimas; • Sandėliavimas ir saugojimas; • Komplektavimas ir įpakavimas; • Vežimas bet kokia transporto rūšimi. Čia taip pat priklauso tokios operacijos: • Maršruto parinkimas; • Eismo grafikų sudarymas; • Transporto priemonių techninis aptarnavimas. Šių operacijų tikslas llikviduoti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo, ir užtikrinti saugų ir savalaikį krovinių vežimą iš gamybos vietos į vartojimo vietas, kur jie reikalingi ir kada reikalingi. Atliekant šias operacijas, ten, kur gamyba yra specializuota, neišvengiami yra tolimieji vežimai. Pagrindiniais prekybos maršrutais nenutrūkstamai juda didieji kiekiai žaliavų ir gatavos produkcijos, kuri nukenčia nuo atmosferinių sąlygų, žemės ūkio kenkėjų ir grobstytojų. Norint įvertinti šiuos poveikius, reikia rengti specialius vežimo planus. Šie planai turi būti ekonomiškai realūs, todėl, kad vežimas per geografines ir laiko sienas gali pasirodyti beprasmiškas, jeigu bendra kaina vartotojui bus nepriimtina. Vartotojas turi gauti ne tik būtiną krovinių kiekį, bet reikiamoje vietoje, reikalingu laiku ir už tinkamą kainą. Todėl pagrindinis uždavinys vežant krovinius- operacijų ekonomiškumas. [1] 1. 2. Krovinio transportinės savybės Visuma krovinio ypatybių, kurios lemia jo vežimo, krovos ir saugojimo sąlygas bei techniką, yra vadinamos krovinio transportinėmis savybėmis. Krovinys yra apibūdinamas jo: • Saugojimo režimu (sąlygomis); • Įpakavimo, krovos ir vežimo būdu; • Fizikinėmis- cheminėmis savybėmis; • Matmenimis; • Mase; • Tūriu; • Forma (kaip krovinys pateikiamas). Vežimo būdas, krovos įranga, transporto priemonės tipas, krovinio saugojimo režimas ir darbų saugos normos yra apsprendžiamos krovinio fizikinėmis- cheminėmis savybėmis bei forma, kuria jis buvo pateiktas vežimui. 1. 3. Krovinių klasifikacija Klasifikacija- tai kokios nors kilmės daiktų paskirstymas į tarpusavyje susijusias klases pagal jiems labiausiai būdingus požymius, kurie išskiria juos iš kitų daiktų. Sukurtoje klasifikacijos sistemoje kiekviena daiktų klasė užima tam tikrą vietą ir toliau gali būti smulkinama į poklasius. Klasifikacija yra itin svarbi organizuojant krovinių vežimus. Jau minėta, kad galimų vežti daiktų nomenklatūra viršija 20 mln. pozicijų. Kad vežimo procese su tokia gausia prekių nomenklatūra būtų elgiamasi teisingai, klasifikaciniai požymiai turi atspindėti sąlygas, keliamas jų transportavimui, tarpiniam saugojimui bei krovos darbų atlikimui. Norint patenkinti išvardintas sąlygas, krovinių skirstymo į klases pagrindu reikia imti būdingiausius ir reikalingiausius požymius praktiniu požiūriu. Pagrindiniai ypatumai, kurie dažniausiai vertinami klasifikuojant krovinius, yra: • Pakrovimo/iškrovimo sąlygos; • Vežimo ir saugojimo sąlygos; • Transporto priemonės keliamosios galios panaudojimo galimybė; • Apsauga vežimo metu (saugumo užtikrinimas); • Pavojaus laipsnis krovos darbų bei vežimo proceso metu. Pagal pakrovimo/iškrovimo sąlygas kroviniai skirstomi į: • Vienetinius; • Suverstinius; • Supiltinius. Vienetiniai kroviniai yra apibūdinami: matmenimis, mase ir forma. Suverstinius krovinius galima pakrauti/iškrauti suvertimo/supylimo būdu (jie gali kristi iš vienos talpos į kitą). Supiltiniai kroviniai – tai skysti ar pusiau skysti kroviniai, vežami specialiose transportinėse talpose (cisternose). Priklausomai nuo vežimo ir saugojimo sąlygų, kroviniai yra skirstomi į įprastinius ir specifinius. Prie įprastinių krovinių galima skirti tuos, kurių vežimo, krovos ir saugojimo sąlygos nereikalauja specialių priemonių ir įrangos panaudojimo. Specifiniai kroviniai reikalauja ypatingų vežimo sąlygų, krovos darbų ir saugojimo proceso metu. Jie skirstomi į: • Antisanitarinius ir reikalaujančius tam tikrų sanitarinių normų užtikrinimo; • Greitai gendančius; • Didelės masės; • Didelio ilgio; • Negabaritinius; • Pavojingus: Prie krovinių, reikalaujančių specialių sanitarinių vežimo sąlygų užtikrinimo yra priskiriami maisto produktai, o prie antisanitarinių- dulkantys ir asenizacijos produktai. Greitai gendantys kroviniai reikalauja specialių transporto priemonių panaudojimo (tokių, kuriose yra galimybė palaikyti norimą temperatūrinį režimą). Didelės masės kroviniai- kroviniai, kurių vieno vieneto masė viršija 250 kg (kelių transporte). Didelio ilgio kroviniai- tai kroviniai, kurių ilgio matmuo viršija standartinio padėklo (1200×1 600) gabaritus bet kuria kryptimi nors 40 mm (kelių transporte). Negabaritiniai- tai kroviniai, kurių plotis yra daugiau nei 2,5 m arba aukštis daugiau nei 3,8 m, arba jei jie išsikiša už galinio kelių transporto priemonės borto daugiau nei 2,0 m (kelių transporte). Prie pavojingų krovinių yra priskiriami produktai, kurie vežimo, krovos darbų ir saugojimo metu gali tapti sprogimo, gaisro, įrangos pažeidimo, žmonių sužalojimo bei aplinkos taršos priežastimi. Visi pavojingi kroviniai yra skirstomi į 9 pavojaus klases, o šios į atitinkamus poklasius. [2] 1. 4. Krovinį vežimo metu veikiantys veiksniai Krovinį vežimo metu veikiantys veiksniai gali būti suskirstyti į: • Tuos, kurių galima išvengti; • Tuos, kurių išvengti neįmanoma. Veiksniai, kurių galima išvengti, yra susiję su žmogiškuoju faktoriumi. Nuostoliai dažnai patiriami dėl to, kad krovinys buvo blogai įpakuotas ar pritvirtintas. Veiksniai, kurių išvengti neįmanoma, yra nulemiami transporto veiklos ypatumų ir nuo žmogaus nepriklauso. Veiksniai, atsirandantys krovinio transportavimo metu, gali būti klasifikuojami į atsirandančius saugojimo metu ir atsirandančius krovos darbų metu. Veiksniai, atsirandantys vežimo metu, skirstomi į mechaninius (statiniai, dinaminiai), klimatinius, biologinius bei cheminius. Be pateiktų veiksnių, kroviniui transportavimo metu daro įtaką ir kiti faktoriai: naudojama transporto rūšis, vežimo maršrutas (kelias). Krovinio apsaugai tinkamos priemonės gali būti parinktos tik tuo atveju, jei yra gerai žinomi veiksniai, kurie turės įtakos kroviniui jo vežimo metu. Krovinį veikiantys veiksniai reikšmingai skiriasi priklausomai nuo transporto rūšies, tačiau bendrų panašumų ir principų yra. [2] 2. Greitai gendantys produktai 2. 1. Transportavimas Greitai gendančių produktų transportavimas reikalauja ypatingo vežėjo pasirengimo. Nepakanka įsigyti refrižeratorių ar autošaldytuvą. Tenka įrodyti, kad jis atitinka temperatūros sąlygas, numatytas gabenti greitai gendančius produktus. Transporto priemonės kontroliuojamos prieš pradedant naudoti ir kas šešerius metus. Kad transporto priemonė yra sertifikuota, patvirtina prie jos tvirtinama atitinkama lentelė su užrašu „ATP“- leidžiama vežti greitai gendančius produktus), sertfikato galiojimo terminu, transporto priemonės skiriamaisiais ženklais ir panašiai. Vairuotojas turi būti baigęs privalomus kursus ir išmanyti maisto produktų sanitarijos ir higienos normas bei temperatūrinius režimus, kurie užkerta kelią patogenų vienuose ar kituose maisto produktuose dauginimąsi. Nuolat turi būti kontroliuojamas ir pats transportavimo procesas. Maisto produktų transportavimas reglamentuojamas tarptautinių dokumentų (pirmiausia ATP susitarimo), kurie perkelti ir į nacionalinius dokumentus, higienos normų ir kita. Kaip vežėjai laikosi nustatytų reikalavimų, kontroliuoja Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos bei kiti pareigūnai. Juk nuo to, kaip laikomi ir gabenami temperatūrai jautrūs maisto produktai, priklauso ne tik jų maistinė vertė, bet ir vartotojų sveikata. Perkraunant produktus ir juos transportuojant išlaikyti tokią temperatūrą, kad maisto produktai išliktų saugūs, vežėjams yra tikras iššūkis. Tačiau šiandien profesionalai turi galimybę šaldymo grandinę kontroliuoti visuose jos tarpsniuose, iki pat žemiausios produktų tiekimo grandies. Kai kurių procesų metu, tam tikroje krovinio dalyje, yra leistinas trumpas maisto produktų paviršiaus temperatūros pakilimas, bet ne daugiau kaip 3 laipsniais. Štai kai kurių šaldytų produktų transportavimo temperatūra: valgomieji ledai – ne mažiau kaip 20° C, šaldyta žuvis, žuvies produktai – 18° C, kiti šaldyti maisto produktai – 12° C šaltyje. Atvėsintų produktų gabenimo sąlygos: subproduktai – 3° C, sviestas – 6° C, šviežias ar pasterizuotas pienas (gabenant ne ilgiau kaip 48 val.) – 4° C, mėsos produktai – 6° C temperatūroje. Greitai gendančius maisto produktus gabenant nedideliais atstumais, šalies viduje, taikomi švelnesni reikalavimai. [3] Amerikiečių verslininkas Tomas Muras rado būdą, kaip ilgai trunkančios kelionės metu iki Vašingtono nugabenti nepakitusios kokybės sviestą. Tam sumanus vyras iš plonų plieno lakštų išlankstė talpyklą, ją aptraukė triušių kailiukais, patalpino į specialią vonią iš kedro ir užbėrė ledu. Savo išradimą, šaldytuvo prototipą, verslininkas pavadino refrižeratoriumi. Tai buvo 1803 metai. Refrižeratoriaus terminas išliko ir šiandien plačiai naudojamas, tačiau įrengimas patyrė neįtikėtinus kokybinius pokyčius. Gerokai išplėtota ir pati maisto produktų transportavimo dideliais atstumais idėja. Dėl to maistiniai ledai, pienas, žuvis, mėsa bei kiti greitai gendantys produktai šiandien gali būti saugiai transportuojami tūkstančius kilometrų. [4] 2. 2. Maistinės ATP cisternos Kiekviena maistinė cisterna (maistinė autocisterna), kuria galima gabenti maistinius greitai gendančius krovinius, privalo būti sertifikuota pagal ATP konvencijos reikalavimus, bei turėti ATP sertifikatą. Šios maistinės autocisternos yra termoizoliuotos, paženklintos specialiais lipdukais "Tik maisto produktams", pervežimams naudojami specialūs krovinių transportavimo dokumentai ir įranga, vairuotojams, kurie gabena krovinius maistinėmis autocisternomis, netaikomi eismo apribojimai švenčių ir išeiginiu metu. ATP cisterna (ATP autocisterna) galima vežti tik maistinius krovinius. Maistinės cisternos kupolas, į kurį yra talpinami skysti maistiniai kroviniai pervežimui, yra pagamintas iš nerūdijančio plieno. Prieš kiekvieną pakrovimą maistinės autocisternos yra išplaunamos ir dezinfekuojamos pagal specialią EFTCO programą,joms yra atliekama periodinė patikra bei atnaujinami ATP sertifikatai. Maistinių greitai gendančių krovinių pervežimai maistinėmis cisternomis yra reglamentuojami tarptautinės ATP Konvencijos ir nacionalinių teisės aktų. [5] 2. 5. ATP sertifikatas Pagrindinis dokumentas- Europos vidaus transporto komisijos 1970 m. Ženevoje paskelbtas susitarimas dėl greitai gendančių maisto produktų tarptautinio gabenimo ir tokiam gabenimui naudojamų specialių transporto priemonių, arba tiesiog ATP susitarimas. Antai sviestą ar pasterizuotą pieną leidžiama transportuoti ne aukštesnėje nei 6 laipsnių, šviežią atšaldytą paukštieną- 4 laipsnių, o šaldytą mėsą ar žuvį- minus 18 laipsnių temperatūroje. [8] 2. 3. Greitai gendančius krovinius vežančių transporto priemonių kontrolė Kontroliuodamas transporto priemones, vežančias greitai gendančius krovinius, pareigūnas tikrina: • ATP sertifikato galiojimą; • Plokštelėje nurodytą ATP sertifikato galiojimo trukmę; • Skiriamojo ženklo buvimą bei ATP sertifikate nurodytos galiojimo trukmės atitikimą; • Transporto priemonės šaldymo įrangos gedimus; • Transporto priemonės (izoterminio kėbulo, cisternos, konteinerio) techninę būklę. [6] 2. 4. Greitai gendančių prekių sąrašas Lietuvoje Patvirtintas muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos generalinio direktoriaus 2004 m. gegužės 17 d. įsakymu greitai gendančių maisto prekių sąrašas Lietuvoje: • Gyvi gyvūnai ir paukščiai; • Galvijų mėsa, šviežia arba atšaldyta; • Kiaulių mėsa, šviežia arba atšaldyta; • Avių arba ožkų mėsa, šviežia bei atšaldyta; • Arklių, asilų, mulų arba arklėnų mėsa, šviežia bei atšaldyta; • Galvijų, kiaulių, avių, ožkų, asilų, mulų arba arklėnų valgomieji subproduktai, švieži bei atšaldyti; • Naminių paukščių mėsa ir valgomieji subproduktai, švieži bei atšaldyti; • Kita mėsa ir valgomieji subproduktai, švieži arba atšaldyti; • Kiaulių riebalai bei liesos mėsos ir naminių paukščių riebalai, nelydyti ar kitu būdu neekstrahuoti, švieži arba atšaldyti; • Gyvos žuvys; • Šviežios arba atšaldytos žuvys, išskyrus žuvų filė ar kitą žuvų mėsą; • Žuvų filė ir kita žuvų mėsa (malta arba nemalta), šviežia arba atšaldyta; • Vėžiagyviai, su kiautais arba be kiautų, gyvi, švieži, atšaldyti; • Moliuskai, su geldelėmis arba be geldelių, gyvi, švieži, atšaldyti; • Vandens bestuburiai, išskyrus vežiagyvius ir moliuskus, gyvi, švieži, atšaldyti; • Nekoncentruotas pienas ir grietinėlė, į kuriuos nepridėta cukraus ar kitų saldiklių; • Piena ir grietinėlė, koncentruoti arba į kuriuos pridėta cukraus ar kitų saldiklių; • Pasukos, rūgpienis ir gritinė, jogurtas, kefyras ir kitoks fermentuotas arba raugintas pienas ir grietinėlė, koncentruoti arba nekoncentruoti, į kuriuos pridėta arba nepridėta cukraus ar kitų saldiklių arba aromatinių medžiagų, taip pat į kuriuos pridėta arba nepridėta vaisių, riešutų arba kakavos; • Išrūgos, koncentruotos arba nekoncentruotos, į kurias pridėta arba nepridėta cukraus ar kitų saldiklių; produktai iš natūralių pieno sudedamųjų dalių, į kuriuos pridėta arba nepridėta cukraus ar kitų saldiklių; • Sviestas ir kiti pieno riebalai bei aliejai; • Sūriai ir varškė; • Paukščių kiaušiniai su lukštais, švieži; • Paukščių kiaušiniai be lukštų ir kiaušinių tryniai, švieži, džiovinti, virti vandenyje arba garuose, formuoti; • Gyvūnų (išskyrus žuvis) žarnos, pūslės ir skrandžiai, sveiki arba jų gabalai, švieži, atšaldyti; • Galvijų ir kuilių sperma; • Grybiena; • Puokštėms ir kitiems dekoratyviniams tikslams skintos gėlės ir gėlių žiedpumpuriai, gyvos; • Pomidorai, švieži arba atšaldyti; • Salotos ir trūkažolės, šviežios arba atšaldytos; • Agurkai ir dygliuotieji agurkai (karnišonai), švieži arba atšaldyti; • Kitos daržovės, šviežios arba atšaldytos; • Bananai, įskaitant tikruosiuos bananus, švieži; • Datulės, figos, ananasai, avokadai, gvajavos, mangai ir mangostaninės garcinijos, švieži; • Vynuogės, šviežios; • Obuoliai, kriaušės ir svarainiai, švieži; • Abrikosai, vyšnios, persikai (įskaitant nektarinus), slyvos ir dygiųjų slyvų vaisiai, švieži; • Kiti vaisiai, švieži; • Dešros ir panašūs produktai iš mėsos, mėsos subproduktų arba kraujo; • Maisto produktai, daugiausia pagaminti iš šių produktų; • Kiti paruošti gaminiai iš mėsos, mėsos subproduktų arba kraujo; • Mišiniai ir tešlos, skirti kepiniams gaminti; • Įdaryti tešlos gaminiai, virti arba nevirti, paruošti arba neparuošti kitu būdu; • Duona ir pyragas, į kuriuos nepridėta medaus, kiaušinių, sūrio arba vaisių, kurių sudėtyje esantis cukrus sudaro ne daugiau kaip 5% sausosios medžiagos masės, o riebalai- ne daugiau kaip 5% sausosios medžiagos masės; • Nefermentuotos vaisių sultys (įskaitant vynuogių misą) ir daržovių sultys, į kurias nepridėta alkoholio, ir kurių sudėtyje yra pridėtojo cukraus ar kitų saldiklių arba kurių sudėtyje nėra pridėtojo cukraus ar kitų saldiklių; • Aktyviosios mielės; • Grietininiai ir kiti valgomieji ledai, su kakava arba be jos; • Žmogaus ar gyvūninės kilmės medžiagos, paruoštos naudoti terapijoje arba profilaktikoje, nenurodytos kitoje vietoje vietoje; • Imuniniai serumai, kitos kraujo frakcijos bei imunologijos produktai, modifikuoti arba nemodifikuoti arba gauti naudojant biotechnologinius procesus arba jų nenaudojant; • Žmogaus kraujas; • Gyvūnų kraujas, paruoštas naudoti terapijoje, profilaktikoje arba diagnostikoje; • Laikraščiai, žurnalai ir periodiniai leidiniai, iliustruoti arba neiliustruoti, su reklamine medžiaga arba be jos; • Keliaujantys cirkai ir keliaujantys žvėrynai. Transporto priemonės krovinys laikomas greitai gendančiu, jeigu šiame sąraše nurodytos prekės sudaro ne mažiau kaip 30% transporto priemonės krovinio masės. [7] Išvados Krovinių vežimas- pastaruoju metu plačiai paplitęs terminas, apibrėžiantis didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, vežimas bet kokia transporto rūšimi. Čia taip pat priklauso tokios operacijos kaip maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas, transporto priemonių techninis aptarnavimas. Krovinys yra apibūdinamas jo saugojimo režimu (sąlygomis), įpakavimo, krovos ir vežimo būdu, fizikinėmis- cheminėmis savybėmis, matmenimis, mase, tūriu, forma (kaip krovinys pateikiamas). Klasifikacija- tai kokios nors kilmės daiktų paskirstymas į tarpusavyje susijusias klases pagal jiems labiausiai būdingus požymius, kurie išskiria juos iš kitų daiktų. Sukurtoje klasifikacijos sistemoje kiekviena daiktų klasė užima tam tikrą vietą ir toliau gali būti smulkinama į poklasius. Krovinį vežimo metu veikiantys veiksniai gali būti suskirstyti į: • Tuos, kurių galima išvengti; • Tuos, kurių išvengti neįmanoma. Greitai gendančių produktų transportavimas reikalauja ypatingo vežėjo pasirengimo. Nepakanka įsigyti refrižeratorių ar autošaldytuvą. Tenka įrodyti, kad jis atitinka temperatūros sąlygas, numatytas gabenti greitai gendančius produktus. Maisto produktų transportavimas reglamentuojamas tarptautinių dokumentų (pirmiausia ATP susitarimo), kurie perkelti ir į nacionalinius dokumentus, higienos normų ir kita. Perkraunant produktus ir juos transportuojant išlaikyti tokią temperatūrą, kad maisto produktai išliktų saugūs, vežėjams yra tikras iššūkis. Tačiau šiandien profesionalai turi galimybę šaldymo grandinę kontroliuoti visuose jos tarpsniuose, iki pat žemiausios produktų tiekimo grandies. Kai kurių procesų metu, tam tikroje krovinio dalyje, yra leistinas trumpas maisto produktų paviršiaus temperatūros pakilimas, bet ne daugiau kaip 3 laipsniais. Kiekviena maistinė cisterna (maistinė autocisterna), kuria galima gabenti maistinius greitai gendančius krovinius, privalo būti sertifikuota pagal ATP konvencijos reikalavimus, bei turėti ATP sertifikatą. Pagrindinis dokumentas- Europos vidaus transporto komisijos 1970 m. Ženevoje paskelbtas susitarimas dėl greitai gendančių maisto produktų tarptautinio gabenimo ir tokiam gabenimui naudojamų specialių transporto priemonių, arba tiesiog ATP susitarimas. Kontroliuodamas transporto priemones, vežančias greitai gendančius krovinius, pareigūnas tikrina: • ATP sertifikato galiojimą; • Plokštelėje nurodytą ATP sertifikato galiojimo trukmę; • Skiriamojo ženklo buvimą bei ATP sertifikate nurodytos galiojimo trukmės atitikimą; • Transporto priemonės šaldymo įrangos gedimus; • Transporto priemonės (izoterminio kėbulo, cisternos, konteinerio) techninę būklę. Naudota literatūra 1. Krovinių vežimas [interaktyvus]. [žiūrėta 2018-11-08]. Prieiga per internetą:

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2868 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Transporto sistema 4
  • 1. 1. Fiziniai komponentai 4
  • 1. 2. Krovinio transportinės savybės 4
  • 1. 3. Krovinių klasifikacija 5
  • 1. 4. Krovinį vežimo metu veikiantys veiksniai 6
  • 2. Greitai gendantys produktai 7
  • 2. 1. Transportavimas 7
  • 2. 2. Maistinės ATP cisternos 8
  • 2. 5. ATP sertifikatas 9
  • 2. 3. Greitai gendančius krovinius vežančių transporto priemonių kontrolė 9
  • 2. 4. Greitai gendančių prekių sąrašas Lietuvoje 9
  • Išvados 12
  • Naudota literatūra 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
15 psl., (2868 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos kursinis darbas
  • 15 psl., (2868 ž.)
  • Word failas 43 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt