Darbo vadovė: doc. A. Mačiukaitė
ŠIAULIAI
2009
Klasė: 10
Tema: Inkstų ir odos funkcija.
Tikslai:
1.Kartu su mokiniais išnagrinėti inkstų ir odos sandarą.
2.Mokyti įvardyti inkstų ir odos atliekamą funkciją.
3.Padėti suprasti mokiniams, kad reikia prižiūrėti ir rūpintis savo oda.
Mokymosi pasiekimai:
Mokiniai žino kas sudaro odą ir inkstus. Moka įvardyti odos ir inkstų atliekamas funkcijas. Supranta, kaip reikia prižiūrėti, rūpintis savo oda.
Mokymo ir mokymosi metodai ir metodiniai būdai: demonstravimas ir stebėjimas, aiškinimas, pokalbis.
Vaizdinės mokomosios priemonės: plakatai, lentelės, sąsiuviniai, rašymo priemonės,
Naudota literatūra
1. Molienė,L., Molis. S (2000). Žmogaus biologija ir sveikata. Kaunas: Šviesa.
2. Postovskaja, L.(1986).Žmogus, 8 kl. Kaunas: Šviesa
3.
4.
Tipas: Mišrus.
PAMOKOS EIGA
I. ORGANIZACINĖ DALIS
• Patikrinu mokinius ar jie pasiruošę pamokai, ar turi visas darbo priemones. Pasižymiu mokinius klasės dienyne.
• Mokinių psichologinis nuteikimas darbui:
a) Matau, kad šiandien gerai nusiteikę, todėl nieko nelaukdamas norėčiau pradėti pamoką. Iš jūsų nuotaikos sprendžiu, kad esate pasirengę toliau mokytis ir įgyti naujų žinių.
b) Matau, kad atėjote į pamoką labai įsiaudrinę. Norėčiau jūsų paprašyti, kad pasistengtumėte nusiraminti, nes prasidėjo pamoka.
c) Suprantu, kad šiandien esate pavargę, tačiau pasistenkite susikaupti, nes mums reikia pradėti pamoką. Aš pasistengsiu, kad ši pamoka jums būtų įdomi.
II. MOKINIŲ ŽINIŲ IŠ NAGRINĖTOS MEDŽIAGOS TIKRINIMAS
• Pirmiausia prisimename su mokiniais ką mokėmės praeitą pamoką. Pasakome, kad gamtoje vyrauja daug apytakos ratų. Aš paklausiu mokinių, kokius apytakos ratus jie žino. Mokiniai pasako, kad vandens apytakos ratas, maisto medžiagų apytakos ratas. Kiekvienam mokiniui pateikiamas paveikslėlis, į kurį žiūrėdami turi papasakoti kas vyksta apytakos ratuose.( Žr.Priedas 1,2).
III. PAMOKOS TEMOS, TIKSLŲ SKELBIMAS
• Atlikus užduotį mokiniams dar kartą pasakoma, kad išmokome apie apytakos ratus. Šią pamoką mokysimės apie inkstų ir odos funkcijas. Pamokos temą užrašau ant lentos, o mokiniai užsirašo į sąsiuvinius.
• Po to pedagogas paskelbia pamokos tikslus.
Šiandien išnagrinėsime odos ir inkstų sandarą.
Mokysimės įvardyti inkstų ir odos atliekamas funkcijas.
Įsitikinsime, kad reikia prižiūrėti ir rūpintis savo oda.
IV. NAUJOS MEDŽIAGOS PATEIKIMAS
• Supažindinu mokinius su odos ir inkstų sandara, pasakodamas demonstruoju plakatus. Mūsų odą sudaro du...
Šį darbą sudaro 1020 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!