Prekybos įrenginių išdėstymas......................................................................................................159
Restoranų išplanavimas ................................................................................................................162
Oro uostų išplanavimas ................................................................................................................164
Inžinerijos, konsultavimo ir projektavimo biurai...........................................................................166
Patalpų išplanavimo metodai........................................................................................................168
8. DARBŲ ATLIKIMAS „KAIP TIK LAIKU“ (KTL)................................................................171
KTL sąvoka ir kilmė...................................................................................................................171
Tradicinės ir KTL sistemos palyginimas ...................................................................................173
KTL elementai ............................................................................................................................175
Traukimo sistema gamyboje.........................................................................................................178
Kanban sistema ............................................................................................................................181
Kanban procesas .........................................................................................................................181
Įmonės parengimas kanban sistemai įdiegti ..................................................................................183
KTL sistemos tikslai ir diegimas ...............................................................................................184
KTL sistemos privalumai ...........................................................................................................185
KTL įdiegimo sunkumai ............................................................................................................186
KTL įdiegimo loginis pagrindas ................................................................................................186
Būtinos sąlygos KTL programai įdiegti.....................................................................................187
LITERATŪRA...............................................................................................................................189
3
1. PROCESŲ VALDYMAS IR PASIŪLOS GRANDINĖ
Transformavimas
Sanaudos,
indeliai
Žmones
Iranga
Tiekejai
Subrangovai
Medžiagos
Klientu poreikiai
Legalus
apribojimai
Aplinkosaugos
reikalavimai
Visuomeniniai
reikalavimai
Produkcija,
gamyba
Produktai
Paslaugos
Informacija
Operaciju
vadybos
modelis
Planavimas ir
organizavimas
Klientai
Sistemos
kontrole ir
analize
Operacijos ir
strateginiai
sprendimai
2. Organizaciju
strategija1. Operaciju vadybos
ir tiekimo grandines
padeties nustatymas
4. Kokybes vadyba
5. Aplinkos
pusiausvyra
3. Vietos
parinkimas
Informacijos srautas
Fizinis srautas
1 pav. Operacijos ir strateginiai sprendimai
4
Procesų valdymo ir pasiūlos grandinės apibrėžimas
Procesų valdymas
Mes nuolat susiduriame su procesų aplinka. Kasdienę besikartojančią veiklą sudaro kelios
tarpusavyje susijusios operacijos kurios sudaro bendrą procesą: pabudimas, prausimasis, laikraščių
skaitymas arba rytinės televizijos laidos žiūrėjimas, pusryčiavimas, vaikų nuvežimas į mokyklą,
vykimas į darbą. Dažniausiai mes stengiamės šią veiklą suorganizuoti optimaliai, kad sugaištume tam
mažiau laiko ir galėtume ilgiau pamiegoti ir nepavėluoti į darbą.
Taigi, procesų valdymo rezultatai yra ta pati lova, kurioje miegame, vanduo, kuriuo prausiamės,
drabužiai, kuriais rengiamės, maistas, kurį valgome, veterinaro paslaugos, laikraštis, kurį skaitome,
autobusas, kuriuo važiuojame į darbą.
Procesų valdymas aprėpia efektyvų visų išteklių ir veiklos planavimą, organizavimą ir kontrolę,
būtiną tam, kad rinka būtų aprūpinta prekėmis ir paslaugomis. Procesai, būdami labai įvairūs, apima ne
tik gamybos ir paslaugų įmones privačiame sektoriuje, bet taip pat ir nepelno siekiančias organizacijas
ir netgi vyriausybes.
Integruota pasiūlos grandinė
Integruotą tiekimo grandinę sudaro trys tarpusavyje susiję srautai. Pirmasis yra medžiagų
srautas. Jį sudaro atskiros stadijos: įsigijimas, transformavimas ir paskirstymas. Įsigijimas reiškia
neapdirbtų medžiagų ar paslaugų pirkimą iš tiekėjų ar subrangovų. Pasikeitimas vyksta, kada iš
neapdirbtų medžiagų, komponentų pagaminamas ar surenkamas produktas. Trečiasis etapas medžiagų
srauto grandinėje yra gatavų produktų paskirstymas klientams. Tai dar vadinama verslo logistika arba
fizinio paskirstymo vadyba.
Tiekimo grandinė gali būti labai sudėtinga, nes joje dalyvauja daug tiekėjų ar subrangovų, kurie
gali būti įsikūrę toli nuo galutinio surinkimo cecho. Tokių atvejų pasitaiko automobilių, lėktuvų,
kompiuterių ir cheminių medžiagų pramonėse. Tiekimo grandinėje yra dviejų tipų sąsajos:...
Šį darbą sudaro 60402 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!