Sparti pasaulio pažanga bei nuolatinė kaita visose gyvenimo sferose daro didelę įtaką švietimui bei jo modernizavimui. Šiuolaikinės reformuotos ikimokyklinės įstaigos bei pradinės mokyklos atsižvelgdamos į gerąją Vakarų patirtį, vis plačiau plėtoja demokratinį ir humanistinį ugdymą, į vaiką orientuotų grupių ir klasių kūrimą.
Svarbi vieta šiuolaikinio ugdymo sferoje tenka matematiniam mokymui, kuris yra labai svarbus visapusiškai tolesnei asmenybės raidai. Juk matematika kaip ir gimtoji kalba, veikia visas asmens patyrimo sritis, padeda įsilieti į aplinką, integruotis visuomenėje, geriau pažinti bei suprasti aplinkinį pasaulį.
Matematinis mokymas ypač svarbus ikimokykliniame vaiko amžiuje, kai vaikai labai noriai tyrinėja juos supantį pasaulį, kai viską bando suprasti per žaidybinę veiklą, patirti kopijuodami ir mėgdžiodami vyresniuosius.
Pradinė mokykla - tai pat labai svarbus besivystančios asmenybės etapas, kurios specifinė veikla ypatingai atsiskleidžia vaikui perėjus iš ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo įstaigos, namų aplinkos, į pirmąją klasę.
Matematinis mokymas mokykloje jau nebeturi tokio ryškaus žaidybinio elemento kaip ikimokyklinėse įstaigose, todėl pirmokas visas savo jėgas turi atiduoti mokymuisi; šiuo atveju, matematiniam mokymuisi, kuris ypatingai skatina loginį mąstymą, gebėjimą apibendrinti, analizuoti, aktyviai veikti, bendrauti bei bendradarbiauti.
Nūdienoje šiuolaikinės ugdymo įstaigos siekia labiau demokratiškesnio bei novatoriškesnio integruoto vaikų ugdymo, plėtojančio visas asmens kūrybines galias bei gebėjimus. Matematikos mokymas, kaip platesnis pasaulio pažinimas – ne išimtis.
Kaip viena iš visapusiško pasaulio pažinimo formų, užtikrinančių normalią asmens raidą, yra matematinių dydžio vaizdinių suvokimas ir pritaikymas kasdieninėje praktinėje veikloje. Šis formavimas prasideda jau ikimokyklinėse įstaigose ir toliau nuosekliai, vis sudėtingesniais būdais ir plačiau, plėtojamas vaikui perėjus į mokyklinę ugdomąją aplinką.
Suprasdami įvairių matematinių dydžių sąvokas, mokėdami juos pritaikyti ne tik matematinėje, bet ir kitokio pobūdžio veikloje, vaikai ne tik geriau pažįsta pasaulį, bet ir jį visapusiškiau išgyvena. Matuodami ir lygindami sąlyginiais ar tikrais matais, jie sužino, kad įvairių rūšių kiekybė gali būti matuojama skirtingais matais. Vaikų požiūris į aplinką palaipsniui ima kisti, kai vaikai supranta, kad skaičiuoti, analizuoti ir lyginti galima ne tik atskirus...
Šį darbą sudaro 8757 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!