Referatai

Demonstracinis vartojimas

10   (1 atsiliepimai)
Demonstracinis vartojimas 1 puslapis
Demonstracinis vartojimas 2 puslapis
Demonstracinis vartojimas 3 puslapis
Demonstracinis vartojimas 4 puslapis
Demonstracinis vartojimas 5 puslapis
Demonstracinis vartojimas 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Žmonės aklai seka šiuolaikines tendencijas ir kiekvienas iš mūsų stengiasi neatsilikt nuo gyvenimo. Reklamos padidina naujai atsiradusių daiktų vartojimą. Vartojimas tradiciškai buvo suprantomas, kaip žmogaus bazinių poreikių patenkinimas vienkartiniu ar ilgalaikiu daikto(prekės) vartojimu-sunaikinumu. Galima teigti, kad dauguma šiuolaikinių vartotojų tai atsakymo į klausima : “Kas esu aš?” paieška.
Dažniausiai atsakyma randame pasižiūrint i tuos daiktus, kuriuos turi savininkas. O kiekvienas žmogus visada nori pateikti save geresniu, nei jis yra iš tikrųjų socialine ir materialine prasme. Materialine prasme jam puikiai gali padėt tam tikri daiktai – simboliai.
Ta sekmė dažniausiai atsiskleidžia gyvenime, buityje, aprupintam sociumo gyvenyme. Daiktai – sekmės simboliai labiausiai sekmingai ir patraukliai patiekti prekyboje. Jie – reklamos objektai. Šiuolaikinio verslo posakis yra „Reklama – prekybos variklis“. Tai yra suprantama - kiekvienas verslininkas nori parduoti kuo daugiau savo prekių ar paslaugų ir gauti kuo didesnį pelną. Todėl skiriamos didelės lėšos šiam tikslui. Reklama palengvina apsispręsti ir išsirinkti mums tinkamiausią variantą, parodo dabartinės mados tendencijas, technologinį progresą ir kitą. Atsiranda toks teiginys kaip demonstracinis vartojimas.
Skirtingose kultūrose, epochose ta pati frazė rašosi vis kitų simbolių pagalba. Kaip ir skirtingose kalbose tas pats žodis, ar ne raidė turi visiškai skirtingą prasmę, taip ir demonstraciniame vartojime – tas pats daiktas gali reikšti labai nepanašius vienas į kitą dalykus. Bet kaip ten bebūtų, prabangos kodas visur yra maždaug panašiai suprantamas ir remiamas vien tik į materialines vertybes.
Industrializacija stimulioja žmones gyventi didesniuose miestuose, kitaip sakant – urbanizuotis, dėl ko žmogaus individualus gyvenimas tampa anonimiškų. Žmogus mieste pastoviai yra minios dalis lygiai tokių pačių kaip ir jis pats, bet tuo pačiu momentu jis vistiek yra kaip vienas ir atskiras individas. Visuomet jį supa tūkstančiai žmonių, kuriuos jis nepažįsta ir jie jo nepažįsta taip pat. Tarsi jis stovetų stikliniame akvariume vidury centrinės gatvės, pro kurią eina minios žmoni, nematančių to akvariumo. Jie bėga, kažkur visi skuba, nekreipia dėmėsio vienas į...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1692 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1692 ž.)
Darbo duomenys
  • Naujausiųjų amžių filosofijos referatas
  • 6 psl., (1692 ž.)
  • Word failas 54 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą