Pasirengimas ...................................
Pravedimas ......................................
• Skatinti draugiškumą ir tarpusavio supratimą
• Išmokti teisingai vertinti situaciją ir padaryti teisingas, tikslias išvadas
• Mokyti klausyti ir būti išklausytam
• Formuoti komandoje darbo įgūdžius
• Pagerinti klasės draugų bendravimą
Renginio forma:
• Kūrybinių užduočių atlikimas
• Atvira diskusija su aiškių išvadų padarymu
• Pasakojimas, pokalbis
Renginio parengimas:
Ugdomojo renginio laikas ir data sutampa su tvarkaraštyje numatyta Klasės valandėlės pamoka, todėl datos ir laiko derinti nereikia.
• Vaikai suskirstomi į keturias grupes. Suskirstymas vyksta atsitiktiniu būdu: duodami 4 spalvų lapeliai, mokiniams liepiama išsirinkti vienos spalvos lapelį, pagal pasirinktą spalvą vaikai suskirstomi į grupes.
• Kiekviena grupė gauna situaciją, kurią turės suvaidinti ugdomojo renginio metu. Situacijos pateikiamos pora dienų prieš renginį.
• Klasės paruošimas vaidinimams: suolų sustumdymas, kėdžių sustatymas.
Renginio eiga:
• Susirinkimas į klasę
• Vaidinimai, diskusijos, išvados
• Įspūdžiai, tvarkymasis
Scenarijus su aprašymu
Auklėjamoji klasė: 10b ( 23 vaikai)
Renginio data: 2009 – 01 – 29
Vieta: Rozalimo vidurinė mokykla, rusų kalbos kabinetas
13. 35
Rinkimasis.
Mokiniai numatytu laiku renkasi į klasę.
13. 38
Pasiruošimas.
Mokiniai sustumdo suolus pagal savo vaidinamas situacijas ir susėda grupelėmis į kurias buvo suskirstyti.
13. 43
Mokytojo pasveikinimas, įžanginė kalba.
Mokytojas pasisveikina su mokiniais, prašo visų susikaupti pamokai. Primena šiandieninę pamokos temą: „Klasės draugas. Ar visada draugas?“ . Mokytoja taria kelis žodžius apie draugystę, primena, jog draugai mūsų gyvenime užima svarbią vietą. Primena keletą patarlių apie draugus : „Draugai- brangiausias mūsų turtas“ , „Pasakyk kas tavo draugai, pasakysiu kas tu“, „Draugą nelaimėje pažinsi“ . Ir kad tikrai nuspręstume kokie turi būti draugai, kokiomis savybėmis jie turi pasižymėti, pradedame vaidinti situacijas, kurios vaikams buvo išdalintos ir kurias jie turėjo paruošti.
13. 45
Situacijų vaidinimas.
I - oji situacija.
Eina du draugai iš mokyklos namo. Staiga prapliumpa smarkus lietus.vienas iš vaikų ( Laurynas) turi lietpaltį ir skėtį, o antrasis (Eivydas) apsirengęs gan plonai.
Prapliupus lietui Eivydas prašo Lauryno:
◦ Klausyk, Laurynai, negi nematai,kad baigiu kiaurai peršlapt, gal galėtum man lietpaltį duoti,o tai peršalsiu visai...
◦ Gerai, - atsako Laurynas ir su džiaugsmu,jog gali padėti draugui, atiduoda lietpaltį. Tiesa,lauke atvėso,...
Šį darbą sudaro 1214 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!