Kiekvienas asmuo neapsaugotas nuo klystkelių, nesėkmių, nuo to prasideda tikroji pažintis ne tik su kasdienybės iššūkiais, bet ir įstabiu jos grožiu. Žmogus patiria daugybę nuopuolių, kurie kyla iš jo pirmapradės nepažabotos prigimties arba troškimo kažko nepasiekiamo, kas viršija žmogiškąsias galias. Humanistines vertybes puoselėjantis žmogus įprastai yra aukštos moralės, jo dorybės atsispindi visur: bendravime su kitais žmonėmis, sąveikoje su gamta ir visomis gyvybės formomis, saviraiškoje, kūryboje,- ir tai neatima iš asmens teisės klysti ar savotiškai suvokti gyvenimą. Lietuvos poetas, dramaturgas Justinas Marcinkevičius yra pasakęs: ,,Žmogus negali suvokti nebūties - todėl, kad jis yra būtis.” Tad kiekvienas atskiras individas vienaip ar kitaip linkęs įprasminti savo būtį, nepriklausomai nuo to, ar gyvenimo kelyje pasitaikys klaidų, nuopuolių, praradimų.
Atgalion ir atsigręžt neleis.
Salomėjos Nėries eilėraščiai ( ,,Aš tau pavydžiu“, ,,Tėvynei“, ,,Namo“ ir kt.) sklidini krikščioniškosios atgailos, nusižeminimo ir kaltės. Atsiprašymas, atgaila skaitytojams buvo suprantami. Tai aiškiai rodo kito Nėries eilėraščio ,,Tolimas sapnas” likimas. Eilėraštis sklido tarp žmonių rankraščiais, po karo buvo paskelbtas pogrindinėje spaudoje, tik vėliau išleistas minėtame rinkinyje. Taip pat apie žmogaus padarytas klaidas kalba ir jaunasis katastrofų laikotarpio lietuvių poetas Vytautas Mačernis savo sonetuose. Sonetų žmogus pripažįsta, kad nuopuoliai ir klaidos yra gyvenimo būtinybė. Vytautas Mačernis ,,Žiemos sonete“ (29) sako: ,,Neatimki, Dieve, iš manęs klydimo teisės, / Noriu pats surasti tavo kelią.” Mano požiūriu, norima pasakyti, kad žmogus privalo klysti norėdamas viską patirti. Asmuo turi atsitraukti keletą žingsnių atgal, kad galėtų toliau sėkmingai judėti į priekį. Taigi, klaidos yra humanizmo atspirties taškas ir jos nemenkina pačios individo būties.
Be to, tik bendraudamas asmuo nugalės egoizmą, pažins būties painiavas, gyvenimo tikrovę. Prancūzų rašytojas, filosofas Alberas Kamiu yra pasakęs: ,,Žmogui reikia žmogaus.” Mano požiūriu, kad žmogus išlaikytų aukštas moralines savybes, jis privalo kokia nors raiškos forma bendrauti su kitu žmogumi. Bendravimas su visuomene gali vykti per meną. Vienas žymiausių XXa. lietuvių rašytojų, poetas, prozininkas, dramaturgas Vincas Mykolaitis-Putinas...
Šį darbą sudaro 1132 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!