Referatai

Aktyviosios saugos stebėsenos analizė

9.6   (2 atsiliepimai)
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  1 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  2 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  3 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  4 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  5 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  6 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  7 puslapis
Aktyviosios saugos stebėsenos analizė  8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tinklo stebėsenos konkrečios struktūros aprašymas Praktinio tyrimo tikslas - išanalizuoti esamą įmonės UAB „Alna Intelligence" situaciją, išsiaiškinti problemas, kylančias dirbant su kom­panijos CA (Computer Associates) sukurta tinklo aktyviosios saugos stebėjimo bei valdymo sistema Unicenter Service Desk, suprojektuoti naujus / papildomus reikalavimus sistemai ir įgyvendinti juos programiškai. Visa tai išspręs informacijos apdorojimo procesų keliamas problemas bei spartins sistemos duomenų apdorojimo procesą. „Alna Intelligence" veiklos sritis - IT ūkio priežiūra, konsultaci­jos, sistemų valdymas bei aptarnavimas, infrastruktūros diegimas. „IT Intelligence" paslauga yra sukurta atsižvelgiant į šiuolaiki­nių įmonių poreikį ne tik užtikrinti nenutrūkstamą informacinių si­stemų darbą, bet ir siekti konkurencinio pranašumo savo versle per gilesnį ir efektyvesnį informacinių technologijų panaudojimą. Teikiant „IT Intelligence" paslaugą, vadovaujamasi IT paslaugų valdymo geriausiomis praktikomis (ITIL), IT paslaugų valdymo standarto ISO 20000 nuostatomis bei taikomos modernios IT paslau­gų procesų automatizavimo ir valdymo priemonės - CA Unicenter Service Desk [1]. IT infrastruktūros biblioteka (angį. Information Technology Inf-rastructurc Library, ITIL). Tai labiausiai pasaulyje paplitusi metodo­logija, de facto pripažinta IT paslaugų valdymo standartu. Ji patrauk­li tuo, kad nepriklauso nei nuo technologijų, nei nuo pardavėjų. Paremta „geriausiomis praktikomis" ir standartine terminologija, ITIL metodologija leidžia kiekvienai įmonei sukurti specifinius, tik jų verslo poreikius atitinkančius IT paslaugų valdymo procesus [2]. Rečiau su IT susiduriantiems verta paaiškinti - ITIL metodolo­gija apima šiuos pagrindinius IT paslaugų valdymo procesus: paslau­gų palaikymą, paslaugų diegimą, saugumo valdymą, programinės įrangos valdymą, ICT infrastruktūros valdymą, verslo perspektyvų įvertinimą ir paslaugų valdymo įgyvendinimo planavimą (1 pav.) [3]. pav. IT valdymo procesų diegimas pagal ITIL „Alna Intelligence" didžiuojasi vieni pirmųjų Lietuvoje savo veikloje pritaikę ITIL metodologiją. Specialios programinės įrangos „Unicenter Service Desk" pagalba, „Alna Intelligence" ne tik pageri­no, savo teikiamų paslaugų kokybę, bet ir padvigubino darbo našu­mą - IT ūkio aptarnavimo efektyvumo lygis jau siekia Europos Są­jungos standartus. Nuo šiol vienas „Alnos Intelligence" darbuotojas gali prižiūrėti 300-400 bendrovės klientų standartizuotų darbo vietų. Tuo taipu Lietuvoje vidutiniškai IT ūkio aptarnavimo efektyvumo rodiklis siekia vos apie 60 kompiuterių vienam IT specialistui. Svar­biausia, kad taip taupomas darbo laikas, efektyviau vykdomas IT ūkio aptarnavimas, klientai gauna didesnę naudą. Naujos kokybės IT ūkio aptarnavimo paslaugos itin parankios tarptautinėms įmonėms, turinčioms savo padalinius skirtingose vals­tybėse, mat naujos sistemos pagalba galima realizuoti sudėtingus, daugiaetapius, daugelyje skirtingų geografinių vietų vykstančius pro­jektus. „Alna Intelligence" jau dabar aptarnauja klientų IT ūkius Vo­kietijoje, Nyderlanduose, Didžiojoje Britanijoje, Baltijos ir kitose ša­lyse [2]. Unicenter Service Desk skirtas organizacijoms, norinčioms įsi­diegti paslaugų palaikymo sprendimą, pagrįstą ITIL geriausia prakti­ka. Produktas yra sertifikuotas Pink Elephant Pink Verify kaip ITIL Service Support Enhanced. Be to, CA yra užmezgę ryšius su dauge­liu parterių, taip galėdami pasiūlyti glaudžias integracijas su įvairiau­siomis aplikacijomis, sisteminėmis programomis, tik organizacijai būdingomis taikomosiomis programomis [4]. Unicenter Service Desk - pagalbos tarnybos priemonė, kuri pade­da organizacijoms susitvarkyti su šiuolaikinių sudėtingų paslaugų ir palaikymo reikalavimų iššūkiais. Ši priemonė suteikia visapusišką ir laipsnišką paslaugų valdymo sprendimą, kuris gali funkcionuoti kaip savarankiškas produktas nedideliame versle ar pagalbos tarnybos sky­riuje, arba gali būti integruotas į didesnius verslo valdymo sprendimus, ar būti korporatyvinio verslo valdymo branduoliu. Ši technologija yra sukurta siekiant išgauti maksimalią investicijų naudą ir užtikrinti, kad paslaugų ir palaikymo sprendimai galėtų plėstis augant poreikiams ir būtų pritaikomi kiekvienai įmonei pagal jos poreikius. Unicentcr Service Desk yra sukurtas ir pritaikytas darbui tiek darbuotojams priklausantiems nuo IT infrastruktūros, tiek įvairiausio lygio vadovams- vadybininkams, projektų vadovams besidomin­tiems paslaugų lygio valdymu, tiek technikos vadovams, kurie priva­lo planuoti išlaidas techniniam palaikymui ir naujos techninės /programinės įrangos pirkimui, tiek patiems sistemų administrato­riams, norintiems optimizuoti savo darbą ir pagaliau pradėti dirbti strategijos, o ne gaisrų gesinimo linkme [5]. • Specifikacija - užsakovas turi suprasti ko jis siekia. Teikiant IT servisą, sunkiausia išsiaiškinti ko tiksliai norima. Reikia išversti verslo kalbą į IT, taip, kad pokalbis būtų suprantamas abiems pusėms. Paklausus, atsakoma, kad „noriu jog viskas gerai veiktų". Kas yra „viskas" ? Ką reiškia „gerai veikia" ? Po šių klausimų atsakymo, lyg akmuo nukrenta nuo vadovo gležnos krūtinės, o serviso tiekėjas iškart gauna krūvą pliusų į savo sąskaitą. Bėda yra ta, kad geriausiai atsakymą žino pats užsakovas, bet nemoka jo gerai suformuluoti. Todėl užsakovai neperka produktų ar servisų, jie perka sprendimus. • Tinkamumas - ar pasirinktas produktas tinka pagal užsakovo specifikaciją. Užsakovai nori žinoti, kad tai ką gauna yra tinkama jo poreikiui tenkinti • Vienodumas - kiekvieną kartą gauti tą patį. Kitaip tariant, ar tai visuomet išliks tuo pačiu, kai užsakovas sugrįš pakartotinai arba „turiu ir žinau, kur gauti dar". • Kaina pagal prekę - „kiek moku, tiek gaunu". Kaina privalo būti ne per didelė už prekę. Tačiau, jei rinkos kaina pakankamai didelė, užsakovo nedomina kiek uždirba paslaugos tiekėjas, todėl per didelės maržos nebūna, būna blogos prekės už per didelę kainą. • Bendravimas - kas ir kada vyksta. Užsakovas nori būti informuotas apie tai, kas daroma, kada daroma ir kaip daroma. Taip pat kas bus daroma, jei kils papildomų problemų. Kaip pasakė vienas iš viduramžių budelių „pati mirtis nėra baisi - baisus jos laukimas nežinioje". I. GARŠVA, E. Kompiuterių sistemų saugumo modeliavimas: daktaro di­sertacija. Vilnius, 2006. 2. Prieiga per internetą:

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2125 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
8 psl., (2125 ž.)
Darbo duomenys
  • Saugos referatas
  • 8 psl., (2125 ž.)
  • Word failas 101 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt