Referatai

AB Alita kainodaros formavimas

9.8   (2 atsiliepimai)
AB Alita kainodaros formavimas 1 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 2 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 3 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 4 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 5 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 6 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 7 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 8 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 9 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 10 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 11 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 12 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 13 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 14 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 15 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 16 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 17 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 18 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 19 puslapis
AB Alita kainodaros formavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas.
Kaina yra vienas įmonės marketingo komplekso elementų. Nors nuo kainodaros politikos labai priklauso visi įmonės veiklos rezultatai, marketingo komplekse paprastai jai skiriama žymiai mažiau dėmesio nei produktui, paskirstymui ar rėmimui. Kaina yra lygiavertis marketingo komplekso elementas, tačiau jos svarba įmonės sėkmei dažnai nesuvokiama. To pasekoje, kainos dažniausiai nustatomos remiantis gamybos kaštais, nors šiandieninėmis sąlygomis tokia kainodara tampa nepriimtina (vien kaštų vertinimas nėra pakankamai efektyvus norint nustatyti prekės kainą). Norėdamos prisitaikyti prie kintančios Lietuvos verslo aplinkos, įmonės turi peržiūrėti ir pakeisti savo marketingo veiklą, daugiau dėmesio skirdamos kainodarai.
1. Nustato optimalų kaštų dydį prekių gamybai ir pardavimui, kad pelną būtų galima gauti tomis kainomis, kurias įmonė savo prekėms gali nustatyti.
2. Nustato prekių vertingumą potencialiems pirkėjams ir rengia jį atitinkančios kainos pagrindimą.
3. Apskaičiuoja rinkos dalį, kuriai esant gamyba bus pelningiausia.
Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius kainų politikos pagrindus ir jais remiantis atlikti AB „Alita“ naudojamos kainų politikos analizę.
1. Atlikti AB „Alita“ situacijos analizę.
2. Atlikti teorinę įmonės kainų politikos ypatumų analizę.
3. Remiantis teorine medžiaga, statistiniais duomenimis bei iš įmonė gautais duomenimis atlikti AB „Alita“ naudojamos kainų politikos analizę.
Tyrimo objektas - AB „Alita“ ir jos naudojamos kainų politikos priemonės.
Tyrimo metodika:
• Mokslinės literatūros analizė
• Statistinių duomenų analizė.
• Įmonės duomenų analizė.
1.Kainodaros analizė AB ”Alita”
1.1 AB “Alita” bendra charakteristika
AB „ALITA“ raida siekia dar 1963 metus, kai Alytuje buvo įkurta Valstybinė Vyno Gamykla. Vėliau gamykla buvo pavadinta Vyno – šampano kombinatu, dar vėliau – Nealkoholinių gėrimų ir šampano kombinatu, Valstybine įmonė „Alita“. 1995 m. valstybinė įmonė „Alita“ buvo perregistruota į akcinę bendrovę. AB „Alita“ yra Lietuvos maisto pramonės įmonių asociacijos ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos narė.
Veikla. Pastaruoju metu AB „Alita“ yra viena iš Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojų lyderių. Įmonėje gaminamas putojantis vynuogių vynas, putojantys vyno gėrimai, alkoholiniai kokteiliai ir sidrai, vaisių ir vynuoginis vynas, stiprieji gėrimai – tautinis stiprus grūdų gėrimas „Samanė“, brendis, viskis ir konjakas „Alita“, degtinės „Gera“, „Premium...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5369 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 1
  • 1.Kainodaros analizė AB ”Alita” 3
  • 1.1 AB “Alita” bendra charakteristika 3
  • 1.2 AB “Alita” marketingo veiklos analizė 4
  • 1.2.1 Asortimentas 4
  • 1.2.2 Kainodaros analizė 7
  • 1.2.3 Paskirstymas 8
  • 1.2.4 Rėmimas 8
  • 1.3 AB “Alita” marketingo aplinkos analizė 8
  • 1.3.1 Makroaplinkos veiksnių įtaka įmonės veiklai 8
  • 1.3.2 Mikroaplinkos veiksnių įtaka įmonės veiklai 12
  • 1.4 AB “Alita” SWOT analizė 13
  • 1.5 AB „Alita“ kainodaros politikos svarba 14
  • 1.6 AB „Alita“ kainodaros politiką sąlygojančių veiksnių nustatymas 14
  • 1.7 AB „Alita“ kainodaros politikos formavimas 15
  • 1.7.1 AB „Alita“ kainodaros tikslų nustatymas 15
  • 1.7.2 AB „Alita“ kainodaros strategijos parinkimas 17
  • 1.7.3 AB „Alita“ kainos nustatymo metodikos parengimas 17
  • 1.7.4 AB „Alita“ kainodaros taktikos numatymas 19
  • Išvados 19
  • Literatūra 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5369 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 22 psl., (5369 ž.)
  • Word failas 228 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė"

Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainodaros strategijos formavimas AB "Atrama" pavyzdžiu

Kainodaros strategijos formavimas AB "Atrama" pavyzdžiu Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės kainodaros politikos formavimas: UAB "Tele 2"

Įmonės kainodaros politikos formavimas: UAB "Tele 2" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės prekinio ženklo vystymo strategija: AB "Alita"

Įmonės prekinio ženklo vystymo strategija: AB "Alita" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės AB "Alita" analizė: alkoholinių gėrimų gamyba

Įmonės AB "Alita" analizė: alkoholinių gėrimų gamyba Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita"

Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" Rinkodara Peržiūrėti darbą

UAB "Vilpra" kainodaros organizavimas

UAB "Vilpra" kainodaros organizavimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainodaros organizavimas: UAB "Klaipėdos mėsinė"

Kainodaros organizavimas: UAB "Klaipėdos mėsinė" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Pagrindinės kainodaros strategijos

Pagrindinės kainodaros strategijos Rinkodara Peržiūrėti darbą

Kainodaros vertinimas

Kainodaros vertinimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Teigiamas įvaizdžio formavimas: grožio salonas "D'ORO"

Teigiamas įvaizdžio formavimas: grožio salonas "D'ORO" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Teikiamos paslaugos, marketingo situacija, strategijos formavimas: motelis "Linas"

Teikiamos paslaugos, marketingo situacija, strategijos formavimas: motelis "Linas" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt