Temos aktualumas.
Kaina yra vienas įmonės marketingo komplekso elementų. Nors nuo kainodaros politikos labai priklauso visi įmonės veiklos rezultatai, marketingo komplekse paprastai jai skiriama žymiai mažiau dėmesio nei produktui, paskirstymui ar rėmimui. Kaina yra lygiavertis marketingo komplekso elementas, tačiau jos svarba įmonės sėkmei dažnai nesuvokiama. To pasekoje, kainos dažniausiai nustatomos remiantis gamybos kaštais, nors šiandieninėmis sąlygomis tokia kainodara tampa nepriimtina (vien kaštų vertinimas nėra pakankamai efektyvus norint nustatyti prekės kainą). Norėdamos prisitaikyti prie kintančios Lietuvos verslo aplinkos, įmonės turi peržiūrėti ir pakeisti savo marketingo veiklą, daugiau dėmesio skirdamos kainodarai.
1. Nustato optimalų kaštų dydį prekių gamybai ir pardavimui, kad pelną būtų galima gauti tomis kainomis, kurias įmonė savo prekėms gali nustatyti.
2. Nustato prekių vertingumą potencialiems pirkėjams ir rengia jį atitinkančios kainos pagrindimą.
3. Apskaičiuoja rinkos dalį, kuriai esant gamyba bus pelningiausia.
Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius kainų politikos pagrindus ir jais remiantis atlikti AB „Alita“ naudojamos kainų politikos analizę.
1. Atlikti AB „Alita“ situacijos analizę.
2. Atlikti teorinę įmonės kainų politikos ypatumų analizę.
3. Remiantis teorine medžiaga, statistiniais duomenimis bei iš įmonė gautais duomenimis atlikti AB „Alita“ naudojamos kainų politikos analizę.
Tyrimo objektas - AB „Alita“ ir jos naudojamos kainų politikos priemonės.
Tyrimo metodika:
• Mokslinės literatūros analizė
• Statistinių duomenų analizė.
• Įmonės duomenų analizė.
1.Kainodaros analizė AB ”Alita”
1.1 AB “Alita” bendra charakteristika
AB „ALITA“ raida siekia dar 1963 metus, kai Alytuje buvo įkurta Valstybinė Vyno Gamykla. Vėliau gamykla buvo pavadinta Vyno – šampano kombinatu, dar vėliau – Nealkoholinių gėrimų ir šampano kombinatu, Valstybine įmonė „Alita“. 1995 m. valstybinė įmonė „Alita“ buvo perregistruota į akcinę bendrovę. AB „Alita“ yra Lietuvos maisto pramonės įmonių asociacijos ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos narė.
Veikla. Pastaruoju metu AB „Alita“ yra viena iš Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojų lyderių. Įmonėje gaminamas putojantis vynuogių vynas, putojantys vyno gėrimai, alkoholiniai kokteiliai ir sidrai, vaisių ir vynuoginis vynas, stiprieji gėrimai – tautinis stiprus grūdų gėrimas „Samanė“, brendis, viskis ir konjakas „Alita“, degtinės „Gera“, „Premium...
Šį darbą sudaro 5369 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!