Kainodaros strategijos yra įmonės bendrosios strategijos dalis.
1) Aukštų kainų (Grietinėlės nugraibymo) strategija. Jos tikslas – gauti viršpelnį „nugriebiant grietinėlę” iš tų pirkėjų, kuriems nauja prekė turi didelę vertę ir kurie pasirengę už ją sumokėti aukštesnę už normalią kainą. Aukštų kainų strategija taikoma tais atvejais, kai įmonė įsitikinusi, jog yra pirkėjų sluoksnis, kuriems ši prekė yra reikalinga. Tai galima pritaikyti prekėms, kurios yra gyvavimo ciklo pradžioje.
Antra, ši strategija taikoma turtingiems pirkėjams, kurios domina prekių kokybė ir unikalumas, t.y. tam rinkos segmentui kuriame paklausa nepriklauso nuo kainos.
1. Rinkos dalis, kyrioje numatoma įgyvendinti tokią kainų politiką, turi būti nemaža, kad įplaukų sumažėjimas, pardavus didesnį prekių kiekį žemesne negu pirminė kaina, būtų nedidelis.
2. Išleidžiant nedidelę prekių partiją gamybos ir realizavimo kaštų lygis produkcijos vienetui neturi labai viršyti katų lygį, kai gamybinis pajėgumas panaudijamas visas.
3. Skirtumas tarp nustatomos ir normalios rinkos kainos neturi būti didelis, kad į rinką negalėtų prasiskverbti konkurentai. [6., p.64]
2) Vidutinių kainų strategija (neutrali kainodara). Naudojama visose prekės gyvavimo ciklo stadijose, išskyrus smukimo ir yra tipinė daugeliui firmų, kurių politika – ilgą laiką gauti pelną. Daugelis firmų šią strategiją laiko teisingiausia, nes ji neprovokuoja kainų karų, nesudaro sąlygų naujiems konkurentams atsirasti, neleidžia firmoms plėšti pirkėjus, sudaro prielaidas gauti teisingą pelną nuo įdėto kapitalo. [2.,p.24]
3) Žemų kainų (prasiskverbimo) strategija. Kai nauja prekė nepakankamai saugoma patentiškai ir ją gali pradėti gaminti konkurentai, tai tokioms prekėms nustatomos palyginti mažos kainos. Tai “prasiskverbimo” į rinką strategija, leidžianti ne tik įveikti kitų firmų konkurenciją, bet ir išplėsti paklausą bei pardavimo apimtį. Kai atskirų prekių gaminama daug, jų savikaina ir realizavimo išlaidos vienam produkcijos vienetui sumažėja. Todėl iš pradžių nustatyta maža kaina atitiks žemą kaštų lygį.
“Skverbimosi” politika efektyvi tik tada, kai:
1. Yra didelis konkrečios prekės paklausos elastingumas kainoms.
2. Išsiplėtus gamybos mastui, galima gerokai sutaupyti gamybos kaštų sąskaita.
3. Rinkoje nėra adekvataus pirkėjų kontingento, kuriam priimtina aukšta kaina - t.y....
Šį darbą sudaro 2824 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!