Dalykas: Teatras.
Laikotarpis: dveji mokslo metai.
Pamokų skaičius: 36 penktoje ir 36 šeštoje klasėje (1 pamoka per savaitę).
Trumpa mokinių grupės charakteristika: mokiniai nėra mokęsi teatro dalyko žemesnėse klasėse.
Uždaviniai. Siekiama, kad per teatro pamokas mokiniai:
- ugdytųsi pasitikėjimą, savigarbą, socialinius gebėjimus;
- mokytųsi kūrybingai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį teatro priemonėmis;
- mokytųsi per teatrinę raišką spręsti konfliktus, pripažinti kultūrinius skirtumus;
- mokytųsi suprasti ir vertinti teatro vaidinimus, jų supratimą ir vertinimą grįsti estetiniais išgyvenimais, panaudotomis raiškos priemonėmis;
- fragmentiškai susipažintų su Lietuvos, Europos, kitų pasaulio šalių teatro kultūros paveldu;
- apmąstytų teatrinę veiklą, kūrybos procesus, ugdytųsi mokymosi gebėjimus.
5 klasė
Mokinių pasiekimai Temos, veiklos gairės, priemonės.
Integraciniai ryšiai.
Numatoma
data (pvz.)
Nuostatos Gebėjimai, žinios ir supratimas
Teatro raiška ir spektaklio supratimas. Užduotys, skirtos diagnostiniam vertinimui. 1 pam.
Teatro raiška. Veikimas realiomis aplinkybėmis. 2–3 pam.
Nebijoti veikti
viešumoje, siekti
tikslo.
Stebint kitiems būti laisvam, išsikelti
tikslą ir jį pasiekti. Dėmesį sutelkti į
tikslą, jį įvardyti. Paaiškinti, kaip
galima įveikti baimę, siekiant
konkretaus tikslo.
Būti grupės lyderiu ir nariu. Nusakyti,
kokie kiekvieno tikslai.
Tema. Pvz., „Treneris ir sportininkai“.
Apšilimo, atsipalaidavimo, orientavimosi užduotys.
Diskusijos. Kaip elgiasi žmogus išsigandęs? Kaip tikslas padeda nugalėti baimę? Kokį tikslą
turi mokinys? Mokytojas? Sportininkas? Kaip išsikelti tikslą prieš veikiant viešumoje?
Po paaiškinimo, pademonstravimo mokiniai prisiima trenerio ir sportininko vaidmenis ir
atlieka veiksmus realiomis aplinkybėmis (išsirikiuoti įvairiomis figūromis, rasti 3 panašumus
ir skirtumus tarp daiktų, žmonių, išgirsti garsus keliose erdvėse, išploti ritmą, perteikti
santykį (pvz., atsargiai perduoti daiktą), prisistatyti.
Mokiniai patys sukuria tinkamų atlikti treneriui ir sportininkams užduočių. Klausimai
refleksijai: kuo šios užduotys panašios ir kuo skiriasi nuo kūno kultūros užduočių?
09 03
09 10
09 24
2
Teatro raiška. Veikimas įsivaizduojamomis aplinkybėmis. 5–6 pam.
Stengtis siekti
įsivaizduojamo
tikslo.
Stebint kitiems, įsivaizduoti siūlomas
aplinkybes ir jomis tikslingai veikti.
Nusakyti aplinkybes ir tikslą.
Paaiškinti, jog įsivaizdavimas –
vaidybos pradžia. Pateikti pavyzdžių.
Tema. Pvz., „Kelionė į Šveicariją“.
Apšilimo, atsipalaidavimo, orientavimosi užduotys. Po paaiškinimo, pademonstravimo (nuo
ko prasideda vaidyba? Pvz., nuo vieno įsivaizduojamo pojūčio perteikimo), ) mokiniai
pasiūlo įsivaizduojamų pojūčių ir atitinkamų veiksmų.
Veikimas pagal scenarijų „Kelionė į Šveicariją“. Mokiniai sukuria planą (pasirengimas,
važiavimas traukiniu, įdomių vietų lankymas, vakarienė kalnuose, sugrįžimas ir kt.).
Mokiniai grupėse išsiaiškina konkretaus epizodo...
Šį darbą sudaro 1651 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!