Dalykas: Teatras.
Klasė: 7 ir 8.
Laikotarpis: dveji mokslo metai.
Pamokų skaičius: 35 septintoje ir 36 aštuntoje klasėje (1 pamoka per savaitę).
Trumpa mokinių grupės charakteristika: mokiniai yra mokęsi teatro dalyko žemesnėse klasėse.
pagrindus ir jais pasinaudoti klasės ir mokyklos kultūriniame gyvenime.
Uždaviniai. Siekiama, kad per teatro pamokas mokiniai:
ugdytųsi pasitikėjimą, savigarbą, atsakomybę;
mokytųsi per teatrinę raišką atskleisti savo pačių ir kitų žmonių dvasinį pasaulį, bendravimo ypatybes, spręsti konfliktus, pripažinti kultūrinius
skirtumus;
mokytųsi kūrybiškai reikšti savo idėjas, požiūrį, nuostatas teatro priemonėmis;
mokytųsi suprasti ir vertinti teatro vaidinimus, savo supratimą ir vertinimą grįsti estetiniais išgyvenimais bei žiniomis;
fragmentiškai susipažintų su Lietuvos, Europos, kitų pasaulio šalių teatro kultūros paveldu;
ugdytųsi refleksijos, mokymosi mokytis gebėjimus.
7 klasė
Mokinių pasiekimai Temos, veiklos gairės, priemonės
Integraciniai
ryšiai su kitomis
BP
Nuostatos Gebėjimai, žinios ir supratimas
Teatro raiška ir spektaklio supratimas. Užduotys, skirtos diagnostiniam vertinimui. 1val.
Teatro raiška. Veikimas realiomis aplinkybėmis 4–5 val.
Siekti suprasti,
kaip ir kodėl
keičiasi žmonių
santykiai.
Remiantis literatūros kūriniu,
vaizduote, patirtimi sudaryti
siužeto epizodo sekas,
vaizduojančias personažų santykių
raidą.
Apibūdinti personažų bruožus,
elgesį, kalbą remiantis jų
Tema. Pvz., „Vienas žingsnis“.
Apšilimo, atsipalaidavimo, orientavimosi užduotys.
Diskusija. Peržiūrimi straipsniai, diskutuojama, kaip pasikeitė žmonių gyvenimas
priėmus vienokį ar kitokį sprendimą. Kaip ir kodėl keičiasi žmonių santykiai?
Kiek svarbus bendravimas su kitu žmogumi? Kiek reikia pažinti kitą žmogų,
norint, kad tarpusavio santykiai rutuliotųsi teigiama linkme? Ir ar daug reikia, kad
žmonės taptų svetimi?
Pateikiama istorija. Pvz., dviem geriausioms draugėms patinka naujokas
Etika
Sugebėti įsijausti į
kito padėtį, emocinę
būseną, tiesiogiai
suprasti kito
jausmus.
2
prototipais gyvenime.
Nurodyti, kokios yra kiekvienos
situacijos aplinkybės, kaip jas
personažai vertina, ko ir kokiomis
priemonėmis siekia.
bendraklasis. Jis parodo dėmesį tik vienai iš jų. Kaip toliau klostysis draugių
santykiai? Kaip jos elgsis, jei vieną iš jų apakins pavydas?
Mokiniai grupelėse toliau plėtoja draminę situaciją.
Forumo teatro metodu mokiniai pristato savo paruoštas situacijas. Nevaidinantys
mokiniai aktyviai dalyvauja diskusijoje, modeliuoja personažų veiksmus,
poelgius, vertina, analizuoja problemas, apibendrina.
Dienoraštis. Grupelėse parašomas 1 puslapis iš dviejų draugių gyvenimo po 3, 5
ar 10 metų.
Refleksija. Dalyviai išsako savo mintis viena iš temų, pvz., „10 žingsnių
draugystei palaikyti“ ir pan.
Teatro raiška. Sceninės raiškos priemonių paieška. 5–6 val.
Siekti pažinti ir
kūrybingai
panaudoti savo ir
kitų...
Šį darbą sudaro 2358 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!