Užduotys, skirtos diagnostiniam vertinimui. 1 pam.
1 ciklas. Teatro raiška. Matau, girdžiu, veikiu (siekiu tikslo) realiomis aplinkybėmis. 7 pam.
nebijoti
viešumos,
žiūrovų
dėmesio.
Veikti drąsiai,
pasitikint
savimi.
Stebint būti laisvam, iš
tikrųjų girdėti, matyti.
Dėmesį sutelkti į tikslą.
Jį įvardyti.
Tema. „ Susipažinkime, mes – antrokų klasė“
Drama. Mokytoja papasakoja siužetą apie Antrokų klasės
gyvenimą, o mokiniai praleistus epizodus žaidžia – vaidina,
atlieka kitas užduotis. Drama vaizduojama: „Kaip atrodo
antrokai?“, „Ką jie mėgsta?“„Su kuo draugauja?“ (pristato vieni
kitus, artimus šeimos narius, gyvūnėlius). „Ko antrokai
nemėgsta?“, „Ko bijo?“, „Apie ką pirmokai svajoja?“. Per
pamoką vaidinamas ir pristatymas. Jis atliekamas dviese: vienas
pristato žodžiu, kitas suvaidina be žodžių, tačiau pasitelkdamas
įgarsinimą. Tas, kuris pristato, iškelia tikslą: „Dabar Mantas
parodys, kad antrokai bijo bičių“ (Mantas vaidina, kad gąsdinasi
aplink skraidančių bičių ir zyzia kaip bitė). Refleksijos metu
vaidinusio mokinio paklausiama, koks buvo jo tikslas?
Lietuvių kalba. Klausymas ir kalbėjimas.
Bendraujant su kitais stengtis juos išgirsti, išklausyti,
suprasti ir atitinkamai reaguoti (atsakyti, atlikti
kokius nors veiksmus ir kt.).
Etika. Saviugda ir savisauga. Apibūdinti save
įvairiais aspektais (išvaizda, pomėgiai, patirtis, artimi
žmonės) ir palyginti su kitais.
Socialinis ir gamtamokslis ugdymas. Žmonių
gyvenimas kartu. Tinkamai bendrauti ir
veikti kartu su kitais. Gebėti įsitraukti į grupės darbą;
veikti taip, kad nekiltų nesutarimų. Išklausyti ir
vertinti kitų nuomonę, atsižvelgti į ją; išsakyti savo
požiūrį.
2 ciklas. Teatro raiška. Matau, girdžiu, veikiu (siekiu tikslo) įsivaizduojamomis aplinkybėmis. 7 pam.
Nebijoti
viešumos,
žiūrovų
dėmesio.
Veikti drąsiai,
pasitikint
savimi.
Įsivaizduoti scenines
aplinkybes ir jas
vertinti. Siekti
personažo tikslo
svarbiausiais fiziniais
veiksmais. Bendrauti su
partneriu (išgirsti,
pamatyti, atsakyti).
Pasinaudoti menamais
daiktais.
Tema „Pastatykime skruzdėlyną“
Drama. Mokytoja pasakoja, jog skruzdėlynas netikėtai sugriuvo
ir jog reikia pastatyti naują. Mokiniai klausydami pasakojimo
po vieną iš eilės pavaizduoja menamą langą, vesdami ranka nuo
taško iki taško ir gaudami atkarpas. Po to pagal pasakojimą
pavaizduoja kitas geometrines figūras, jas sustato vartodami
žodžius (dešinėje,kairėje, virš, už, po, prieš, vidury, šalia). Dar
vėliau iš geometrinių figūrų pagal pasakojimą (atskirus
sakinius) pastato namą. Siekiant įvairovės ir kad mokinių
dėmesys nenuvargtų, vaizduojami įvairūs veiksmai: perduoti
Matematika. Geometrija. Atpažinti ir tinkamai
pavadinti atkarpą, kvadratą, stačiakampį,
trikampį, skritulį. Modelyje parodyti trikampio ir
stačiakampio viršūnes, kraštines, kampus.
Pavaizduoti tašką, atkarpą. Atpažinti ir tinkamai
pavadinti kubą ir rutulį. Savo kalboje tinkamai vartoti
daiktų vietą nusakančius kasdienės
kalbos žodžius (dešinėje,kairėje, virš,...
Šį darbą sudaro 1501 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!