Šis darbas skirtas ištirti 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumus kasdieninėje veikloje darželyje bei atskleisti jų ugdymo galimybes. Gebėjimas kultūringai bendrauti - aktuali ugdymo problema Lietuvoje. Mokėti kultūringai kalbėti ir bendrauti yra didelis menas, todėl pradėti šito mokytis reikia kuo anksčiau. Pedagogai akcentuoja būtinybę ugdyti bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžius jau ikimokykliniame amžiuje. Dar vaikystėje įsisąmoninti bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai vaikams bus neįkainojama vertybė visą gyvenimą.
Darbo pradžioje buvo iškelta hipotezė: 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai nepakankamai tvirti, bet ugdomi jei: kasdieninėje vaikų veikloje nuolat taikomi tinkami būdai bendravimo ir kalbos kultūrai ugdyti.
Siekiant įgyvendinti darbo tikslą, buvo iškelti uždaviniai ir atlikti du tyrimai: konstatuojamojo pobūdžio ir ugdomasis eksperimentas.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros pamatai nepakankamai tvirti. Norėdami išsiaiškinti, ar tinkamai parinkti būdai padeda ugdyti vaikų bendravimo ir kalbos kultūrą, buvo sukurta ir pritaikyta „3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymo kasdieninėje veikloje“ programa. Po pedagoginio eksperimento paaiškėjo, kad kryptingai ir nuosekliai ugdant vaikus pagal programą, tobulėjo bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai. Po programos taikymo vaikai tapo mandagesni, pradėjo daugiau vartoti kalbos etiketo žodžių.
Darbe siekta išsiaiškinti, ar skiriasi vaikų bendravimo ir kalbos kultūra eksperimentinėje ir kontrolinėje grupėse. Bandyta palyginti vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumus šiose grupėse. Po tyrimo buvo nustatyta, kad vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai eksperimentinėje grupėje aukštesnio lygio, nei vaikų kontrolinėje grupėje. Ugdomojo pobūdžio pedagoginis eksperimentas turėjo įtakos vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių formavimuisi.
Atlikta pedagogų ir tėvų apklausa padėjo išsiaiškinti jų nuomonę apie vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymą kasdieniniame gyvenime.
Darbo tikslas - įgyvendintas. Hipotezė pasitvirtino.
DEVELOPMENT OF COMMUNICATION AND SPEECH CULTURE SKILLS IN EVERYDAY ACTIVITIES FOR 3 – 4 YEAR OLD CHILDREN
This paper aims to explore the peculiarities of 3-4 year old children‘s speech culture and communication in everyday activities and to show...
Šį darbą sudaro 16396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!