Bakalauro darbai

3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje

9.6   (3 atsiliepimai)
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 1 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 2 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 3 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 4 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 5 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 6 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 7 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 8 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 9 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 10 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 11 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 12 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 13 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 14 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 15 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 16 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 17 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 18 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 19 puslapis
3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieninėje veikloje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šis darbas skirtas ištirti 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumus kasdieninėje veikloje darželyje bei atskleisti jų ugdymo galimybes. Gebėjimas kultūringai bendrauti - aktuali ugdymo problema Lietuvoje. Mokėti kultūringai kalbėti ir bendrauti yra didelis menas, todėl pradėti šito mokytis reikia kuo anksčiau. Pedagogai akcentuoja būtinybę ugdyti bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžius jau ikimokykliniame amžiuje. Dar vaikystėje įsisąmoninti bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai vaikams bus neįkainojama vertybė visą gyvenimą.
Darbo pradžioje buvo iškelta hipotezė: 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai nepakankamai tvirti, bet ugdomi jei: kasdieninėje vaikų veikloje nuolat taikomi tinkami būdai bendravimo ir kalbos kultūrai ugdyti.
Siekiant įgyvendinti darbo tikslą, buvo iškelti uždaviniai ir atlikti du tyrimai: konstatuojamojo pobūdžio ir ugdomasis eksperimentas.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad 3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros pamatai nepakankamai tvirti. Norėdami išsiaiškinti, ar tinkamai parinkti būdai padeda ugdyti vaikų bendravimo ir kalbos kultūrą, buvo sukurta ir pritaikyta „3-4 metų vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymo kasdieninėje veikloje“ programa. Po pedagoginio eksperimento paaiškėjo, kad kryptingai ir nuosekliai ugdant vaikus pagal programą, tobulėjo bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai. Po programos taikymo vaikai tapo mandagesni, pradėjo daugiau vartoti kalbos etiketo žodžių.
Darbe siekta išsiaiškinti, ar skiriasi vaikų bendravimo ir kalbos kultūra eksperimentinėje ir kontrolinėje grupėse. Bandyta palyginti vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumus šiose grupėse. Po tyrimo buvo nustatyta, kad vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžiai eksperimentinėje grupėje aukštesnio lygio, nei vaikų kontrolinėje grupėje. Ugdomojo pobūdžio pedagoginis eksperimentas turėjo įtakos vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių formavimuisi.
Atlikta pedagogų ir tėvų apklausa padėjo išsiaiškinti jų nuomonę apie vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymą kasdieniniame gyvenime.
Darbo tikslas - įgyvendintas. Hipotezė pasitvirtino.
DEVELOPMENT OF COMMUNICATION AND SPEECH CULTURE SKILLS IN EVERYDAY ACTIVITIES FOR 3 – 4 YEAR OLD CHILDREN
This paper aims to explore the peculiarities of 3-4 year old children‘s speech culture and communication in everyday activities and to show...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA.2
  • SUMMARY..3
  • ĮVADAS.5
  • 1. Bendravimas - gyvenimo pagrindas9
  • 1.1. Bendravimo samprata.9
  • 1.2. Bendravimo ir kalbos kultūros sąsajos12
  • 1.3. Vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymas kasdieniniame gyvenime.18
  • 2. 3-4 METŲ VAIKŲ BENDRAVIMO IR KALBOS KULTūROS YPATUMŲ DARŽELYJE TYRIMAS
  • 2.1. Tyrimo metodologija26
  • 2.2. Tyrimo rezultatai ir jų interpretavimas32
  • 2.2.1. Vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumai diagnostinio tyrimo metu31
  • 2.2.2. Pedagogų nuomonė apie vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumus
  • bei jų ugdymo galimybes.38
  • 2.2.3. Tėvų požiūris į vaikų bendravimo ir kalbos kultūros įgūdžių ugdymą42
  • 2.2.4. Programos poveikio vaikų bendravimo ir kalbos kultūrai analizė..46
  • 2.2.5. Vaikų bendravimo ir kalbos kultūros ypatumų eksperimentinėje ir
  • kontrolinėje grupėse lyginamoji analizė..49
  • TEORINĖ DISKUSIJA53
  • IŠVADOS55
  • PROGRAMA.56
  • PRIEDAI. 62
  • LITERATŪRA..75

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
76 psl., (16396 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos bakalauro darbas
  • 76 psl., (16396 ž.)
  • Word failas 960 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt