1.3.3. Žmogiškųjų išteklių darbo efektyvumo formavimo, kaip strateginio partnerio, valdymo vaidmuo 12
2. Žmogiškųjų išteklių darbo efektyvumo formavimo vaidmuo projekto įgyvendinimo stadijoje 13
2.1.Žmogiškųjų išteklių tarnybos projektų vadovų atsakomybė 14
2.2.Darbo sąnaudų ir darbo efektyvumo įvertinimas projekto valdyme 15
2.2.1. Žmogiškieji ištekliai įmonės veikloje 15
2.2.2.Pajamų uždirbimo įvertinimas 19
2.2.3.Darbo užmokesčio ir visų sąnaudų santykio ribinių reikšmių nustatymas 19
2.2.4.Darbo sąnaudų efektyvumo įvertinimas projekto įgyvendinime 21
2.3.Darbo našumas samprata ir skatinimas 23
2.5.Projekto vykdytojų apmokėjimas ir darbo našumas 24
2.6.Apmokėjimo už darbą politika 25
2.7.Priedai už nuopelnus - kaip skatinimo priemonė 26
2.7.1.Pelno dalijimosi planas 27
2.7.2.Rizikos apmokėjimo planas 29
2.7.3.Užmokestis už nedirbtą laiką 29
3. PROJEKTO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMO TOBULINIMO GALIMYBĖS 37
3.1. AB “PANEVĖŽIO STATYBOS TRESTAS” projektų žmogiškųjų išteklių aprašymas 37
3.1.1. Personalo struktūra 41
3.1.2. Vartotojų aptarnavimo skyriaus praktinis pagrindimas 46
3.1.3. Žmogiškųjų išteklių valdymo informacinė sistema 50
3.2. AB “Panevėžio statybos trestas” projektų valdymo struktūra 51
3.2.1.Funkcinės valdymo struktūros projektų valdymo elementai 56
3.2.2. Divizinė projektų valdymo struktūra 57
3.2.3. Matricinė projektų valdymo struktūra 58
3.3. Vartotojų aptarnavimo padalinio kūrimo informacinis pagrindimas 60
3.4.AB “Panevėžio statybos trestas”projekto žmogiškųjų išteklių valdymo problemos ir jų sprendimo būdai 63
Išvados ir pasiūlymai 72
Literatūra 76
Įvadas
Žmogiškieji ištekliai yra svarbiausias projektų valdymo veiksnys; tuo pat metu jie yra ir galutinis ekonomines veiklos, kaip žmonių asmeninių poreikių tenkinimo, vystymosi tikslas. Darbo ištekliai , ryškiai veikdami nacionalinio produkto kūrimą, žymia dalimi yra ir šio produkto vartotojai. Taigi, tirdami ir apibūdindami darbo išteklius, sąlyginai galime išskirti du aspektus: ekonominį ir socialinį.
Tiriant ir apibūdinant darbo išteklius ekonominiu aspektu, nustatomi jų panaudojimo efektyvumo kriterijai, sprendžiamos žmogiškųjų išteklių kiekybinės ir kokybinės identifikacijos (struktūrizavimo, matavimo ir t.t.) problemos, išskiriami ir apibrėžiami ryžiai tarp žmogiškųjų išteklių ir rezultatinių visuomenės (siauresne prasme - projekto ) vystymosi rodiklių.
Socialinis žmogiškųjų išteklių tyrimo aspektas - tai visuomenės vystymosi rezultatų (siauresne prasme - projektų valdymo rezultatų) paskirstymo bei perskirstymo poveikio žmogiškųjų išteklių kokybei bei kiekybei įvertinimas, perskirstymo kriterijų įvertinimas ir t.t.
Darbo tikslas - išanalizuoti žmogiškųjų išteklių panaudojimo efektyvumą projektų valdyme ir...
Šį darbą sudaro 27526 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!