Ar laisvasis patraukimo baudžiamojon atsakomybėn ir tardymo judėjimas suderinamas su žmogaus teisių apsauga? Tai pagrindinis klausimas Europos Sąjungos Teisingumo ir Vidaus reikalų srityje. Jis gali būti atsakytas analizuojant galimą Europos teisingumo teismo (ECJ) vaidmenį, užtikrinant žmogaus teisių apsaugą trečiajame ramstyje, tuomet kritiškai įvertinant EU tarybos patirtį.
Amsterdamo sutartis pakeitė požiūrį į Teisingumo ir Vidaus reikalų srities veiklą Europos Sąjungoje. Toks bendradarbiavimas, pradžioje pripažintas neoficialiai, už bendrijos institucijų ribų, buvo įformintas Mastrichto sutartimi. Iki Mastrichto sutarties bendradarbiavimas buvo atliekamas per įvairias darbo grupes, teikiančias informaciją užsienio ar vidaus ministrams, galiausiai per koordinacinę grupę, susidedančią iš aukščiausių nacionalinės vidaus ministerijos pareigūnų. Ministrai sprendimus priimdavo pagal seną tvarką arba taikydavo tokias „tylios teisės“ priemones kaip rezoliucijos ar rekomendacijos. Mastrichto sutartis įformino šią struktūrą, pasirūpinant, kad vidaus bei užsienio ministrų susitikimai taptų Tarybos susitikimais, siekiant priimti bendrus sprendimus ar pozicijas. Komisija pasidalino kompetencija su valstybėmis narėmis pasiūlymų teisingumo ir vidaus reikalų srityje teikimo klausimų atžvilgiu ir Europos Parlamentui suteikta teisė būti informuotam apie diskusijas ir pagrindinius bendradarbiavimo klausimus. Europos teisingumo teismui (ECJ) buvo suteikta galimybė vykdyti teisingumą interpretuojant ir pritaikant Konvencijas. Tačiau ši jurisdikcija pritaikyta aštuoniems iš dešimties susitarimų, priimtų per penketą metų ir ypatingai šešetui iš šių aštuonių, kuriuose kalbama apie nusikalstamumą, teisėtvarką ir papročių teisę.
Nuostatos dėl žmogaus teisių apsaugos buvo priimamos du kartus. Pirmiausia, gerai žinomas Straipsnis F(2) ES sutartyje įrodė, kad „ Bendrija gerbs esmines teises“ kaip garantuoja Europos Žmogaus Teisių Konvencija (ECHR) ir „konstitucinius principus bendrus valstybėms narėms“ kaip „pagrindinius Bendrijos teisės principus“. Nepaisant nuorodos apie Bendriją ir Straipsnio F(2) įrašymo I -me ES Sutarties skirsnyje, pagrindinių nuostatų, pagal kurias valdoma visa trijų EU ramsčių veikla, paskelbimas, nuoroda į Bendrijos teisę, leido daryti prielaidą, kad nuostatoje nenumatytas trečiojo EU ramsčio valdymas.
Tačiau buvo ir kita, labiau apibrėžta nuoroda, paremta trečiojo ramsčio nuostatų esme: Straipsnis K.2(1), kurioje teigiama, kad klausimai, aptariami K.1 Straipsnyje...
Šį darbą sudaro 885 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!