Kursiniai darbai

X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas

9.6   (2 atsiliepimai)
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 1 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 2 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 3 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 4 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 5 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 6 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 7 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 8 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 9 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 10 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 11 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 12 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 13 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 14 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 15 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 16 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 17 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 18 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 19 puslapis
X įmonės paslaugų kainų formavimas ir jo vertinimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kainodara yra vienas paslaugų marketingo komponentų. Paslaugų neapčiuopiamumas, hetereniškumas, laikinumas, homogeniškumas ir kitos išskirtinės savybės apsunkina paslaugų kainodaros procesą, lyginant su pramoninių prekių kainodara. Nustatant paslaugų kainas, dėmėsys kreipiamas ne tik į rinkoje egzistuojančią kainos pasiūlą, bet ir į paslaugų pasiūlą veikiančias paslaugos teikimo sistemos dalis: paslaugos koncepciją, rinkos sektorius, paslaugos teikimo sistemą, jos vadovavimo principus, įvaizdį. Kadangi paslaugos yra labai skirtingos, jas sunorminti daug sunkiau negu materialius daiktus, t.y. prekes. Dėl šios priežasties vieni paslaugų vartotojai gali daryti įtaką kitiems, net jei nėra kainų skirtumų. Tai sudaro galimybę konkurentams pasirinkti atitinkamus rinkos segmentus ir kainodaros strategiją.
Paslauga, kaip ir prekė, vartotojui pateikiama mainų proceso metu. Šis procesas gali vykti tik tada, kai prekės ar paslaugos turi tam tikrą vertę.
Nepaisant prekių ar paslaugų įvairivės, joms visoms būtina piniginė išraiška – kaina, kuri sudaro sąlygas mainams vykti. Kaina yra apibūdinama įvairiai: tai prekės vieneto piniginis įvertinimas arba už konkrečią prekę imama pinigų suma, prekės ar paslaugos vertės piniginė išraiška ir pan. Taigi kaina – tai prekės ar paslaugos vertės piniginė išraiška – pinigų suma, kurią pasirengęs sumokėti paslaugos vartotojas, socialinės–ekonominės ar emocinės–psichologinės būsenos veikiamas, atsižvelgiant į jo norus, pageidavimus, nuostatas ir kt.
Kaina yra svarbiausias marketingo elementas. Kaina – tai pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į naudą, gaunamą turint arba vartojant gaminį ar paslaugą.
• Išraiškos. Kaina yra veiklos rezultatus apibendrinanti išraiška, kuria įmonė siekia įsitvirtinti rinkoje.
• Signalinę. Kaina informuoja apie prekės arba paslaugos paklausą rinkoje ir rodo, ar įmonei reikia imtis priemonių tam tikrų prekių, paslaugų pardavimui plėsti ar jį mažinti.
• Motyvacijos. Kaina tiesiogiai padeda įgyvendinti įmonės tikslus, pavyzdžiui, siekti tam tikro pelno, ir taip motyvuoja įmonės veiklą.
Kaina, kaip išraiškos funkcija, gali būti traktuojama ir kaip įmonės įvaizdžio komponentas. Signalinė ir motyvacijos funkcijos orientuota į geresnį pasiūlos ir paklausos subalansavimą, efektyvesnį išteklių naudojimą.
Kaina – tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7105 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Paslugų kainos formavimo teoriniai pagrindai 5
  • 1.1.Kainos samprata ir nustatymo etapai 5
  • 1.2.Kainodaros veiksniai 7
  • 1.3.paslaugų kainodaros ypatumai 9
  • 2. UAB „Eika“ statybos Paslugų kainos formavimas 10
  • 2.1. Vartotojų diferenciacijos vertė 12
  • 2.2. Vartotojų jautrumas kainai 14
  • 2.3. Vartotojo elgsena pasirenkant statybos paslauga 15
  • 2.4.Statybos paslaugos vieneto EXW kainos skaičiavimas 18
  • 3.5. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu 21
  • 4.Optimalaus kainų lygio nustatymas 24
  • Išvados 31
  • Literatūra 32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (7105 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos kursinis darbas
  • 33 psl., (7105 ž.)
  • Word failas 334 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt