• apskaitos registruose kaupiamų duomenų tarpusavio ryšiai su atskaitomybės rodikliais.
Šio darbo tikslas atskleisti biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos organizavimo ypatumus.
Siekiant minėto pagrindinio darbo tikslo suformulavau šiuos uždavinius:
1. Apibrėžti biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos principus,
2. Nustatyti biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos standartus ir metodus
3. Išanalizuoti biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos ypatumus
4. Išnagrinėti biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos ir kitų ūkinių subjektų apskaitos tarpusavio santykius ir skirtumus
Darbo objektas, Lietuvos viešųjų įstaigų finansų finansai ir problemos, kurį nagrinėjam dviem aspektais:
1. teisiniu, remiantis teisės aktais reglamentuojančiais viešųjų įstaigų finansų biudžetų formavimo tvarką: viešųjų įstaigų finansų biudžetų rengimą, tvirtinimą, vertinimo kontrolę. Prie šių teisės aktų priskiriami: LR Biudžetinės sandaros įstatymas, Vyriausybės nutarimas „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir viešųjų įstaigų finansų biudžetų sudarymo ir vykdymo patvirtinimo“ ir kiti teisės aktai;
2. ekonominiu, nagrinėjant viešųjų įstaigų finansų biudžetų turinio formavimą: pajamų sudarymo ir asignavimų naudojimo teisinius pagrindus.
Demokratinės valstybės valdymas negali būti sutelkiamas vienos ar kelių aukščiausiųjų institucijų galios ribose ir vykdomas vien centralizuotai. Esant decentralizacijai, centrinės valdžios funkcijos perduodamos savivaldybėms. Joms vadovauja išrinkti vadovai; jos disponuoja patvirtintu biudžetu.
Atskiros valstybės teritorijos dalys turi ekonominių, socialinių ir kultūrinių ypatumų, todėl viešųjų reikalų tvarkymas negali būti nutolęs nuo gyventojų bendruomenės. Vietinės bendruomenės interesams atstovauja vielos savivaldybės institucijos, kurios nėra pavaldžios valstybės institucijoms. Tais atvejais, kai su savivaldybės interesais susijusius reikalus svarsto valstybės institucijos, jos apie tai turi pranešti savivaldybei. Valstybės valdžios ir vietos savivaldos institucijų atskyrimas nėra valstybės atsisakymas remti savivaldą.
Darbe naudojamasi mokslinės literatūros analizės, istorinių, loginės analizės ir lyginamaisiais tyrimo metodais.
1. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
1.1. Viešųjų įstaigų finansų išlaidų apskaitos reglamentavimas
Viešųjų įstaigų finansų išlaidų apskaitos tvarka, (toliau vadinama – Tvarka), patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. kovo 16d. įsakymu Nr.70 „Dėl Biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkos patvirtinimo" nustato reikalavimus, kurių nebuvo ankstesnėje biudžetinių įstaigų apskaitoje:
1. pagal parengtą pavyzdinį sąskaitų planą, kiekviena įstaiga susidaro individualų sąskaitų planą, kurį tvirtina biudžetinės įstaigos vadovas;
2. kiekviena biudžetinė įstaiga...
Šį darbą sudaro 10673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!