Kaunas, 2021 m.
3.2 Komunikacija organizacijos viduje 6
4 Išorinė komunikacija 7
5 Išvados 10
6 Literatūros sąrašas 11
1 Įvadas
Kiekvienoje organizacijoje privalo vykti komunikacija. Komunikacija įmonės viduje stiprina kolektyvo ryši, kas skatina darbo našumą, gerina atmosferą ir darbuotojų savijautą. Dėl viso to, gerėja ir įmonės veikla, žmonės bendradarbiauja, dirba greičiau ir pasiekia geresnių rezultatų per trumpesnį laiko tarpą. Komunikacija su išore yra ne ką mažiau svarbi, tai ta pati reklama, rinkodara, bendravimas su žiniasklaida bei su bendruomene. Nuo to priklauso, įmonės gamybos ar paslaugų pardavimai, gyventojų požiūris į įmonę, bei elementarus naujų darbuotojų pritraukimas, darbo vietų užpildymas.
Šiame darbe apžvelgiami būdai, sritys bei komunikacijos privalumai.
Darbo tikslai:
• Išsiaiškinti kas yra komunikacija organizacijoje;
• Išskirti pagrindines komunikacijos kryptis, bei specifiką;
• Pabrėžti privalumus ir apžvelgti trūkumus;
2 Komunikacijos organizacijoje klasifikacija
Iš esmės, yra dvi pagrindinės komunikacijos organizacijoje grupės: tai komunikacija įmonės viduje (vidinė), ir komunikacija su išore (išorinė).
Vidinė komunikacija – tai informacijos mainai įmonės viduje. Šiame procese dalyvauja visi: įvairių grandžių darbuotojai, vadovai, labai dažnai darbine informacija dalijamasi ir su šeimos nariais.
Vidinė komunikacija gerina organizacijos darbo aplinką ir kuria palankų organizacijos klimatą. Nereikia pamiršti, kad kalbame ne tik apie formaliąją (oficialiąją informaciją), bet ir neformalius vakarėlius, parūkymus ir kitokius bendravimo būdus, kai pasikeičiama naujienomis, gandais ir pan.
Tradiciniai vidinės komunikacijos tikslai yra: gerinti darbuotojų tarpusavio santykius, nutiesti informacinį tiltą tarp vadovybės ir žemesnių grandžių darbuotojų, pastaruosius informuoti apie įmonės tikslus, planus, pokyčius, vizijas ir pan. Vidinė komunikacija taip pat padeda siekiant sulaukti grįžtamojo ryšio iš žemesnių grandžių darbuotojų – tokiu būdu darbuotojai būna ne tik informuoti, bet ir įtraukti į įmonės veiklą, išklausyti. Visa tai daroma tam, kad darbuotojai žinotų, ko įmonė siekia, ir padėtų įgyvendinti tuos tikslus. Organizacijoje keitimasis informacija vyksta ne tik tarp skirtingų, bet ir tarp tų pačių lygmenų, t. y. egzistuoja ne tik vertikali, bet ir horizontali komunikacija.
Vidinė komunikacija vyksta vertikaliai (tarp skirtingų hierarchinių lygiu) ir horizontaliai (tarp...
Šį darbą sudaro 2294 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!