........................
Klaipėda, 2007
ĮVADAS
Lietuvai integruojantis į Europos Sąjungos bendrąją rinką, pastaruoju metu suaktyvėjo komerciniai mūsų šalies verslininkų ir užsienio partnerių ryšiai. Augant gamybai ir plečiantis komerciniams ryšiams, kiekvienos šalies rinka pasidaro per ankšta, o patekti į užsienio arba pasaulinę rinką nėra paprasta. Šiuolaikinė tarptautinė rinka apibūdinama kaip pirkėjo rinka - prekių pasiūla kur kas didesnė už jų paklausą.
Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono i kitą ir pagaliau iš vienos šalies i kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga. Šiuo metu labiausiai pasaulyje yra paplitę krovinių pervežimo būdai: automobilių keliai, geležinkeliai, jūrų transportas ir oro transportas.
Krovinių vežimas - tai daugybė operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki jos pateikimo vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų ir gaminių vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas bei gabenimas bet kokia transporto rūšimi. Taip pat tokioms operacijoms priklauso: maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas ir transporto priemonių techninis aptarnavimas. Minėtų operacijų tikslas - panaikinti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo bei užtikrinti, kad kroviniai būtų saugiai ir laiku pristatyti į vartojimo vietas.
Pagrindinis uždavinys vežant krovinius - operacijų ekonomiškumas, t. y. krovinių gabenimas kuo mažesne savikaina. Vartotojas turi užsakytą krovinių kieki gauti ne tik laiku ir sutartoje vietoje, bet ir už tinkamą kainą. Dabartinės rinkos sąlygomis, orientuojantis į vartotojų poreikių tenkinimą, krovinių pervežimai reikalauja tikslių, skaičiavimų ir aiškaus planavimo. Todėl transportavimo procesas yra tvarkomas logistikos principais, apimant visą pervežimų nuo pradinio iki galutinio taško ciklą: užsakymų priėmimą, prekių saugojimą, rūšiavimą ir pristatymą, komplektavimą, įpakavimą, apskaitą, pervežimą, atsargų valdymą, sandėliavimą, realizavimą, keleivių bagažo pristatymo, jų maitinimo, informacines, bendravimo ir kt. paslaugas.
Mūsų darbo objektas nugabenti 500 m3 miško medžiagos maršrutu Klaipėda - Stokholmas.
Darbo tikslas parinkti ekonomiškiausią pasirinkto krovinio gabenimo būdą, jį greitai ir saugiai pristatyti užsakovui.
Darbo uždaviniai:
• Charakterizuoti gabenamą krovinį;
• Pasirinkti tinkamą transporto rūšį;
• Parengti krovinio gabenimui reikiamus...
Šį darbą sudaro 2202 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!