Paskutiniu metu sąvoka “strategija biznyje” tapo gana populiaria. Ši tema – neatskiriamas pasitarimų ir simpoziumų atributas. Dėl nuolatinės sąlygų kaitos rinkos ekonomikoje, verslininkas turi turėti savo veiklos gaires – įmonės strategiją. Vadinasi strategija – tai tam tikras tikslų ir galimybių suderinimas ir palaikymas. Strategija įmonei suteikia apibrėžtumą, individualumąir sudaro sąlygas priimti tam tikrų profesijų darbuotojus. Strateginis planas atveria organizacijai perspektyvą. Strategiją reikėtų vertinti kaip programą, kuri nusako įmonės veiklą pakankamai ilgą laikotarpį, kartu užtikrinant, kad besikeičiant politinei ir socialinei aplinkai, galima būtų koreguoti veiksmus.
1. “Įsiveržti pirmam ir suduoti sutelktą smūgį”.
2. “Pulti greitai ir netikėtai”.
3. “Ekologinės nišos” paieška ir užėmimas.
4. Produkto, rinkos ar šakos ekonominių charakteristikų pakeitimas.
Šios keturios strategijos nėra nesuderinamos. Dažnai vienas ir tas pats verslininkas savo kompanijoje naudoja tam tikrą kombinaciją, susidedančią iš dviejų, o kartais ir iš trijų strateginių elementų. Šios strategijos nepasižymi ryškia diferenciacija. Pavyzdžiui, viena ir ta pati strategija gali būti klasifikuojama kaip “netikėta ataka” ir kaip “savo ekologinės nišos” paieška ir užėmimas. Bet kokiu atveju, kiekvienos iš jų taikymas susietas su nustatytų sąlygų atitikimu, iš kurių kiekviena taikytina tik nustatytoms naujovių formoms ir reikalauja atitinkamo verslininko požiūrio bei elgsenos. Pagaliau kiekviena iš jų turi jai būdingus trūkumus bei atitinkamą rizikos laipsnį.
Savo esme ši strategija nukreipia verslininką jeigu ne dominuojančios, tai lyderio pozicijos užėmimui naujoje rinkoje arba naujoje šakoje. Visai nebūtinai ši strategija turi būti orientuota į greitą didelio verslo sukūrimą, nors šis tikslas visiškai atitinka duotą strategiją. Tačiau bet kokiu atveju ji išskirtinai nukreipia į pastovų lyderiavimą.
Daugelis mano, kad “sutelkto smūgio” strategija yra labiausiai priimtina verslo strategija. Iš tiesų, jei spręsti pagal populiarias knygas, skirtas vartotojams, tai galima padaryti išvadą, kad tai yra vienintelė greito įėjimo į rinką strategija. Įdomu ir tai, jog daugelis vartotojų, ypač tie, kurie dirba aukštos technologijos srityje, atrodo laikosi tokios pačios nuomonės.
Tačiau knygos “Rinka: kaip tapti lyderiu” autorius Peter F....
Šį darbą sudaro 2025 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!