Šiuolaikiniame civilizuotame pasaulyje vyrauja labai rimtas požiūris į vaiko parengimą mokyklai: vykdomos specialios programos darželiuose ir mokyklose. Kai kuriose šalyse įvesta net privaloma priešmokyklinė darželio grupė, tačiau net ir tose šalyse apie dešimt procentų pirmokų laikomi nepakankamai parengtais mokyklai. Tai reiškia, kad jau pirmoje klasėje tokiems vaikams dėl įvairių priežasčių mokymasis tampa kančia ir prievarta. Lietuvoje kol kas privalomos visiems vaikams parengimo mokyklai sistemos nėra ir darželiai neprivalo paruošti vaikų mokyklai. Dalis tėvų patys vaikus moko skaityti, skaičiuoti, tačiau tai nėra pagrindiniai pasirengimo mokyklai požymiai, kas ir sudaro šios temos problemą. Manoma, kad sulaukęs septynių metų, vaikas jau pagal savo amžių yra subrendęs mokyklai, jis turi eiti į pirmą klasę, nes “jau didelis”.
2. Paaiškinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sąvokas;
3. Apibūdinti priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelius;
4. Aprašyti vaikų, turinčių raidos sutrikimų, rengimo mokyklai įpatumus.
Renkant medžiagą darbui panaudotas interviu metodas, kurio metu buvo siekiama sužinoti kelių ikimokyklinio amžiaus vaikus auginančių tėvų ir mokytojų nuomonę apie vaikų paruošimo mokyklai reikšmę.
Analizės metodu apdorota knygose, internete rasta literatūra ir interviu metu gauta informacija šia tema.
Surinkta ir apdorota medžiaga aprašyta taikant interpretavimo metodą, kuris surinktiems duomenims suteikia vertę.
Pirmosios klasės sunkumai
Štai mažieji mokiniai susirenka pirmoje klasėje. Kokie jie skirtingi - vieni sunkiai sukaupia dėmesį, kitiems dar sunku išsėdėti visą pamoką, tretiems nesiseka rašyti, dar kiti vis pamiršta atsinešti naują sąsiuvinį, kai kurie sunkiai išsiskiria su mama… Šie ir kiti mokinukų sunkumai palaipsniui žlugdo jų norą mokytis, ir problemos auga kaip sniego kamuolys: jie parneša prastus įvertinimus, netinkamai elgiasi per pamokas, nenori eiti į mokyklą ir net blogąja jų sveikata. Vaikas, kuris susiduria su mokymosi sunkumais, kasdien nerimauja, kad jam “vėl nepasiseks” mokykloje, ir tai gali virsti chronišku stresu.
Dažniausiai tėvams ir net mokytojams sunku įžvelgti tikrąją tokio elgesio priežastį. Manoma, kad vaikas tiesiog tingi, nenori, vengia mokytis.
Taip “klijuojamos” etiketės, kurios pažeidžia vaiko savęs vertinimą. Net ir gabus vaikas, atsidūręs...
Šį darbą sudaro 2829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!