„Paskirstymo vieta“ yra trečiasis 4P elementas marketingo plane. Svarbiausias šio elemento uždavinys – pateikti pirkėjams prekes priimtinu jiems laiku, patogioje vietoje, reikiamą kiekį ir tinkamai. Šie uždaviniai yra aktualūs tiek didmeninės prekybos įmonėms, tiek įmonėms vykdančioms mažmeninę prekybą.
Prekių paskirstymo kanalas- tai įmonės arba asmenys, kurie dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese. Norint tinkamai parinkti prekių judėjimo kanalus, reikia žinoti, kur yra pirkėjai, kiek jų yra ir kokios pardavimo sąlygos rinkoje. Į šiuos iškeltus klausimus gali atsakyti atlikti marketingo tyrimai, kurie padėtų išsiaiškinti įmonės verslo aplinką. Gautų rezultatų dėka galima priimti tikslesnius bei efektyvesnius sprendimus.
Taigi įmonėje priimant sprendimus dėl paskirstymo kanalų, marketinginiai tyrimai padėtų išsiaiškinti esamą situaciją bei argumentuotai pagrįstų įmonės pasirinktą prekių paskirstymo pirkėjams strategiją. Tai yra paskirstymo kanalų skaičių, rūšis, strategiją, o taip pat pasirinktas produkto ar paslaugos paskirstymo pirkėjams vietas. Paskirstymo kanalo schemos ir struktūros pasirinkimas trunka ilgiau nei kuris nors kitas marketingo komplekso elementų pagrindu priimamas sprendimas. Todėl labai svarbu teisingai pasirinkti kanalo tipą, tarpininkus ir įvertinti visus aplinkos elementus, kurie įtakoja paskirstymo kanalo schemą.
Paskirstymas kiekvienoje prekybos įmonėje – viena iš svarbiausių veiklos dalių. Neužtenka vien tik įsigyti labai gerą prekę, reikia sugebėti ją parduoti, todėl paskirstymo procesas tampa labai glaudžiai susijęs su marketingu. Paskirstymo procese efektyviai panaudojus visus marketingo elementus, sukuriama efektyvi paskirstymo politika, kurios rezultatas – didelės pardavimų apimtys.
Tačiau paskirstymo politika nebus efektyvi, jei nebus atsižvelgiama į ją veikiančius faktorius – išorinę aplinką. Kiekviena įmonė, gerai išstudijavus ją veikiančius aplinkos veiksnius, turi atsižvelgti ir į savo produktų rinkos ypatumus.
Darbo objektas – UAB „Regneta“ paskirstymo politika.
3. Atlikti UAB „Regneta“ paskirstymo kanalų pasirinkimo motyvų tyrimą bei pateikti praktinius pasiūlymus bei rekomendacijas.
Tyrimo hipotezės:
• Paskirstymo kanalo pasirinkimo motyvai priklauso nuo produkcijos asortimento.
• Paskirstymo kanalo sudėtingumas priklauso nuo išskirtų paskirstymo kanalo pasirinkimo motyvų.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: pirma dalis yra teorinė, joje nagrinėjama paskirstymo kanalų samprata ir jų...
Šį darbą sudaro 11337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!