Temos aktualumas. Realizavimas kiekvienoje gamybos įmonėje – viena iš pagrindinių veiklos dalių. Tačiau neužtenka vien pagaminti kokybišką bei tvarią prekę, bet ją reikia sugebėti ir parduoti, todėl realizavimas tampa labai glaudžiai susijęs su marketingu. Pardavimo procese efektyviai sujungus visus marketingo elementus, sukuriama efektyvi realizavimo politika, kurios rezultatas – augantys pardavimai.
Svarbu paminėti, kad produktų realizavimo politika niekada nebus pruduktyvi kaip vienas veikiantis elementas marketinge. Ji yra įtakojama ne tik vidinės aplinkos, bet ir išorėje egzistuojančiais veiksniais. Vienas svarbiausių jų gali būti įvardijamas kaip grįžtamasis ryšys. Įmonė, išanalizavusi ją veikiančius aplinkos veiksnius, gali atsižvelgti ir į savo produkcijos rinkos ypatumus.
Įmonė AB „Audimas” yra gamybinė ir prekybinė įmonė, gaminanti aprangą sportui bei aktyviam laisvalaikui yra viena iš pagrindinių lyderių Baltijos šalių rinkoje. Šis prekinis ženklas yra gerai pažįstamas jau daug metų vidaus rinkoje, kurioje yra net 4 firminės ir 11 franšizinių parduotuvių. Lietuvoje parduodama apie 30–40% kompanijos gaminių. Taip pat ši įmonė priima užsakymus iš užsienio šalių partnerių (B2B) ir gamina drabužius su jų firminais ženklais. Kuri yra eksportuojama į Šveicariją, Vokietiją, Prancūziją, Italiją, Angliją ir kt. šalis.
Darbo problema: išsiaiškinti su kokiais iššūkiais susiduria AB „Audimas“ norėdamas įvesti savo prekinio ženklo produkciją.
Tyrimo objektas: AB „Audimas“ prekių realizavimo politika.
Darbo tikslas: išanalizuoti AB „Audimas“ prekių realizavimo persperktyvas rinkoje.
1. Išanalizuoti AB „Audimas“ veiklos bei plėtros galimybes.
2. Išnagrinėti AB „Audimas“ verslo aplinką.
3. Išanalizuoti AB „Audimas“ prekių realizavimo politiką.
Tyrimo metodai mokslinės ir metodinės literatūros ir AB „Audimas“ duomenų analizė bei apibendrinimas, aprašomasis metodas.
1. AB „AUDIMAS“ VEIKLA BEI PLĖTROS PERSPEKTYVOS
1.1 AB „Audimas“ veikla
AB „Audimas“ – gamybinė ir prekybinė įmonė, įkurta dar 1931 m. kaip akcinė bendrovė veikia nuo 1992 metų. Tai viena didžiausių sportinės ir laisvalaikio drabužių gamintojų Lietuvoje bei Rytų Europoje.
Šiuo metu AB „Audimas“ yra tarp lyderių aprangos aktyviam laisvalaikiui ir sportui prekės ženklų Lietuvoje (1 paveiksle pavaizduotas įmonės logotipas). AB „Audimas“ produktai vartotojams prieinami fizinėse parduotuvėse (jų...
Šį darbą sudaro 4902 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!