Referatai

AB „Audimas“ prekių realizavimo politika

10   (2 atsiliepimai)
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 1 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 2 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 3 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 4 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 5 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 6 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 7 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 8 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 9 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 10 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 11 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 12 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 13 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 14 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 15 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 16 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 17 puslapis
AB „Audimas“ prekių realizavimo politika 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Realizavimas kiekvienoje gamybos įmonėje – viena iš pagrindinių veiklos dalių. Tačiau neužtenka vien pagaminti kokybišką bei tvarią prekę, bet ją reikia sugebėti ir parduoti, todėl realizavimas tampa labai glaudžiai susijęs su marketingu. Pardavimo procese efektyviai sujungus visus marketingo elementus, sukuriama efektyvi realizavimo politika, kurios rezultatas – augantys pardavimai.
Svarbu paminėti, kad produktų realizavimo politika niekada nebus pruduktyvi kaip vienas veikiantis elementas marketinge. Ji yra įtakojama ne tik vidinės aplinkos, bet ir išorėje egzistuojančiais veiksniais. Vienas svarbiausių jų gali būti įvardijamas kaip grįžtamasis ryšys. Įmonė, išanalizavusi ją veikiančius aplinkos veiksnius, gali atsižvelgti ir į savo produkcijos rinkos ypatumus.
Įmonė AB „Audimas” yra gamybinė ir prekybinė įmonė, gaminanti aprangą sportui bei aktyviam laisvalaikui yra viena iš pagrindinių lyderių Baltijos šalių rinkoje. Šis prekinis ženklas yra gerai pažįstamas jau daug metų vidaus rinkoje, kurioje yra net 4 firminės ir 11 franšizinių parduotuvių. Lietuvoje parduodama apie 30–40% kompanijos gaminių. Taip pat ši įmonė priima užsakymus iš užsienio šalių partnerių (B2B) ir gamina drabužius su jų firminais ženklais. Kuri yra eksportuojama į Šveicariją, Vokietiją, Prancūziją, Italiją, Angliją ir kt. šalis.
Darbo problema: išsiaiškinti su kokiais iššūkiais susiduria AB „Audimas“ norėdamas įvesti savo prekinio ženklo produkciją.
Tyrimo objektas: AB „Audimas“ prekių realizavimo politika.
Darbo tikslas: išanalizuoti AB „Audimas“ prekių realizavimo persperktyvas rinkoje.
1. Išanalizuoti AB „Audimas“ veiklos bei plėtros galimybes.
2. Išnagrinėti AB „Audimas“ verslo aplinką.
3. Išanalizuoti AB „Audimas“ prekių realizavimo politiką.
Tyrimo metodai mokslinės ir metodinės literatūros ir AB „Audimas“ duomenų analizė bei apibendrinimas, aprašomasis metodas.
1. AB „AUDIMAS“ VEIKLA BEI PLĖTROS PERSPEKTYVOS
1.1 AB „Audimas“ veikla
AB „Audimas“ – gamybinė ir prekybinė įmonė, įkurta dar 1931 m. kaip akcinė bendrovė veikia nuo 1992 metų. Tai viena didžiausių sportinės ir laisvalaikio drabužių gamintojų Lietuvoje bei Rytų Europoje.
Šiuo metu AB „Audimas“ yra tarp lyderių aprangos aktyviam laisvalaikiui ir sportui prekės ženklų Lietuvoje (1 paveiksle pavaizduotas įmonės logotipas). AB „Audimas“ produktai vartotojams prieinami fizinėse parduotuvėse (jų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4902 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. AB „AUDIMAS“ VEIKLA BEI PLĖTROS PERSPEKTYVOS 4
  • 2. AB „AUDIMAS“ VERSLO APLINKA 9
  • 3. AB „AUDIMAS“ ĮMONĖS REALIZAVIMO POLITIKA 15
  • 3.1. AB „Audimas“ įmonės vietos vertinimas 15
  • 3.2. AB „Audimas“ įmonės asortimento ir teikiamų papildomų paslaugų politika 16
  • 3.3. AB „Audimas“ įmonės prekių kainų ir kokybės vertinimas 18
  • 3.4. AB „Audimas“ įmonės komunikacijos kanalai 19
  • 3.5. AB „Audimas“ įmonės rinkodaros priemonių planas 20
  • IŠVADOS 22
  • LITERATŪRA 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
21 psl., (4902 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 21 psl., (4902 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt