Baltijos šalyse pirmaujanti pieno perdirbimo bendrovė AB “Pieno žvaigždės” ypatingą dėmesį skiria šviežių pieno produktų gamybai bei eksportui. Bendrovės strategija - nuolatinis pozicijų stiprinimas pieno perdirbimo srityje, išlaikant glaudų ryšį su vartotojais bei numatant paklausos tendencijas. Šiuolaikiška perdirbimo įranga, griežtai kontroliuojama kokybė, inovatyvi marketingo strategija bei profesionali vadovų komanda užtikrina efektyvų bei pelningą vystymąsi konkurencinėje aplinkoje.
Politiniai veiksniai - 2014 m. įvykio dėl Rusijos įvesto embargo sustabdytas eksportas į Rusiją maisto produktų importui iš Europos sąjungos šalių.
Socialiniai veiksniai - pieno perdirbimo įmonės dalyvauja tarptautinėje rinkoje, tokiu būdu įvairios kultūros veikia viena kitą, profesiniais, funkciniais, regioniniais ar nacionaliniais aspektais. Lietuvai bendradarbiaujant su Europos šalimis, didėja pieno produktų apyvarta bei eksportuojamas kiekis.
Silpnybės – Rusijos embargas, lėtesni augimo ir vystymosi tempai, sparčiau augančios nei planuojama sąnaudos, aukšta produktų kaina, pasyvi veikla dėl žaliavos tiekėjų, aukščiausio lygio kadrų nepakankamumas .
Galimybės – produkcijos transportavimas oru, įeiti į užsienio rinkas, pritraukti užsienio investicijas, kurti ir gaminti naujus gaminius, senų technologijų modernizavimas, sukurti gerą, reklaminę kompaniją.
Grėsmės – pandemija, konkurentų stiprėjimas ir naujų atsiradimas, didėjanti žaliavų kaina, pokyčiai Rytų rinkose ir jų valstybės reguliavimuose, aštrėjanti konkurencija tarp pieno produktų rinkoje.
Atlikus AB “Pieno žvaigždės” SWOT analizę matome, kad įmonė privalo analizuoti konkurencinę aplinką, vertinti vidinius savo išteklius, tiksliai apibrėžti, kurios sritys turi didžiausią plėtros potencialą. Žinojimas stiprių ir silpnų pusių leidžia vertinti įmonės gebėjimą konkurencijos sąlygomis išsilaikyti rinkoje ir toliau plėsti veiklą verslo aplinkoje.Tačiau visi įmonės verslo sprendimai yra susiję su ekonominiais neapibrėžtumais, kuriuos lemiantys veiksniai dažniausiai skirstomi į dvi grupes: tiesioginiai ir netiesioginiai veiksniai. Dėl neapibrėžtumų rizikos įmonė negali tiksliai žinoti būsimų kainų, prekių paklausos kiekio, investicinių išlaidų tikslingumo.
4. Pasirinkta gamybinė įmonė: vykdomi procesai ir veiklos, gaminama produkcija, pagrindiniai konkurentai ir klientai;
AB,,Pieno žvaigždės’’ gaminama produkcija įvairiausių skonių– pienas, kefyras, sūreliai, ledai, įvairūs sūriai, įvairi varškė, grietinė, jogurtai, pusgaminiai suriai, pasukos, grietinėlė.
Pieno pramonėje yra gana ribotas skaičius smulkių, į paslaugas...
Šį darbą sudaro 1795 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!