Kursiniai darbai

Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės

10   (1 atsiliepimai)
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 1 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 2 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 3 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 4 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 5 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 6 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 7 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 8 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 9 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 10 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 11 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 12 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 13 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 14 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 15 puslapis
Siuntų pervežimo įmonės problemos ir tobulinimo galimybės 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

 

2

Įvadas

Pastaruoju metu smulkiųjų siuntų pristatymas logistikos įmonių veikloje įgyja vis didesnę

reikšmę: nuolat intensyvėja vartotojų naudojimasis logistikos įmonių teikiamomis paslaugomis,

didėja tiek per kurjerius, tiek paštomatais siunčiamų smulkiųjų siuntų skaičius. Smulkiųjų siuntų

pristatymo svarbą ypač išryškino pasaulį ištikusi COVID-19 pandemija, kurios metu dėl judėjimo ir

verslo vystymo ribojimų didelė dalis prekybos iš fizinių pardavimo vietų persikėlė į elektroninę

erdvę. Pandemijos laikotarpiu žmonės įprato apsipirkti internetu, ir šis pokytis tapo norma, dėl kurio

išaugo per logistikos įmones keliaujančių smulkiųjų siuntų skaičius. Dėl naujai susiformavusių

visuomenės įpročių rinkoje stebimas ženkliai išaugęs ir vis dar augantis smulkiųjų siuntų pristatymo

poreikis, todėl logistikos įmonės, siekdamos patenkinti besikeičiančius klientų poreikius, didėjančią

smulkiųjų siuntų pristatymo paklausą ir sėkmingai konkuruoti rinkoje, turi gebėti efektyviai

organizuoti savo veiklos procesus ir smulkiųjų siuntų pristatymą.

Be to, daugelis siuntų pristatymo įmonių taip pat turi platų tinklą filialų ir partnerių visame

pasaulyje, leisdamos klientams siųsti siuntas į daugelį skirtingų vietų ir pasinaudoti tarptautinėmis

pristatymo galimybėmis. Tai padeda skatinti prekybą tarp šalių ir palengvina prekių judėjimą

globaliame rinkoje.

Šiame darbe aptarsime pasirinktos įmonės veiklą, SSGG analizę, neigiamus ir teigiamus

veiksnius, bei kokios tobulinimo sistemos reikėtų labiausiai.

Literatūros šaltinių analizė

Kiekviena įmonė stengiasi dirbti pelningai, tačiau norint įgyvendinti klientų poreikius ir gauti

didesnę vertę, logistikos procesai kaip tik gali suteikti priemones, kurių reikia vartotojų poreikiams

tenkinti ir verslui vykdyti. Siekiant atskleisti logistikos procesų svarbą aprašoma tiekimo grandinė ir

jos valdymo ypatumai.

Logistika - praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius materialinių srautų, ypač

prekių, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Taip pat planavimo,

3

įgyvendinimo ir kontroliavimo priemonės, įskaitant optimalaus krovinių srauto organizavimą,

transportavimo, sandėliavimo ir kitų materialinių ir nematerialinių operacijų valdymą nuo žaliavų ir

medžiagų įsigijimo iki pristatymo gamybos įmonei, vidinės gamybinės žaliavos ir medžiagų bei

pusfabrikačių perdirbimo, gatavos produkcijos, atitinkančios jo interesus ir reikalavimus, pristatymo

vartotojui, taip pat reikiamos informacijos perdavimas, saugojimas ir apdorojimas.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3446 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas ..3
  • Literatūros šaltinių analizė .3
  • Tobulinimo metodai ..13
  • Motyvacijos sistema ..14
  • Išvados .15
  • Šaltiniai ..16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
17 psl., (3446 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos kursinis darbas
  • 17 psl., (3446 ž.)
  • PDF dokumentas 179 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt