Tyrimai

UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė

9.6   (2 atsiliepimai)
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  1 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  2 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  3 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  4 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  5 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  6 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  7 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  8 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  9 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  10 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  11 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  12 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  13 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  14 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  15 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  16 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  17 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  18 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  19 puslapis
UAB ,,Maxima‘‘ klientų aptarnavimo kokybės analizė  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Įmonės sėkmė priklauso nuo to, kaip įmonė savo teikiamomis paslaugomis gali pritraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Norint pritraukti vartotoją reikia žinoti į kokio amžiaus ir socialinio lygio yra nukreipta įmones veikla. Viena iš efektyviausių priemonių konkurencinėje kovoje – tai aukšta teikiamų paslaugų kokybė, bei investavimas į darbuotojų tobulėjimą. Konkurencingoje verslo aplinkoje efektyvi pardavimų įmonės veikla neatsiejama nuo kokybiško aptarnavimo ir nuo šios srities specialistų. Vien produkto ar paslaugos kokybė negarantuoja ilgalaikių klientų. Jų išlaikymas ne trumpam, o ilgam laikui yra ne tik ekonominės naudos garantija, bet ir kiekvienos įmonės siekiamybė. Taip pat labai svarbu norint išsaugoti pastovu klientą - visada kontroliuoti ne tik produkcijos gaminimą, bet ir visą įmonės personalą, ypač tų žmonių veiklą, kurie dirba su klientu tiesiogiai. Visa tai galima pavadinti vartotojo elgsenos analize ir marketingo žiniomis.
Vartotojo elgsenos ir marketingo žinios labai naudingos ir aktualios kiekvienai įmonei. Dėl šių žinių naudos ir aktualumo auga ir šių sričių specialistu paklausa. Tokie specialistai ypatingai naudingi įmonėm kurios pastoviai kontaktuoja su savo klientais ir turi tiesioginius aptarnavimo skyrius. Viena iš tokiu įmonių yra UAB „MAXIMA”. Ši įmonė pastoviai plinta, sukuria daug darbo vietų, bet svarbiausia, kad visas įmonės darbas pilnai sudarytas iš pardavimo produkcijos ir pastovaus kontakto su vartotoju. Šis faktas leidžia suprasti jog norint kontroliuoti ir kurti tokią įmonę - niekas negali apeiti be žinių apie vartotoju elgseną ir marketingą, kas ir sudaro šių žinių ir šios temos aktualumą.
Darbo tikslas – išanalizuoti klientų aptarnavimo kokybę UAB „MAXIMA”.
1. Aptarti klientų aptarnavimo sampratas ir teorinę analizę.
2. Pristatyti įmone, remiantis antriniais statistiniais duomenimis ir vidiniais dokumentais.
3. Ištirti pagrindinius veiksnius, lemiančius klientų aptarnavimo kokybę.
Duomenų rinkimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Antrinių statistinių duomenu analize
3. Anketinė apklausa.
Duomenų analizės metodai:
1. Mokslinės literatūros sisteminimas, grupavimas
2. Antrinių statistinių duomenų analizė, taikant MS Excel pagalba.
3. Pirminių duomenų sisteminimas (anketinės apklausos duomenys), rezultatai pateikiami naudojant MS Excel pagalba.
Darbo praktinis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5204 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 3
  • ĮVADAS 4
  • 1. VARTOTOJŲ ELGSENOS ANALIZĖ 6
  • 1.1. Vartotojų egsenos samprata 6
  • 1.1.1. Pirkėjo elgesio analizė 7
  • 1.2. Įmonės marketingo samprata ir reikšmė 8
  • 1.2.1. Marketingo orientacija 9
  • 2. UAB ,,MAXIMOS‘‘ KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS ANALIZĖ 11
  • 2.1. Maximos veiklos istorija 11
  • 2.2. Įmonės pristatymas 11
  • 2.3. Klientu aptarnavimo UAB "Maxima" tobulinimo galimybes 14
  • 2.4. Visiems darbuotojams – klientų aptarnavimo mokymai 15
  • 2.5. Prasto aptarnavimo pasekmės 15
  • 2.6. Kodėl verta investuoti į klientų aptarnavimą? 16
  • 3. TIRIAMOJI DALIS: TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS. TYRIMO TIPAS 17
  • 3.1. Tyrimo kriterijai 17
  • 3.2. Tyrimo metodai 18
  • 3.3. Tyrimo reprezentatyvumas. Atrankos tipo pagrindimas, respondentai 19
  • 3.3.1. Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas 19
  • IŠVADOS 24
  • INTERNETINIAI ŠALTINIAI 25
  • PRIEDAI 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
28 psl., (5204 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslinės metodologijos tyrimas
  • 28 psl., (5204 ž.)
  • Word failas 330 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt