Temos aktualumas. Įmonės sėkmė priklauso nuo to, kaip įmonė savo teikiamomis paslaugomis gali pritraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Norint pritraukti vartotoją reikia žinoti į kokio amžiaus ir socialinio lygio yra nukreipta įmones veikla. Viena iš efektyviausių priemonių konkurencinėje kovoje – tai aukšta teikiamų paslaugų kokybė, bei investavimas į darbuotojų tobulėjimą. Konkurencingoje verslo aplinkoje efektyvi pardavimų įmonės veikla neatsiejama nuo kokybiško aptarnavimo ir nuo šios srities specialistų. Vien produkto ar paslaugos kokybė negarantuoja ilgalaikių klientų. Jų išlaikymas ne trumpam, o ilgam laikui yra ne tik ekonominės naudos garantija, bet ir kiekvienos įmonės siekiamybė. Taip pat labai svarbu norint išsaugoti pastovu klientą - visada kontroliuoti ne tik produkcijos gaminimą, bet ir visą įmonės personalą, ypač tų žmonių veiklą, kurie dirba su klientu tiesiogiai. Visa tai galima pavadinti vartotojo elgsenos analize ir marketingo žiniomis.
Vartotojo elgsenos ir marketingo žinios labai naudingos ir aktualios kiekvienai įmonei. Dėl šių žinių naudos ir aktualumo auga ir šių sričių specialistu paklausa. Tokie specialistai ypatingai naudingi įmonėm kurios pastoviai kontaktuoja su savo klientais ir turi tiesioginius aptarnavimo skyrius. Viena iš tokiu įmonių yra UAB „MAXIMA”. Ši įmonė pastoviai plinta, sukuria daug darbo vietų, bet svarbiausia, kad visas įmonės darbas pilnai sudarytas iš pardavimo produkcijos ir pastovaus kontakto su vartotoju. Šis faktas leidžia suprasti jog norint kontroliuoti ir kurti tokią įmonę - niekas negali apeiti be žinių apie vartotoju elgseną ir marketingą, kas ir sudaro šių žinių ir šios temos aktualumą.
Darbo tikslas – išanalizuoti klientų aptarnavimo kokybę UAB „MAXIMA”.
1. Aptarti klientų aptarnavimo sampratas ir teorinę analizę.
2. Pristatyti įmone, remiantis antriniais statistiniais duomenimis ir vidiniais dokumentais.
3. Ištirti pagrindinius veiksnius, lemiančius klientų aptarnavimo kokybę.
Duomenų rinkimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Antrinių statistinių duomenu analize
3. Anketinė apklausa.
Duomenų analizės metodai:
1. Mokslinės literatūros sisteminimas, grupavimas
2. Antrinių statistinių duomenų analizė, taikant MS Excel pagalba.
3. Pirminių duomenų sisteminimas (anketinės apklausos duomenys), rezultatai pateikiami naudojant MS Excel pagalba.
Darbo praktinis...
Šį darbą sudaro 5204 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!