Kursiniai darbai

Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai

10   (1 atsiliepimai)
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 1 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 2 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 3 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 4 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 5 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 6 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 7 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 8 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 9 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 10 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 11 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 12 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 13 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 14 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 15 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 16 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 17 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 18 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 19 puslapis
Turistų aptarnavimo kokybės problemos ir jų sprendimo būdai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kelionių agentūra - turizmo paslaugų teikėjas, reguliariai rengiantis organizuotas turistines keliones, teikiantis ir (ar) parduodantis kelionių organizavimo paslaugas turizmo paslaugų vartotojams tiesiogiai arba per kelionių pardavimo agentus ir ( teikiantis ir (ar) parduodantis kitas turizmo paslaugas ( Lietuvos Respublikos turizmo įstatymas 2011).
Didėjantis kelionių agentūrų skaičiui ir jose organizuojamų paslaugų paklausa rodo klientų skaičiaus ir konkurencijos augimą. Vadinasi, kelionių agentūrų verslo sėkmė priklausys kaip paslaugos teikėjai sugebės numatyti vis besikeičiančius vartotojų poreikius ir kaip sugebės padrąsinti vartotojus naudotis siūlomomis naujomis paslaugomis.
Darbo objektas : Turistų aptarnavimo kokybė.
Darbo tikslas : Išanalizuoti paslaugų organizavimą.
3. Atskleisti kelionių agentūrų sampratą.
1.1. Turistų aptarnavimas
Turistų aptarnavime svarbiausią vietą, užima darbuotojas, kontaktuojantis tiesiogiai su turistu, kuris ne tik formuoja turisto nuomonę apie pačią įmonę, kuria įmonės įvaizdį, bet taip pat formuoja ilgalaikius santykius su turistais, lemia trumpalaikį ar ilgalaikį finansinį stabilumą.
Turistų aptarnavimas - tai procesas, vykstantis tarp pirkėjo, pardavėjo bei trečiosios šalies. Šio proceso metu padidėja produkto arba paslaugos vertė. Turistų aptarnavimo proceso tikslas - kuo mažesnėmis sąnaudomis suteikti papildomą vertę tiekimo grandinei (Zavadskis, 2004).
Turistų aptarnavime svarbiausia:
• Produkto kokybė
• Kaina
• Paslaugos prieinamumas
• Aptarnavimo kokybė
Pasak J. Mileškienė turistai yra svarbiausia kiekvieno verslo dalis, todėl būtina su jais bendrauti profesionaliai ir etiškai. Ji teigia kad, turistų aptarnavimo profesionalumas remiasi šiais principais:
• Lygiaverčiai santykiai su klientais, pagrįsti pasitikėjimu
• Užtikrintumas
• Reagavimas ir atidumas
• Jautrumas ir empatiškumas.
Klientų aptarnavimas – tai ne darbuotojų, o vadovo rūpestis. Jei klientą vertins kaip bereikalingą galvos skausmą, tikėtina, kad visas paslaugų kokybės lygis smuks žemyn. Jei darbuotojai nejaus, kad už gerą aptarnavimą jiems yra atsilyginama geru, greičiausiai jie pamirš bet kokias mandagaus bendravimo taisykles, todėl smuks ir visos įmonės pelnas. Tai reiškia, kad privalote keisti požiūrį ne tik į klientą, bet ir į darbuotoją.
Puiku klientų aptarnavimą lemia:
• Tinkami žmonės.
• Nešvaistykite savo pykčio.
• Suteikite naudingą informaciją.
• Pripažinkite savo trūkumus. būdų.
• Išlikite sąžiningi.
• Klientas turi jaustis svarbus.
Puikus aptarnavimas yra ne klientų lūkesčių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. Turistų aptarnavimo kokybės teorinė analizė..4
  • 1.1. Turistų aptarnavimas.4
  • 1.2. Paslaugų kokybės modeliai5
  • 1.3. Paslaugų organizavimas kelionių agentūrose..6
  • 1.4. Turistų aptarnavimo klaidos.8
  • 2. Kėdainių rajono kelionių agentūrų empirinis tyrimas.9
  • 2.1. Tyrimo metodika9
  • 2.2. Kėdainių rajono kelionių agentūrų analizė.11
  • 3. Kėdainių rajono kelionių agentūrų gerinimo planas.16
  • IŠVADOS..18
  • LITERATŪRA.19
  • PRIEDAS.20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
23 psl., (4029 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 23 psl., (4029 ž.)
  • Word failas 70 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt