III. III. Trumpalaikio projekto aptarimas V klasėje
IV. IV. Išvados
V.
Įvadas
Mano kursinio darbo tema – „Trumpalaikis projektas V klasėje“. Ši darbo tema įvardina aktyvaus mokymosi metodą - projektą. Nors literatūros lietuvių kalba apie aktyvius mokymosi metodus, taip pat ir projektų kūrimo metodą nėra daug, turime pripažinti, kad projektų kūrimas Lietuvoje tampa populiarus. Tačiau ar jis aktualus šiuolaikinei mokyklai? Dirbant projektų metodu keičiasi mokytojo vaidmuo. Jis tampa partneriu, konsultantu mokiniui ar mokinių grupei. Tačiau tai nereiškia, kad sumažėja mokytojo atsakomybė už mokymosi bendrą tikslą ir kryptį. Taigi šiuolaikinėje mokykloje mokytojai nevengia šio aktyvaus mokymo metodo taikymo pamokose, o ir mokiniai mielai bendradarbiauja rengiant projektus.
Trumpalaikio projekto tyrimui pasirinkau V klasę. Remdamasi statistiniais duomenimis bei literatūra apie aktyviuosius mokymosi metodus, aptarsiu trumpalaikio projekto svarbą mokykloje, jo aktualumą, tikslus bei uždavinius ir taikydama projektinę veiklą praktikoje, aptarsiu metodinį eksperimentą. Todėl pagrindiniai mano darbo uždaviniai: išsiaiškinti projektinio metodo sąvoką, aptarti trumpalaikį metodą ir jo tyrimą V klasėje. Manau, kad projektinio darbo tikslas – apjungti ir integruoti įvairius mokomuosius dalykus, skatinti mokinių kūrybiškumą ir draugiškumą, dirbant grupėse – bus pagrįstas.
Kiekvienas mokytojas savo darbe privalo siekti, kad jo pamokos būtų įdomios, kad pamokų metu, būtų kuo labiau ugdomi bendrieji gebėjimai, kad atitinkamai parinkti mokymo metodai padėtų mokiniams kuo greičiau ir kuo efektyviau įsisąmoninti mokomąją medžiagą, keltų mokymosi motyvaciją, ugdytų kūrybingą ir psichologiškai stiprią asmenybę. Tokių ugdymo rezultatų pasiekime ypač efektyvūs yra aktyvaus mokymosi metodai. Apie mokymo(si) metodus yra kalbėję daugelis mokslininkų iš viso pasaulio, taip pat ir Lietuvoje: R. Arends (1998), N.L. Gage,D. C. Berliner (1994), E. Jensen (1999), M. N. Grendstand (1996), L. Jovaiša (2001), N. Bižys, G. Linkaitytė, A. Valiukevičiūtė (1996), M. Teresevičienė, G. Gedvilienė (2004), G Butkienė, A. Kepalaitė (1996), V. Rajeckas (1997), V. Jakavičius, A. Juška (1996) ir kiti. 1998 m. buvo išleista knyga: „Aktyvaus mokymosi metodai. Mokytojo knyga.“ Taigi, remdamasi šia literatūra, bandysiu išsiaiškinti...
Šį darbą sudaro 4403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!