Referatai

Tarptautinio marketingo komplekso specifika

10   (1 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 1 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 2 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 3 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 4 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 5 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 6 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 7 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 8 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 9 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 10 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 11 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 12 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 13 puslapis
Tarptautinio marketingo komplekso specifika 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas – tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
Daugelyje šalių, kurių ekonomika remiasi rinkos veikimu, jau keletą dešimtmečių verslinės veiklos pagrindas yra marketingas. Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Nors skirtingais laikotarpiais jis buvo suprantamas ir vertinamas nevienodai, šiuo metu mažai kas abejoja jo pranašumu prieš ankstesnes ūkinės veiklos orientacijas (į gamybinę veiklą, į prekybą).
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ųkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebimas, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Ironiška, tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką. Pavyzdžiui, Rusijoje devalvavus rublį ir laiku neatidavus valstybės skolos užsieniui, kilo pasaulinė ekonomikos krizė.
ų šalių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga labai priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje ar namuose, ko gero, nesunkiai aptiksime kitose šalyse pagamintų prekių, kurių įsigijome naudodamiesi tarptautinių prekiautojų paslaugomis.
Dauguma bendrovių negali apsispręsti verstis savo veikla savo šalies viduje ar verstis dar ir tarptautine. Kad išgyventu, ne visoms bendrovėms reikia imtis rizikos ir skverbtis į tarptautines rinkas. Pavyzdžiui, daugelis įmonių užsiima verslu savo šalyje ir joms tereikia gero rinkodaros plano verstis vietinėje rinkoje. Verslininkui šalies viduje yra lengviau ir saugiau....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5065 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 1
  • 1. Tarptautinio marketingo samprata 2
  • 2. Tarptautinio marketingo uždaviniai 2
  • 3. Tarptautinio marketingo etapai 3
  • 4. Užsienio rinkos užvaldymas 4
  • 5. Tarptautinio marketingo komplekso aplinka 6
  • 6. Tarptautinio marketingo kompleksas 6
  • 7. Tarptautinio marketingo komplekso specifika 8
  • 8. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge 8
  • 9. Tarptautinio marketingo tyrimai 10
  • 10. Tarptautinio marketingo esmė.11
  • Išvados..12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (5065 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (5065 ž.)
  • Word failas 181 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt