Marketingas – tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
Daugelyje šalių, kurių ekonomika remiasi rinkos veikimu, jau keletą dešimtmečių verslinės veiklos pagrindas yra marketingas. Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Nors skirtingais laikotarpiais jis buvo suprantamas ir vertinamas nevienodai, šiuo metu mažai kas abejoja jo pranašumu prieš ankstesnes ūkinės veiklos orientacijas (į gamybinę veiklą, į prekybą).
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ųkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebimas, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Ironiška, tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką. Pavyzdžiui, Rusijoje devalvavus rublį ir laiku neatidavus valstybės skolos užsieniui, kilo pasaulinė ekonomikos krizė.
ų šalių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga labai priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje ar namuose, ko gero, nesunkiai aptiksime kitose šalyse pagamintų prekių, kurių įsigijome naudodamiesi tarptautinių prekiautojų paslaugomis.
Dauguma bendrovių negali apsispręsti verstis savo veikla savo šalies viduje ar verstis dar ir tarptautine. Kad išgyventu, ne visoms bendrovėms reikia imtis rizikos ir skverbtis į tarptautines rinkas. Pavyzdžiui, daugelis įmonių užsiima verslu savo šalyje ir joms tereikia gero rinkodaros plano verstis vietinėje rinkoje. Verslininkui šalies viduje yra lengviau ir saugiau....
Šį darbą sudaro 5065 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!